نسخه ناکام شادکام! نتیجه بازی استقلال و گل‌گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل| آبی‌ها بردند، اما ... جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و نهم (۸ خرداد ۱۴۰۳) | صدر در تسخیر پرسپولیس ویدیو خلاصه بازی استقلال و گل گهر سیرجان(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و شمس‌آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| یک گام تا قهرمانی قرمزها ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و شمس آذر قزوین(۸ خرداد ۱۴۰۳) نتایج هفته بیست و نهم لیگ برتر فوتبال (۸ خرداد ۱۴۰۳) | تکلیف قهرمان لیگ به هفته پایانی کشید نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نساجی و هوادار (۸ خرداد ۱۴۰۳) | برد پرگل برای بقا در لیگ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و آلومینیوم اراک در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) ویدیو گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط اورونوف (۸ خرداد ۱۴۰۳) چرا بازی‌های پرسپولیس و استقلال در هفته بیست‌ونهم با تاخیر آغاز شد؟ (۸ خرداد ۱۴۰۳) ژاوی دستمزدش را بخشید پخش زنده بازی شمس آذر و پرسپولیس در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و گل گهر در لیگ برتر (۸ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین در انتظار معجزه برای علی اسعدی خروج فرجی از ترکیب اصلی بازی با شمس آذر آنچلوتی: بعد از رئال بازنشسته می‌شوم شمسایی: آقاپور مزد تلاشش را گرفت سالار آقاپور بهترین بازیکن جوان فوتسال جهان شد
سرخط خبرها

ترکیب استقلال برای بازی با پرسپولیس لو رفت؟

  • کد خبر: ۱۰۲۳۸۲
  • ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
  • ۲
ترکیب استقلال برای بازی با پرسپولیس لو رفت؟
ترکیب احتمالی تیم فوتبال استقلال برای بازی با پرسپولیس در دربی ۹۸ مشخص شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، نودوهشتمین دربی پایتخت بین تیم‌های پرسپولیس و استقلال فردا پنجشنبه ساعت ۱۷:۳۰ در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود. شاگردان فرهاد مجیدی با اختلاف ۶ امتیاز و با ۵۴ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و دوست دارند با برتری در دربی به قهرمانی در لیگ نزدیک شوند. از آن طرف، پرسپولیس هم برای اینکه از غافله قهرمانی عقب نماند چاره‌ای جز پیروزی در دربی ندارد.

فرهاد مجیدی برای انتخاب ترکیب تیمش قصد نداشت خیلی تغییری در ترکیب اصلی تیمش ایجاد کند، اما اتفاقات بازی با نفت آبادان کمی معادلات او را بهم زد. در خط دروازه، گزینه اصلی سیدحسین حسینی است، دروازه‌بانی که امسال در کلین‌شیت کردن به دنبال یک رکورد بی‌نظیر است.

در خط دفاعی، در صورتی که مجیدی بخواهد از سیستم سه دفاعه استفاده کند، او ۴ بازیکن در این پست دارد. روزبه چشمی، محمد دانشگر، عارف غلامی و رافائل سیلو. نمایش مدافع برزیلی استقلال کمی تردید‌ها را برای کادرفنی آبی‌پوشان بیشتر کرد که آیا از او در دربی استفاده کنند یا نه. اگر سیلوا گزینه خط دفاعی باشد، احتمالا از بین دانشگر و غلامی یک نفر روی نیمکت می‌نشیند.

در خط هافبک، مهدی مهدی‌پور و زبیر نیک‌نفس کمربند خط میانی استقلال را تشکیل می‌دهند. جعفر سلمانی و صالح حردانی گزینه‌های چپ و راست هستند. در خط حمله، کوین یامگا و امیرحسین حسین‌زاده به عنوان وینگر انجام وظیفه خواهند کرد. جالب است که تا امروز گزینه اصلی برای قرار گرفتن در نوک حمله رودی ژستد است، بازیکنی که در دیدار با صنعت نفت آبادان برای اولین بار روی نیمکت نشست تا برای دربی آماده باشد.

ترکیب احتمالی استقلالی برای دربی ۹۸ به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، رافائل سیلوا (عارف غلامی)، محمد دانشگر، جعفر سلمانی و صالح حردانی، مهدی مهدی‌پور، زبیر نیک‌نفس، کوین یامگا، امیرحسین حسین‌زاده و رودی ژستد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
سید محمد حسینی سلیم
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
0
استقلال بااین ترکیب برندس
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۲۵
0
0
برو استقلال
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->