شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش استطاعت ٩٨درصد زائران حج تمتع امسال مشخص شد کشف جسد دانشجوی دندان‌پزشکی بعد از یک هفته| دو مظنون بازداشت شدند یک کشته و ۶ مجروح بر اثر طوفان زاهدان(۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) عاملان تیراندازی در اتوبان همت دستگیر شدند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب کلوپ بازی‌های تصویری متخلف در مشهد دستگیری زورگیران دهه هشتادی قمه کش (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) کشف ۷۳ قطعه سکه تاریخی دوره اشکانیان از مسافر قطار (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد میانگین سن مادران و پدران ایرانی در تولد اولین فرزند چقدر است؟ سردار رادان: اصراری به انتقال خودرو‌های توقیفی با جرثقیل نداریم سارق ۴۶ کامپیوتر خودرو در مشهد به دام افتاد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) بازنشستگان تامین اجتماعی همچنان منتظر تعیین تکلیف افزایش حقوق خود هستند (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) پلمب ۱۱ واحد صنفی به‌دلیل فروش مواد مخدر و قرص‌های غیرمجاز در مشهد  آدمکشی جوان ۱۸ ساله به خاطر غرور جوانی در مشهد + عکس آنچه اخلاق عمومی را کارآمدتر می‌کند نگهداری درست پیاز و جلوگیری از جوانه زدن آن + روش‌هایی کاربردی برای جلوگیری از جوانه زدن سیر و پیاز اینترنت در روز‌های کنکور قطع نمی‌شود تاثیر شبکه‌های اجتماعی مجازی بر گرایش نوجوانان به مصرف دخانیات چقدر است؟ قطع انتقال محلی مالاریا در کشور تا سال ۱۴۰۴ | افزایش مالاریا در خراسان رضوی طی ۲ سال گذشته
سرخط خبرها

با خوردن ناهار وزن کم کنید

  • کد خبر: ۱۱۰۳۲۶
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۰
با خوردن ناهار وزن کم کنید
در یک رژیم‌غذایی سالم، یکی از مهم‌ترین وعده‌های غذایی که نقش مهمی در کاهش وزن دارد، وعده ناهار است که مصرف به‌اندازه و درست آن می‌تواند به روند لاغری کمک چشمگیری کند.

مقدم | شهرآرانیوز؛ با حذف وعده ناهار، سوخت‌وساز بدن پایین می‌آید و فرد کاهش وزن موقتی را تجربه خواهد کرد، اما پس از مدتی، شاهد عکس این فرایند خواهد بود. استفاده از چربی‌های سالم و انواع مواد مغذی و مواد غذایی سالم و بدون ضرر مانند نگهدارنده‌ها، رنگ‌های مصنوعی، کافئین، مواد قندی و افزودنی‌ها، از اصول ثابت داشتن یک رژیم‌غذایی سالم و کم‌کالری برای کاهش وزن است. در ادامه با تعدادی از این غذا‌ها برای وعده ناهار آشنا می‌شویم.

با خوردن ناهار وزن کم کنیدساندویچ تخم‌مرغ و گوجه‌فرنگی: این ساندویچ یک وعده رژیمی برای ناهار است. در عین سادگی، سریع آماده می‌شود و یک منبع عالی از پروتئین برای بدن شماست. این ساندویچ را می‌توان همراه با نان گندم و مقدار کمی سس مایونز رقیق‌شده خورد.

 

 

 

با خوردن ناهار وزن کم کنیدسالاد ماهی سالمون و خیار: این غذا از ترکیب ماهی سالمون با خیار تفت‌داده‌شده با پیازچه، سرکه و کمی ادویه تهیه می‌شود و سرشار از اسید‌های چرب امگا۳ و پروتئین است. خیار موجود در این غذا سبب آب‌رسانی به بدن و عمل چربی‌سوزی می‌شود.

 

 

 

با خوردن ناهار وزن کم کنیدسالاد ماست یونانی و مرغ: این سالاد یکی از خوشمزه‌ترین و ساده‌ترین غذا‌های رژیمی است و از ترکیب سینه‌مرغ، ماست یونانی، کمی انگور، سیب، کرفس و بادام خردشده تهیه می‌شود. مرغ، بادام و ماست موجود در این سالاد از منابع پروتئینی هستند و می‌توانند شما را تا ساعت‌ها کامل سیر نگه‌دارند.

 

 

 

با خوردن ناهار وزن کم کنیددلمه میگو و لوبیا سیاه: میگو دارای مقدار زیادی کربوهیدرات، پروتئین، زینک و منیزیم است. به همین علت به گزینه‌ای عالی برای غذا‌های رژیمی تبدیل شده است. هر عدد میگو با توجه به اندازه آن بین ۷ تا ۱۸ کالری دارد. لوبیا سیاه نیز سرشار از فیبر است و سبب کاهش اشتها می‌شود.

 

 

 

با خوردن ناهار وزن کم کنیدسالاد کلم بروکلی با مرغ گریل‌شده: این سالاد وعده‌ای رژیمی برای ناهار است. کلم بروکلی سرشار از مواد مغذی و ویتامین‌هایی مانند سی، کا، آ، ب ۶، سلنیوم، پتاسیم، منگنز و فسفر است و با فیبر فراوان، در کنترل اشتها عملکرد بسیار خوبی دارد.

 

 

 

با خوردن ناهار وزن کم کنیدسوپ هویج و زنجبیل: این سوپ افزون‌بر کالری کم، به علت وجود زنجبیل، سوخت‌وساز بدن را زیاد می‌کند و سبب کالری‌سوزی در شما می‌شود. هم‌چنین هویج چربی ندارد و فیبر موجود در آن متابولیسم بدن را افزایش می‌دهد.

 

 

 

با خوردن ناهار وزن کم کنیدسوپ مارچوبه: مارچوبه حاوی موادمغذی و ارزش غذایی بسیار زیاد است. با وجود این، دارای کالری و چربی بسیار کم است و با فیبر‌های محلول و نامحلول موجود در خود سبب کاهش وزن می‌شود.

 

 

 

با خوردن ناهار وزن کم کنید

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->