برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

پخش فصل جدید سوره همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان

  • کد خبر: ۱۰۳۳۶۲
  • ۱۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۵
پخش فصل جدید سوره همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان
ویژه برنامۀ «سوره؛ فصل نهج‌البلاغه» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شنبه این هفته ۱۳ فروردین ۱۴۰۱، در ۳۱ قسمت روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت.

به گزارش شهرآرانیوز، ویژه برنامۀ «سوره؛ فصل نهج‌البلاغه» همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان از شنبه این هفته ۱۳ فروردین، در ۳۱ قسمت روی آنتن شبکه چهار سیما خواهد رفت. این فصل از سوره هر شب میزبان یکی از متفکرین حوزه دین‌پژوهی خواهد بود. تاریخ نهج البلاغه، زیبایی شناسی نهج البلاغه، حکمرانی، عدالت، فساد، مدیریت، حقوق شهروندی و عدالت جنسیتی از جمله مسائلی است که در این فصل از سوره از دیدگاه نهج البلاغه مورد بررسی قرار گرفته است.

از بخش‌های ویژۀ این فصل از برنامۀ سوره، نهج البلاغه خوانی است که توسط داریوش ارجمند انجام شده است. داریوش ارجمند از بازیگران اصلی سریال «امام علی» در دهه هفتاد بود که نقش «مالک اشتر» را در این سریال بر عهده داشت. معرفی و بررسی شرحها و ترجمه های نهج البلاغه یکی دیگر از بخش های این فصل از سوره است که در ماه مبارک رمضان پخش خواهد شد.

همزمان با آغاز پخش «سوره؛ فصل نهج البلاغه» تیتراژ جدید این برنامه برای سال جدید نیز پخش و‌رونمایی خواهد شد.

برنامه «سوره» به تهیه کنندگی مرتضی روحانی و سردبیری و اجرای مسعود دیانی کاری از گروه فرهنگ و اندیشه شبکه چهار است که هر شب ساعت ۲۲ از شبکه چهار سیما روی آنتن می‌رود. این برنامه در ایام ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۲ پخش خواهد شد و بازپخش آن نیز ساعت ۹ صبح روی آنتن خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->