آتش سوزی در پاساژ گلشن مال تهران + فیلم و عکس

  • کد خبر: ۱۱۰۰۷۱
  • ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۷
  • ۱
آتش سوزی در پاساژ گلشن مال تهران + فیلم و عکس
پاساژ گلشن مال تهران که فاقد پایان کار است و در حال تکمیل مراحل قانونی خود بود، دیروز ۳ خرداد ۱۴۰۱ یکی از واحد‌های صنفی آن دچار حریق شد.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرروابط عمومی منطقه پنج شهرداری گفت: پاساژ گلشن مال پایان کار نداشت و اخطار‌های لازم هم صادر شده بود.

محمد باقر فرهند گفت: پاساژ گلشن مال که فاقد پایان کار است، در حال تکمیل مراحل قانونی خود بود که دیروز یکی از واحد‌های صنفی آن دچار حریق شد.

دیروز سه شنبه سوم خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۲۶ مجتمع تجاری گلشن در منطقه ۵ دچار آتش سوزی شد.

به گفته مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران نیرو‌های ایستگاه ۱۰۲ که نزدیکترین ایستگاه به محل بود در دو دقیقه و ۵۰ ثانیه در محل حادثه حاضر شدند.

تعداد بازدید : 533

به گفته دیبا آتش نشانان پس از ورود به مجتمع مشاهده کردند که حریق بین طبقه اول و دوم در یک واحد کفاشی به مساحت ۸۰ متر در حال سرایت به دیگر بخش هاست و بلافاصله محل حریق به سه فاز عملیاتی تقسیم بندی شد و دو دستگاه بالابر در ضلع شمال و جنوب مستقر شدند و اقدام به نجات شهروندان محبوس کردند.

مدیر منطقه یک عملیات آتش نشانی تهران از نجات ۴۳ شهروند در حادثه آتش‌سوزی در مجتمع تجاری گلشن خبر داد که ۲۸ زن و ۱۵ مرد بودند.

به گفته مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه تا زمانی که پایان کار صادر نشده است، مسئول جلوگیری از فعالیت پاساژ شهرداری است.

فرهند گفت: پاساژ هنوز فعالیت خودرا شروع نکرده بود و همه افراد نجات یافته از غرفه داران بودند.

علت این حادثه اتصالی برق گزارش شده است و به دلیل نداشتن سیستم اطفا حریق، آتش به موقع مهار نشده و تا طبقه ششم این پاساژ سرایت کرده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمدرضا غفوری
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۷ - ۱۴۰۱/۰۳/۱۳
0
0
ما مستاجر همون مغازه ایم که تمامش سوخت‌.
بعد از پیگیری شهرداری و اخبار که شهردار فرهمند گفت پاساژ پایان کار نداره و حق فعالیت نداره دو روز بعد پاساژ راه افتاد و فقط ما رو تهدید کردن که یا رضایت بدین یا بدوئیم دنبال خسارت. وقتی سیستم اطفا کار نکرده پایان کار نداشته و شهرداری هم در جواب شکایت ما گفته که به هیچ عنوان حق فعالیت ندارن چرا باز پاساژ بازه!؟ تکلیف ما که دستمون به هیچ حا نمیرسه‌چیه!؟ باز باید یه متروپل پیش بیاد!؟
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->