زمان برگزاری فینال جام حذفی مشخص شد کروس و موسیالا رکوردداران جدید یورو ۲۰۲۴ ترکیب احتمالی تیم ملی انگلیس برابر صربستان در یورو ۲۰۲۴ | تمام ستاره‌ها به‌خط می‌شوند حمله به مدافع تیم ملی آلمان به خاطر ذکر «الله اکبر» تاریخ و ساعت بازی انگلیس و صربستان در یورو ۲۰۲۴ | انتظار برای نمایش دو جین ستاره انگلیسی علیپور مشکلی برای پرسپولیسی شدن ندارد پیام ستاره‌های پرسپولیس: اول تسویه‌حساب، بعد تمدید قرارداد بیرانوند فردا قراردادش را فسخ می‌کند؟ پرسپولیس به دنبال مربی ایرانی هم هست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی ایتالیا و آلبانی در یورو۲۰۲۴| گام لرزان مدافع عنوان قهرمانی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و گل‌گهر در جام حذفی(۲۶ خرداد ۱۴۰۳)| سپاهان به دنبال جام نتیجه و ویدیو خلاصه بازی اسپانیا و کرواسی در یورو۲۰۲۴| لشگر شکست‌خورده مودریچ پخش زنده بازی ایتالیا و آلبانی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین اسپانسر‌ها رغبتی برای حمایت ورزش بانوان ندارند پخش زنده بازی سپاهان و گل‌گهر سیرجان در نیمه نهایی جام حذفی (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سوئیس و مجارستان در یورو۲۰۲۴ والیبالیست ۲۱ ساله مشهدی در تور شهداب نتیجه بازی شهرداری گرگان و هیروشیما ژاپن در رده‌بندی آسیا | شاگردان هاشمی، چهارم آسیا شدند پخش زنده بازی اسپانیا و کرواسی در یورو ۲۰۲۴ + تماشای آنلاین استقلال جای حسینی دروازه‌بان خارجی می‌آورد
سرخط خبرها

نتیجه بازی رئال مادرید و بارسلونا+ فیلم خلاصه بازی ال‌کلاسیکو| برد سنگین بارسای ژاوی!

  • کد خبر: ۱۰۲۸۲۱
  • ۰۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۲:۲۲
نتیجه بازی رئال مادرید و بارسلونا+ فیلم خلاصه بازی ال‌کلاسیکو| برد سنگین بارسای ژاوی!
تیم فوتبال بارسلونا موفق شد در جدالی یک طرفه، رئال مادرید را در مادرید در هم بکوبد. ویدئو خلاصه بازی را در ادامه می توانید ببینید.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در ادامه رقابت‌های لالیگا و در چارچوب هفته بیست و نهم، رئال مادرید و بارسلونا در سانتیاگوبرنابئو به مصاف هم رفتند و در نهایت ژاوی موفق شد با ۴ گل بر کارلتو غلبه کند.

اوبامیانگ در دقایق ۲۹ و ۵۱، آرائوخو در دقیقه ۳۸ و فران تورس در دقیقه ۵۴ گلزنان بارسلونا در خانه حریف بودند.

به این ترتیب طلسم نبردن‌های بارسا در ال کلاسیکو‌های اخیر شکست. شاگردان ژاوی با این پیروزی ارزشمند ۵۴ امتیازی شدند و رئال با قبول این شکست سنگین، ۶۶ امتیازی باقی ماند. 

اگر بارسا بتواند در دیدار عقب‌افتاده‌اش پیروز شود، اختلاف امتیاز با رئال مادرید صدرنشین فقط به ۹ امتیاز تقلیل خواهدیافت و بعید نیست بارسا هم مدعی قهرمانی لالیگا شود.

 ویدئو خلاصه بازی بارسا و رئال+ فیلم گل‌ها

تعداد بازدید : 1071
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->