مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

وریا غفوری، پرانگیزه‌ترین بازیکن استقلال

  • کد خبر: ۱۰۶۵۲۶
  • ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱
وریا غفوری، پرانگیزه‌ترین بازیکن استقلال
وریا غفوری، کاپیتان استقلال این روز‌ها در تمرین تیمش بسیار پرانکیزه است و تلاش می‌کند خودش را به ترکیب اصلی استقلال نزدیک کند. غف. ری در بازی‌های تدارکاتی استقلال هم نمایش درخشانی داشته است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، وریا غفوری یکی از با انگیزه‌ترین بازیکنان استقلال در تمرینات روز‌های اخیر بوده و احتمال دارد در اصفهان در ترکیب اصلی قرار بگیرد. کاپیتان استقلال بعد از حضور صالح حردانی از ترکیب اصلی دور شد، اما تلاش می‌کند جایگاهش را دوباره در ترکیب اصلی استقلال باز پس بگیرد. وریا در بازی‌های تدارکاتی استقلال عملکرد مطلوبی داشت و با توجه به اینکه اکنون در آمادگی قرار دارد هیچ بعید نیست در بازی با سپاهان یکی از مردان اصلی استقلال باشد. اگر وریا وارد ترکیب اصلی شود، احتمالاً حردانی یک خط عقب‌تر از او بازی خواهد کرد. البته سرمربی استقلال گاهی حردانی را هم نیمکت‌نشین کرده و این‌طور نیست که اصرار به بازی دادن دو بازیکن هم پست در جناح راست تیمش داشته باشد. با توجه به تجربیاتی که وریا دارد، او یکی از گزینه‌های مناسب برای بازی در ترکیب استقلال در هفته‌های پایانی خواهد بود. استقلال در این ایام که بازی‌های دشواری پیش رو دارد، عمیقاً به چنین بازیکنانی نیازمند است و باید از وجود مردانی بهره بگیرد که از تجربیات بیشتری برخوردارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->