مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود گل‌زدن کیوسفسکی، دروازه‌بان مدنظر استقلال + فیلم بازگشت عبدالکریم حسن به الوکره منتفی شد سردار آزمون در یک‌قدمی تصمیمی بزرگ! پرسپولیس همچنان درگیر جذب لیموچی
سرخط خبرها

ساعت و تاریخ بازی منچسترسیتی و لیورپول| تقابل مدعیان قهرمانی لیگ در جام حذفی

  • کد خبر: ۱۰۵۰۵۹
  • ۲۷ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۸
ساعت و تاریخ بازی منچسترسیتی و لیورپول| تقابل مدعیان قهرمانی لیگ در جام حذفی
لیورپول و منچسترسیتی بعد از تقابل در لیگ برتر در هفته گذشته، حالا باید دوباره در چارچوب FA به مصاف هم بروند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، دیدار تیم‌های لیورپول و منچسترسیتی در چارچوب جام حذفی امشب برگزار می‌شود. این دیدار در شرایطی در مرحله نیمه نهایی FA برگزار خواهدشد، که ۲ تیم هفته قبل در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم رفتند و شاگردان کلوپ با خوش شانسی توانستند ۲ بر ۲ مساوی از حریف پرقدرت خود بگیرند.

دیدار رفت ۲ تیم هم با نتیجه تساوی به پایان رسید و حالا در سومین تقابل این فصل کلوپ و گواردیولا همه منتظر پیروز این بازی حساس هستند.

لیورپول و سیتی البته هنوز در لیگ قهرمانان اروپا نیز حضور دارند و ممکن است با غلبه بر رئال و ویارئال بتوانند در فینال لیگ قهرمانان هم دوباره به هم برسند. در این صورت لیورپول و سیتی باید برای چهارمین بار در این فصل به مصاف هم بروند.

این دیدار امشب از ساعت ۱۹ آغاز خواهدشد. در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی چلسی فردا شب باید به مصاف کریستال پالاس برود.

خبر بد برای پپ اینکه واکر، دی بروینه و پالمر قطعا به دیدار امشب مقابل لیورپول نخواهندرسید.در آن سو کلوپ هیچ مصدومی ندارد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->