نتیجه و ویدیو خلاصه بازی دورتموند و پاریس سن ژرمن| پایان رویای پاریسی امباپه ورود آقایان به بازی پرسپولیس و سپاهان ممنوع شد| حکم غیر منتظره درباره تخلفات اخیر پخش زنده بازی پاری سن‌ژرمن و دورتمند (۱۸ اردیبهشت) + تماشای آنلاین همه چیز درباره برکناری سرآسیایی از سایپا انفجار در خط دفاع استقلال| دو غایب روی دست نکو پشت پرده صادرنشدن کارت سرپرستی آتیلا حجازی چیست؟ رفتار جنجالی شهربانو منصوریان مقابل وزیر ورزش + ویدیو دردسر بروکس و احتمال بازگشت تیلور تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان | رئال به دنبال جاودانگی مجرد غایب بعدی تیم ملی والیبال در لیگ ملت‌ها تاج: حضور بانوان در ورزشگاه‌ها باید ضابطه‌مند باشد دبیر: زور بزنیم در المپیک یک طلا بگیریم استقلال و پرسپولیس آسیایی شدند ادامه حاشیه‌سازی حامدی‌فر | از مصدوم‌کردن یامگا تا درگیری فیزیکی با رضایی نکونام: کوپال ناظمی دونده و عالی بود| یک اشتباه بچگانه کار دست ما داد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو
سرخط خبرها

اوج گیری دوباره کاوه رضایی درلیگ بلژیک

  • کد خبر: ۱۰۵۰۲
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۳۷
اوج گیری دوباره کاوه رضایی درلیگ بلژیک
۵ بازی و ۷ گل از ستاره ایرانی شارلوا
دومین دبل متوالی از ستاره ایرانی باعث شد تا آماری رؤیایی برای این بازیکن در ژوپیرلیگ به ثبت برسد؛ ۵ بازی و ۷ گل زده. هنوز چند شب از درخشش کاوه رضایی مقابل سنت‌ترویدن در پیروزی ۳ بر ۱ نگذشته بود که ستاره کرمانشاهی فوتبال ایران برای دومین بازی متوالی طعم دبل را چشید تا درخشش او زمینه را برای صعود شارلوا به جایگاه دوم جدول رده‌بندی بلژیک حتی به‌صورت موقت با یک بازی کمتر فراهم کند. شاید خوش‌بین‌ترین طرف‌دار زبرا (لقب شارلوا) فکرش را نمی‌کرد هنوز به نیم‌فصل نرسیده، این تیم کوچک، اما پرآوازه بلژیک، جزو تیم‌های مدعی شود؛ اما اضافه‌شدن ۲ ستاره ایرانی و از همه مهم‌تر کاوه رضایی به ترکیب، باعث شد تا خاطرات ۲ فصل قبل برای سفید‌وسیاه‌پوشان رویال شارلوا تکرار شود و آن‌ها در یک‌قدمی رؤیای رسیدن به رقابت‌های اروپایی قرار بگیرند. کاوه رضایی دیشب در حالی دومین دبل متوالی خود را مقابل واسلند تجربه کرد که این ۲ گل آماری خارق‌العاده برای ستاره ایرانی به ثبت رساند تا سایت dh بلژیک در گزارشی به تمجید از خرید قرضی باشگاه بپردازد. در گزارش این سایت آمده است: ۵ بازی و ۷ گل زده؛ شاید بهترین مهاجمان حال حاضر دنیا هم چنین آماری خلق نکرده باشند، اما کاوه با نشان‌دادن این واقعیت که کسی جلودار ویرانگری او نیست، برای هفتمین هفته متوالی، شارلوا را در مسیر شکست‌ناپذیری قرار داد تا ۱۹ امتیاز از ۲۱ امتیاز ممکن، آن‌ها را در جایگاه دوم جدول بنشاند.

کاوه از جانشینش در بروژ عبور کرد
صعود خیره‌کننده کاوه رضایی به رده سوم برترین گل‌زنان ژوپیرلیگ و پیشی‌گرفتن این بازیکن از کوریه کا، جانشینش در ترکیب بروژ، در جدول رده‌بندی، دیگرسوژه جالب‌توجه رسانه‌های بلژیک بود. کاوه که بعد از انتقال پنج‌میلیون‌یورویی به بروژ نتوانست آن‌طور که انتظار می‌رفت جایگاهی برای خود پیدا کند، به‌صورت قرضی به خانه بازگشت تا رسانه‌های بلژیک از جمله rtbf مدعی شوند پیراهن راه‌راه برای گل‌زن ایرانی شگون داشته و او را دوباره به یکی از ستاره‌های آسمان ژوپیرلیگ تبدیل کرده است.

شادی گل‌های عجیب رضایی
کاوه همچون هفته قبل و بازی با سنت‌ترویدن این‌بار هم در شادی‌های پس از گل خود روشی متفاوت در پیش گرفت تا رسانه‌های این کشور همچنان رفتار او را مورد کنکاش قرار دهند. مهاجم شارلوا بعد از گل‌زنی هرگز خوش‌حالی نمی‌کند و خیلی عادی با این اتفاق برخورد می‌کند که این رفتار او تعجب خیلی از فوتبالی‌های بلژیک را به خود اختصاص داده است.

نشان دادیم چرا هفته‌ها به‌دنبال کاوه بودیم
کریم بالحسین در ادامه تعاریف خود از گل‌زن ایرانی، تنها به یک جمله بسنده کرد: «نمایش این‌روز‌های کاوه تأیید می‌کند ما چرا هفته‌ها برای بازگرداندن او حتی به‌صورت قرضی تلاش کردیم و خوش‌حالم با افتخار بگویم او جواب اعتماد خوبی به باشگاه و طرف‌دارانش داد». سرمربی فرانسوی که با گل‌ها و جادوی ایرانی ۲ ستاره ملی‌پوش به نام‌های کاوه رضایی و علی قلی‌زاده روز‌هایی افسانه‌ای را تجربه می‌کند، حالا کاندیدای مربی ماه بلژیک نیز شده است؛ درست مثل اتفاقاتی که برای مربی قبلی این تیم یعنی فلیکس ماتزو رخ داده بود. این مربی در ادامه صحبت‌هایش به نمایش چشم‌نواز قلی‌زاده هم اشاره کرد و گفت: هنر و جادوی علی روی توپ ستودنی است. او بهترین اتفاق را در بهترین لحظه با توپ رقم می‌زند. هماهنگی او و کاوه موهبتی است که در این مقطع از فصل به ما رسیده است و ما بابت این اتفاق بسیار خوش‌شانسیم. قلی‌زاده یک وینگر سرعتی‌تکنیکی است که مطمئنا در سال‌های آینده در بهترین تیم‌های اروپا توپ خواهد زد. شک نکنید او در سال‌های آینده قیمت نخواهد داشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->