آموزش ١٠٠ هزار نفر در فرهنگسراهای سطح مشهد مقدس جوابیه فرودگاه مشهد در پی سرگردانی مسافران دبی (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) موفقیت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی با همدلی و همکاری تمام دستگاه‌ها مأموریت قرارگاه عملیاتی خدمت به زائران نوروزی چهل‌روزه بود تشرف پنج میلیون زائر به حرم مطهر رضوی در شب‌های قدر کاهش ٢۶ درصدی تصادفات جاده‌ای خراسان رضوی در نوروز ۱۴۰۳ بهره‌برداری پارکینگ طبقاتی ١۵٠٠ واحدی میدان شهدا تا انتهای بهار ۱۴۰۳ مراسم شکرانه خدمت قرارگاه عملیاتی زائران نوروزی مشهد برگزار شد دبیرکل مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: صنعت حمل‌ونقل در کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به‌زودی برقی‌سازی می‌شود + فیلم تلاش مدیران شهری کلانشهرهای کشور برای ایجاد نشاط اجتماعی نشست مجمع شهرداران کلانشهر‌ها و مراکز استان‌ها به میزبانی مشهد | کلانشهر‌های ایران مهیای برپایی جشن‌های دهه کرامت + فیلم درباره یادگار آذربایجانی‌ها در مشهد شهردار تهران و رئیس مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: فعلا نمی‌توان در مورد مطالبات شهرداری‌ها به‌طور شفاف صحبت کرد + فیلم صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت‌وساز در برخوردارترین منطقه مشهد رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در مشهد: میدان‌داری مردم در عرصه‌های مختلف کلانشهر مشهد مشهود است نگاهی به وعده‌های مسئولان شهر مشهد برای سال ۱۴۰۳ طرح جدید شهرداری مشهد برای واگذاری موتورسیکلت برقی ۲ هفته دیگر نخستین اتوبوس برقی شهری مشهد تست می‌شود شهردار مشهدمقدس در مجمع شهرداران کلانشهر‌های ایران: ۱۵ همت مطالبات ثبت شده شهرداری مشهد از دولت است + فیلم برگزاری اولین جلسه ملاقات مردمی با شهردار مشهدمقدس در سال جدید
سرخط خبرها

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی: برگزاری برنامه ماه امت باعث تعمیق وحدت در بلاد اسلامی است

  • کد خبر: ۱۰۷۳۶۰
  • ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی: برگزاری برنامه ماه امت باعث تعمیق وحدت در بلاد اسلامی است
به گفته نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، وحدت بلاد اسلامی با پشتوانه برنامه‌های فرهنگی مانند «ماه امت»، عمق پیدا می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد کریمی قدوسی در جریان رویداد بین المللی «ماه امت» اظهارکرد: برنامه‌هایی مانند رویداد بین المللی «ماه امت» باید بیش از به مرحله اجرا در می آمد و تا به امروز برنامه‌هایی با این عمق و وسعت بیشتر را شاهد می بودیم.
وی با بیان این که برنامه فرهنگی در این سطح را شاید تاکنون در کشور نداشتیم، ادامه داد: در ماهها و سالهای آینده امیدوارم با مرکزیت مشهد که جایگاه خاصی در جهان اسلام دارد از این نوع برنامه با حضور کشورهای دیگر با وسعت بیشتری اجرا شود.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: ثمره این برنامه ها این است که نقشه جهان اسلام را که نقشه انقلاب اسلامی است و نقشه وحدت مسلمانان را روی دست گرفته و وحدت بلاد اسلامی را زمینه ساز می شود. این اهداف با پشتوانه برنامه‌های فرهنگی مانند «ماه امت» عمق پیدا می‌کند و یکی از آثار خوب آن خنثی سازی طرح‌های تفرقه دشمن است.
کریمی قدوسی اظهار کرد: دشمن در صده‌های اخیر تمام تلاشش را در این قرار داد که مسلمانان از یکدیگر دور شوند و مقابل هم قرار بگیرند تا خودشان در غرب امنیت داشته باشند.
وی افزود: در حالی که خودشان با برپا کردن دو جنگ جهانی اول و دوم ۱۰۰ میلیون کشته و آواره برجای گذاشتند، فهمیدند که اگر با هم وحدت نداشته باشند، مرزهایشان را بر ندارند، سیاست شان و واحد پولشان را یکی نکنند دوباره بینشان جنگ جهانی سوم اتفاق خواهد افتاد؛ لذا برای پرهیز از ایجاد جنگ جهانی بعدی، اتحادیه اروپا را تشکیل دادند، همه مرزها را برداشتند، روابط و تجارت شان آزاد شد و از آن طرف تمام تلاش شان را برای ایجاد تفرقه بین کشورهای مسلمان کردند، کانون این تفرقه و شرارت اسرائیل و انگلیس است.
نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: برگزاری برنامه های فرهنگی مانند ماه امت سرمایه‌گذاری‌های درازمدت دشمن را در این صحنه یک شبه خنثی می کند.
وی گفت: موقعی که چنین برنامه‌ای در منطقه گلشهر برگزار می‌شود و مردم از سراسر مشهد به این منطقه می‌آیند محل ارتباط مردم مشهد و مردم همسایگانمان به خصوص افغانستانی ها می شود.
نخستین رویداد بین‌المللی «رمضان، ماه امت» تا 16 اردیبهشت ماه در سالن شهدای مدافع حرم واقع در آوینی (گلشهر) ۵۷ میزبان علاقه مندان است.
شهروندان برای حضور در این رویداد می‌توانند عدد ۸ را به ۱۰۰۰۱۰۸ پیامک کنند یا در سامانه ثبت‌نام کنند. هزینه ثبت‌نام برای بلیت عادی پنج هزار تومان و بلیت ویژه ۲۵هزار تومان است. در این رویداد فرهنگی قرار است که گروه‌های قوالی پاکستان، منقبت‌خوانی افغانستان و یک گروه لبنانی در کنار گروه‌های خراسانی برنامه اجرا کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->