انفجار گاز در نیشابور، یک کشته و یک مصدوم بر جای گذاشت (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) رییس سازمان حج و زیارت: میانگین سن حجاج امسال ۵۷ سال است جمع آوری و دستگیری ۲۸۶ معتاد و خرده فروش در مشهد طی سال جاری (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) افزایش نسبی دما در غالب مناطق کشور تا اواسط هفته آتی (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تالاب جازموریان جان دوباره گرفت ۳ پیشنهاد برای افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | افزایش ۳۵درصدی باید لحاظ شود نزاع دسته جمعی در پل قویون ارومیه+ فیلم سیل بیش از ۲۶۰۰ نفر از مردم را گرفتار کرد (۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کنکور سراسری ۱۴۰۳ در خراسان‌جنوبی دوباره برگزار می‌شود آغاز رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی در نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ تغییر مسیر پرواز تهران- زاهدان- مشهد مذاکرات مزدی کانون بازنشستگان تامین اجتماعی ادامه دارد| مبنای افزایش حقوق کدام قانون است؟ (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) سیلاب به سنگان خواف رسید سلامت روان ایرانی‌ها پایش می‌شود پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم مشاغل ذهنی خطر زوال عقل را کاهش می‌دهند نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

پیشبرد اهداف آموزشی با آموزش حضوری

  • کد خبر: ۱۰۳۷۱۳
  • ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۷
پیشبرد اهداف آموزشی با آموزش حضوری
مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی بر پیشبرد اهداف آموزشی با آموزش حضوری تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زنگ بازگشایی مدارس در سال نو را مدیرکل آموزش وپرورش و جمعی از مدیران این مجموعه به صورت نمادین در دو مدرسه شاهد ثارا... در ناحیه ۷ و آموزشگاه شاهد شهید رحیمی در ناحیه یک مشهد به صدا درآوردند. هدف از برگزاری این مراسم رسمی برای بازگشایی مدارس در سال نو، تأکید مدیران آموزش وپرورش بر حضوری بودن کلاس‌های درس است. هرچند که هنوز برخی از والدین مخالف این بازگشایی هستند.

در همین زمینه سید امیر شوشتری، مدیرکل آموزش وپرورش، به خبرنگار ما می‌گوید: به طورقطع پیشبرد اهداف آموزشی با بازگشایی مدارس و آموزش‌های حضوری محقق می‌شود. هرچند معلمان در مدت بیش از دو سال از شیوع کرونا برای آموزش مجازی دانش آموزان وقت زیادی گذاشتند و سختی‌هایی را متحمل شدند، اما محیط مدرسه و کلاس درس حضوری برای دانش آموزان ضرورت دارد.

وی درباره اینکه هنوز کرونا در جامعه هست و امکان ابتلای دانش آموزان هم وجود دارد، بیان می‌کند: تلاش این است که دستورالعمل‌های بهداشتی در مدارس رعایت شود. همچنین بیش از ۹۰ درصد دانش آموزان ۱۲ سال به بالا و برخی از دانش آموزان ابتدایی در برابر کرونا واکسینه شده اند.
مدیرکل آموزش وپرورش خراسان رضوی این موضوع را هم یادآور می‌شود که اگر همراهی و همکاری دانش آموزان و والدین نبود، امکان پیشبرد آموزش وجود نداشت؛ لذا باید برای ادامه مؤثر آموزش و روند تعلیم وتربیت از والدین و معلمان قدردانی کنیم و همچنین درخواست کنیم که همچنان برای ارتقای سطح تعلیم و تربیت در شرایط بازگشایی مدارس همراهی کنند.

وی درباره اینکه برخی از والدین همچنان درخواست دارند که آموزش‌ها مجازی برگزار شود و فرزندانشان را به مدرسه نفرستند، بیان می‌کند: بازگشایی مدارس و لزوم برگزاری کلاس‌های حضوری، از سوی وزارت آموزش وپرورش اعلام شده است. تصمیم بر این بازگشایی باتوجه به وضعیت تحصیلی دانش آموزان و شرایط جامعه در نظر گرفته شده است.

شوشتری در بخش دیگری از سخنانش با تأکید بر اهمیت ارتقای سطح آموزشی دانش آموزان، می‌گوید: باتوجه به نام گذاری سال جدید به نام سال «تولید؛ دانش بنیان، اشتغال آفرین» بخشی از وظیفه ماست که به نسل آینده دانشی را انتقال بدهیم که منجر به ایجاد اشتغال شود.

به گفته وی، جمعیت یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز خراسان رضوی، جمعیت عظیمی است که می‌تواند در پیشبرد اهداف آموزشی نقش مؤثری داشته باشد. این جمعیت را از نظر تعلیم وتربیت باید در مسیری قرار دهیم که آموزه‌های آنان به تحقق اهداف تولید، اشتغال آفرینی و تربیت نسلی موفق منجر شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->