سیستم چرخشی برای فرار از مصدومیت صدور کیفرخواست برای متهمان پرونده فساد در فوتبال ماموریت سمیعی برای نجات نیمکت استقلال؛ حرکت آقای مدیرعامل با چراغ خاموش برای دوران پسا سهراب خداحافظی عجیب حسینی با نکونام + عکس اورونوف در فکر ترک پرسپولیس؟ شوماخر افسانه‌ای بعد از یک دهه دوباره دیده شد جدایی رحمتی و رجبی از کادرفنی استقلال ستاره آمریکایی بسکتبال در گلنور اصفهان ۴ کشتی‌گیر روس در لیگ برتر کشتی ایران نیش افعی میلان و غرور سمی ما در ایران! برگزاری بازی شهرداری ارومیه و نماینده مشهد در هاله‌ای از ابهام! فرگوسن برای نجات منچستریونایتد دست به کار شد اعلام اسامی محرومان هفته هفتم لیگ برتر فوتبال | بازگشت محمدی به ترکیب استقلال تونل وحشت استقلال شوک چشمی به استقلال طارمی: برای این گل خیلی تلاش کردم استقلال به دنبال جذب مهاجم تمام عیار| رمضانی یا بلانکو می‌روند اصلاح ساختار دفاعی استقلال در دستور کار سهراب بختیاری‌زاده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و پاری‌سن‌ژرمن (۱۱ مهر ۱۴۰۳) | برتری بی‌چون‌وچرای توپچی‌ها
سرخط خبرها

۶۵ هزار تماشاگر کره‌ای مقابل تیم ملی ایران

  • کد خبر: ۱۰۲۳۴۲
  • ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۷
۶۵ هزار تماشاگر کره‌ای مقابل تیم ملی ایران
تیم ملی فوتبال ایران درحالی مقابل کره جنوبی قرار می‌گیرد که میزبان قصد دارد در حضور ۶۵ هزار تماشاگر از ملی پوشان فوتبال ایران پذیرایی کند.
 

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بازی ایران و کره جنوبی با اینکه تاثیری در صعود دو تیم به جام جهانی نخواهد داشت، اما دیداری بسیار هیجان انگیز است. کره‌ای‌ها برای این بازی تدارک گسترده‌ای دیده‌اند و قصد دارند با حضور پر تعداد تماشاگران خود از تیم ملی ایران میزبانی کنند.

در همین راستا فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرده از فردا ساعت ۷ صبح، سایت بلیت فروشی دیدار حساس کره جنوبی مقابل ایران باز خواهد شد و علاقه‌مندان می‌توانند بلیت خود را برای مشاهده این بازی در ورزشگاه سئول دریافت کنند.

فدارسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرد که تمام ۶۵ هزار جایگاه این استادیوم را به فروش خواهد رساند و به هر فرد تا سقف ۸ بلیت خواهد داد.

آن‌ها امیدوار هستند که بدون هیچ گونه محدویتی برای فروش بلیت، استادیوم پر از تماشاگر شود. پیش از این، آخرین بازی که ورزشگاه جام جهانی سئول پر از تماشاگر بود به بازی دوستانه با ایران بازمی‌گردد. در آن مسابقه گفته می‌شود که بیش از ۶۲ هزار در ورزشگاه حضور داشتند.

تیم‌های ملی ایران و کره جنوبی چهارم فروردین ماه سال ۱۴۰۱ برای صدرنشینی مقابل هم قرار خواهند گرفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->