نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی ویدیو گل سردار آزمون به بولونیا برای رم جانشین دانیال اسماعیلی فر استارت زد وعده زنوزی به یحیی گل محمدی: چند ستاره می‌گیریم نعمتی و عبدی در شوک حضور گل‌محمدی قهرمانی پرسپولیس در دستان یحیی پخش زنده بازی آث‌میلان و اینتر در سری‌آ (۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و کویت در جام ملت‌های آسیا| قاطع‌تر از همیشه اعتراض پرسپولیس به محرومیت اسماعیلی‌فر برابر سپاهان | دانیال باید برابر آلومینیوم غایب باشد حذف غیرمنتظره ژاپن از جام ملت‌های آسیا | غیبت سامورایی‌ها در جام جهانی پخش زنده بازی ایران و کویت در جام ملت‌های فوتسال آسیا + تماشای آنلاین واکنش پتروشیمی خلیج‌فارس به خرید استقلال + عکس زمزمه برکناری علی خطیر بعد از واگذاری استقلال به هلدینگ خلیج فارس ارزش سهام استقلال و پرسپولیس چقدر است؟ ۳ ماه فرصت تا تجهیز داوران به دانش استفاده از وی‌ای‌آر | ورزشگاه‌ها هنوز آماده نیست علی هیبتی کیست | همه چیز درباره محرومیت مادام العمر رزمی کار ایرانی + ویدیو سیدحسین حسینی دیدار مقابل تراکتور را از دست داد اعلام رای کمیته انضباطی برای دانیال اسماعیلی فر جدایی سیدجلال از پرسپولیس کلید خورد؟ اوسمار در پرسپولیس ماندنی شد خداحافظی اشکان خورشیدی در پایان فصل
سرخط خبرها

دوران قائدی در شباب الاهلی تمام شد؟

  • کد خبر: ۱۰۷۴۰۱
  • ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷
دوران قائدی در شباب الاهلی تمام شد؟
بازیکن تیم شباب الاهلی با وجود حضور در آخرین بازی این تیم اما شرایط مناسبی ندارد و احتمال فروشش در پایان لیگ امارات زیاد است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، کمتر کسی باور می‌کرد مهدی قائدی که فصل درخشانی را با استقلال در لیگ بیستم پشت سر گذاشت هفته‌های زیادی را در شباب الاهلی امارات نیمکت نشین شود. قائدی که در لیگ شانزدهم به استقلال پیوست با تکنیک نابش خیلی زود جایش را در دل هواداران استقلال باز کرد. او در یکی دو فصل اول خود درگیر حواشی زیادی شد، از جمله تصادفی که در بوشهر کرد و دوستش را از دست داد. قائدی مدت زیادی را درگیر شکایت خانواده مرحوم بود.

از حاشیه‌های ریز و درشت قایدی که بگذریم، او در زمان سرمربیگری آندره‌آ استراماچونی تبدیل به یک ستاره شد. بازیکن ریزنقش آنقدر درخشید که فصل بعد آن درخواست شماره پیراهن ۱۰ را کرد و قول داد به تعداد همین شماره در لیگ گلزنی کند. او با درخشش در لیگ بیستم به تیم ملی هم دعوت شد. ستاره استقلال در پایان فصل اما تصمیم گرفت لژیونر شود. او که با انتقال به شباب الاهلی امارات سود مالی نسبتا خوبی عاید استقلال کرد، هم بازی احمد نوراللهی هافبک سابق پرسپولیس شد.

قائدی در ابتدای حضورش در لیگ امارات درخشش خود را ادامه داد اما هر چقدر که زمان گذشت کم فروغ‌تر شد و در نهایت نیمکت نشین شد. قائدی که تیم ملی را نیز از دست داده است اصلا حال و روز خوبی ندارد و برخی‌ها اعتقاد دارند باید دز زندگی شخصی‌اش بازنگری کند.

از تیم اماراتی هم خبر می‌رسد که آن‌ها قصد دارند قائدی را در پایان فصل بفروشند، چرا که اعتقاد دارند هم پول‌شان بازمی‌گردد و هم اینکه می‌توانند سراغ گزینه دیگری بروند. البته قائدی با این تیم قرارداد ۵ ساله دارد و شاید با تغییر سرمربی سرنوشت او  تغییر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->