حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

هیاهو برای هیچ!

  • کد خبر: ۱۰۸۴۰۵
  • ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
هیاهو برای هیچ!
بیست و دومین رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا از 24 اردیبهشت در تهران آغاز خواهد شد که تیم های پیکان و شهداب یزد به عنوان نمایندگان ایران در آن حضور دارند.

میلاد حاتمی/شهرآرانیوز، کمتر از یک هفته به آغاز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا در تهران مانده و تقریباً ترکیب تیم‌های مختلف برای حضور در این مسابقات مشخص شده؛ دو تیم ایرانی حاضر در این مسابقات هم با توپ پر وارد شده‌اند و لیست بازیکنان قهرمان و نائب قهرمان لیگ با تریلی هم کشیده نمی‌شود!
جذب بازیکنان مطرح والیبال ایران و جهان به خودی خود مشکلی ندارد، اما آدرس غلط دادن به هواداران برای اینهمه ریخت و پاش با اصول باشگاه‌داری فاصله‌ی زیادی دارد. کاری که مدیرعامل جوان و کم‌تجربه‌ی پیکان در طول این مدت انجام داده با هیچ منطقی سازگار نیست، مگر می‌شود که بازیکنان تاپ والیبال دنیا بدون قرارداد و صرفاً با وعده‌ی پاداش به ایران بیایند و بعد از مسابقات دستمزد دریافت کنند؟ سوالی که پیش می‌آید این است که آیا سازمان بازرسی هم ورود کند به همین جوابی می‌رسد که مدیرعامل جدید بیان می‌کند؟ که پول پرداخت نکردیم؟! بازیکنان ایرانی چطور؟
شهداب هم برای نباختن قافیه دست به کار شد و هم پای پیکان به ریخت‌و پاش پرداخت، مدیرعامل جوان این تیم که مدت‌هاست اسیر دست یک‌سری بازیکن از رده گذشته شده همپای مدیر باشگاه پیکان مصاحبه نکرده، اما همان روند غلط را در پیش گرفته و حتی شنیده‌ها خبر از تغییر سرمربی برای فصل بعد و دادن تیم به سرمربی ناکام فصل گذشته یک تیم پر هزینه می‌دهد. بردن تیم به امارات برای مسابقات کاپ رمضان و حاشیه‌هایش هم که هنوز نقل محافل ورزشی است گاف بزرگ این باشگاه بود.
اما واقعا چرا؟ نه اینکه سال گذشته سیرجان بدون کوچکترین دردسری قهرمان این مسابقات شد و سال‌های قبل هم اکثر تیم‌های ایرانی حاضر در این بازی‌ها عنوان قهرمانی را کسب کرده‌اند؟ جام باشگاه‌های جهان را هم که با این بازیکنان نمی‌شود رفت، پس چرا این‌همه هزینه؟ به نظر نگارنده دلیل اینهمه هیاهو را باید در چیزی جز قهرمانی پیدا کرد، و الی که سرقفلی قهرمانی در این مسابقات را تا جایی که یادمان هست به نام تیم‌های ایرانی زده‌اند!

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->