کارمندان و تیم های پایه پرسپولیس منتظر پول سورپرایز مورایس برای هواداران سپاهان: مسلمان شدم! عبدالکریم گلر پرسپولیس را راهی بیمارستان کرد بیرانوند دوشنبه تصمیم می گیرد احتمال حضور گل محمدی مقابل استقلال ویدیو ضربات پنالتی بازی پرسپولیس و آلومینیوم در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی+ ویدیو گل‌ها| جذاب ترین بازی فصل! سپاهان منتظر اوکی نویدکیا ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم! اعلام ترکیب پرسپولیس برای دیدار برابر آلومینیوم سقوط اعتبار فوتبال ایران در آسیا با کاهش سهمیه لیگ نخبگان| فقدان زیر ساخت و مشکلات عدیده بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد
سرخط خبرها

ایران الگوی مناسب برای تبلیغ حجاب در جهان است

  • کد خبر: ۱۰۵۴۵۵
  • ۳۰ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۲
ایران الگوی مناسب برای تبلیغ حجاب در جهان است
در دیدار رئیس کنفدراسیون سپک‌تاکرای آسیا با وزیر ورزش در خصوص تبلیغ حجاب در جهان صحبت شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ رئیس کنفدراسیون سپک‌تاکرای آسیا و دبیرکل فدراسیون جهانی با حضور در وزارت ورزش‌وجوانان با دکتر سیدحمید سجادی دیدار و گفتگو کرد. سیدحمید سجادی در این دیدار با استقبال از تعامل فدراسیون‌ها و انجمن‌های ورزشی با فدراسیون‌های آسیایی و جهانی گفت: امیدوارم با تعامل خوبی که بین کشور ایران و فدراسیون آسیایی و جهانی وجود دارد، بتوانیم قدم‌های مثبتی برای توسعه رشته سپک‌تاکرا برداریم و ایران بتواند جایگاه بهتری پیدا کند. وی افزود: از زحمات همه همکاران در انجمن سپک‌تاکرا تشکر می‌کنم و خوش‌حالم که این تلاش‌ها به‌نحو مطلوب دیده می‌شود. وزارت ورزش‌وجوانان مثل گذشته از این رشته حمایت می‌کند تا سپک‌تاکرا جایگاه بهتری در کشور پیدا کند.

وزیر ورزش‌وجوانان خاطرنشان کرد: در کنار جذابیت قهرمانی این رشته، به جنبه نشاط‌بخشی و تفریحی سپک‌تاکرا نیز باید به‌شکل ویژه توجه شود. ایران ظرفیت بسیار خوبی برای توسعه رشته سپک‌تاکرا دارد و می‌تواند به یکی از قطب‌های اصلی این رشته در آسیا و جهان تبدیل شود.

حلیم بن‌قادر نیز ضمن ابراز خوش‌حالی از دیدار با وزیر ورزش‌وجوانان ایران اظهار کرد: باعث خوش‌حالی است که آقای سجادی از جنس ورزش است و شناخت خوبی از قوانین و رشته‌های مختلف دارد. وی افزود: پیش از این بیست کشور عضو جهانی سپک‌تاکرا بودند، ولی با حمایت‌هایی که صورت گرفت، تعداد کشور‌ها به ۵۵ رسیده است. ایران نقشی پررنگ در توسعه این رشته در آسیا داشته و باعث شده است تعدادی از کشور‌های همسایه با کمک ایران عضو آسیایی و جهانی این رشته شوند.

رئیس کنفدراسیون سپک‌تاکرای آسیا خاطرنشان کرد: تلاش می‌کنیم و درحال رایزنی با کمیته بین‌الم g لی المپیک هستیم تا بتوانیم از المپیک پاریس رشته سپک‌تاکرا را وارد این بازی‌ها کنیم. از وزارت ورزش‌وجوانان و کمیته ملی المپیک ایران توقع داریم دراین‌راستا از رشته سپک‌تاکرا حمایت کنند. حلیم بن‌قادر گفت: انجمن سپک‌تاکرای ایران فعالیت چشمگیری برای توسعه این رشته دارد و بیشتر استان‌های این کشور فعال شده‌اند.

قصد ما این است که در جلسه فدراسیون جهانی که به‌زودی برگزار می‌شود، آقای علیپور را به‌عنوان فردی که تلاش زیادی برای توسعه رشته سپک‌تاکرا کرده است، معرفی کنیم. معاون انجمن مسلمانان سنگاپور با اشاره به نقش حجاب بانوان ورزشکار ایران اظهار کرد: بانوان ورزشکار ایران الگویی خوب برای بانوان دیگر کشور‌ها هستند. از موضوع حجاب در فدراسیون آسیایی و جهانی حمایت می‌کنیم، چون بازخورد بسیار خوبی دارد. تیم سپک‌تاکرای بانوان ایران نیز مانند تیم مردان می‌تواند در صورت شرکت، حضور موفقی در بازی‌های آسیایی چین داشته باشد.
در این دیدار محمد علیپور رئیس فدراسیون انجمن‌های ورزشی و سهراب آزاد رئیس انجمن سپک‌تاکرای ایران، نیز حضور داشتند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->