برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

مربی جدید در راه استقلال

  • کد خبر: ۱۰۹۴۶۲
  • ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰
مربی جدید در راه استقلال
با جدایی یک مربی استقلال، یک مربی دیگر برای فصل آینده به جمع آبی‌پوشان اضافه می‌شود.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، در فصلی که برای استقلال در حال رسیدن به هفته‌های پایانی است، دو دستیار ایرانی در کادرفنی فرهاد مجیدی حضور داشتند که یکی صالح مصطفوی مربی و بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال بود. گابریله پین دیگر دستیار مجیدی بود که به عنوان تئورسین خارجی فعالیت می‌کند.

مصطفوی که به گفته خیلی از بازیکنان نقش قابل انکاری در موفقیت‌های استقلال داشته است، از مدت‌ها قبل به دنبال مهاجرت به کشور کانادا بود و به خاطر شرایط حساس استقلال آن را به تعویق انداخته بود. مصطفوی قصد دارد پس از برگزاری سه هفته پایان لیگ برتر تصمیمش را قطعی کند و از ایران برود، چون با چند پیشنهاد خارجی خوب هم روبرو شده است.

در همین زمینه، فرهاد مجیدی به دنبال یک گزینه داخلی مناسب برای جانشین مصطفوی است تا بتواند کار‌هایی که مربی استقلال انجام می‌داد، او نیز انجام دهد. البته سرمربی استقلال هنوز با رفتن مصطفوی مخالف است و از او خواسته فصل دیگر نیز کنار آبی‌پوشان باشد.

مصطفوی که سابقه همکاری با مربیان خارجی از جمله کارلوس کی‌روش را داشته است پیش از شروع فصل جاری با پیشنهاد دراگان اسکوچیچ سرمربی کروات تیم ملی روبرو شد که مسئولان استقلال با رفتن او مخالفت کردند و او در جمع آبی‌پوشان باقی ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->