غیبت آقاسی در جام حذفی پخش زنده بازی ایران و بحرین در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (اول اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین جلالی صدرنشین پاسور‌های لیگ برتر صلاحیت خریداران استقلال و پرسپولیس تأیید شد تاریخ و ساعت بازی رئال مادرید و بارسلونا در لالیگا | آخرین حضور ژاوی روی نیمکت بارسا؟ قهرمانی کوراش‌کاران خراسانی در کشور فرهاد مجیدی ایران‌بیا نیست! عالیشاه برای بازی با سپاهان آماده می‌شود بیرانوند به بازی با آلومینیوم می‌رسد؟ تغییر مدیرعامل در باشگاه صنعتی کلید خورد شادی جنجالی کار دست بازیکن پرسپولیس می‌دهد یزدانی المپیک پاریس را از دست داد؟ چراغ سبز مربی برزیلی به پرسپولیس کریس کلمن، سرمربی مدنظر تراکتور، کیست؟ تلاش برای رساندن عالیشاه به بازی حذفی دبل شهاب زاهدی مقابل جوبیلو ایواتا + ویدیو سید حسین حسینی غایب بزرگ استقلال مقابل تراکتور؟ گل ۳ امتیازی مرادمند تقدیم به دو بازیکن مصدوم روابط تیره و تار نکونام با سرپرست ناشناس استقلال حمله هواداران تراکتور به بازیکنان+ ویدیو
سرخط خبرها

تیم والیبال نشسته خراسان رضوی قهرمان کشور

  • کد خبر: ۱۰۵۵۳
  • ۱۱ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۲۰
تیم والیبال نشسته خراسان رضوی قهرمان کشور
تیم والیبال نشسته بانوان خراسان رضوی به مقام قهرمانی مرحله اول مسابقات لیگ باشگاه‌های کشور دست یافت.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مرحله اول لیگ والیبال‌نشسته بانوان در گروه دوم برگزار شد و نماینده خراسان نیز به‌همراه دو تیم دیگر راهی لیگ برتر کشور شد.

امسال لیگ بانوان به‌صورت رفت‌ و برگشت برگزار می‌شود تا وضعیت تیم‌ها در هر گروه بر اساس امتیاز کسب‌شده مشخص شود.

سه تیم اول هر گروه به مرحله نهایی صعود می‌کنند و در نهایت به‌صورت دوره‌ای به رقابت می‌پردازند. تیم والیبال‌نشسته بانوان خراسان رضوی با هدایت پروانه باغبانیان براساس قرعه در گروه دو با تیم‌های ذوب آهن اصفهان، تهران، لرستان و ساری هم‌گروه شد.

این تیم موفق شد همه تیم‌ها را با نتیجه سه بر صفر شکست دهد و به عنوان تیم اول گروه دو به لیگ برتر صعود کند.

در پایان رقابت‌ها تیم‌های خراسان رضوی، ذوب آهن اصفهان و هیئت لرستان به لیگ برتر صعود کردند تا با سه تیم برتر گروه یک در لیگ برتر رقابت کنند، تیم‌های اسپادانا تهران و هیأت ساری نیز به لیگ دسته‌اول راه یافتند.

در سوی دیگر، تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، توان‌یابان همدان، هرمزگان، خوزستان و آذربایجان غربی در گروه اول حضور دارند که باید ۱۹ آذرماه به میزبانی هرمزگان به‌مصاف یکدیگر بروند تا وضعیت تیم‌های این گروه نیز مشخص شود. همچنین پس از این بازی‌ها چهار بازیکن از خراسان رضوی به اردوی تیم ملی که از ۱۰ تا ۱۶ آذرماه در تهران برگزار می‌شود، دعوت شدند.

گفتنی است، معصومه زارعی، ندا پنجه باشی، زهرا سالاری و زهرا لطفی از خراسان رضوی چهار بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند.

 

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->