«خوش نمک» با مجریان جدید به شبکه نسیم بازگشت حمایت وزیر فرهنگ و ارشاد از ساخت فیلم سینمایی در خصوص امام رضا (ع) + فیلم موزیک ویدئوی جدید «فرزاد فرزین» برای سریال «قطب شمال» + فیلم مردم نامزد‌های نشان فردوسی را انتخاب کنند بهترین سریال ایرانی شبکه نمایش خانگی معرفی شد + آمار آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر مشهد در هفته‌ای که گذشت (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) تقدیر از ژاله علو در «شب کارگردان» فصل دوم سریال لایواکشن «وان پیس» (One piece) در دست ساخت است + جزئیات جدیدترین حواشی فیلم «بی‌بدن» | شکایت به دلیل سکانس‌های ملتهب چشم به راه افعی واقعی | نگاهی به سریال «افعی تهران» ساخته سامان مقدم نسلی آگاه بدون خلاقیت | کارشناسان درباره ویژگی‌های طراحان گرافیک جوان می‌گویند مروری بر پرفروش‌های کتاب در مشهد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) نگاهی اجمالی بر تاریخچه هنر گرافیک در ایران و جهان به‌مناسبت روز جهانی گرافیست دلیل پخش نشدن برنامه «هفت» چه بود؟ اعضای کارگروه «حکیم طوس» معرفی شدند
سرخط خبرها

درباره علی شادمان و بازی اش در سریال یاغی

  • کد خبر: ۱۱۰۵۶۴
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۶
  • ۲
درباره علی شادمان و بازی اش در سریال یاغی
سریال تازه محمد کارت و بازی علی شادمان توانست در بین مخاطبان واکنش‌های مثبت زیادی داشته باشد.

عروجی | شهرآرانیوز؛ علی شادمان فقط ۱۰ سال داشت که در فیلم سینمایی «میم مثل مادر» بازی کرد و کشف رسول ملاقلی پور حالا به پدیده این روز‌های سینما و تلویزیون ایران تبدیل شده است. او هم می‌توانست مثل باقی بچه‌هایی که در چند نقش بازی می‌کنند چندصباحی مطرح و بعد از خاطره‌ها محو شود؛ اما از همان طفولیت انگار می‌دانست و می‌خواست که به بازیگری طراز اول تبدیل شود.

تئاتر بازی کرد و کم کم در نقش‌های کوچکی ظاهر شد که شاید حجم زیادی در یک اثر نداشتند؛ اما انگار خودش فهمیده بود که در این سینمای بی رحم عجله کردن یعنی حذف شدن. بعد‌ها در «یتیم خانه ایران» و «ویلایی ها» و سریال «کیمیا» ظاهر شد؛ اما در سینما برای اولین بار در «مردن در آب مطهر» و «شنای پروانه» نقش یک جوان یاغی را بازی کرد. او با نقش کاوه در «می خواهم زنده بمانم» خودش را تثبیت کرد.

او آنجا نقش یک پسر ناخلفی را بازی می‌کرد که در خودرو یکی از آشناهایشان مواد جاسازی می‌کند و بعد هم درگیر یک مثلث عشقی می‌شود. او در این مدت در ۱۵ فیلم سینمایی و ۷ سریال ایفای نقش کرده است تا اینکه توانست به عنوان نقش اصلی در سریال تازه محمد کارت بازی کند. «یاغی» محصول تازه فیلیمو در سکوت خبری ساخته شد و حتی تبلیغات آن چنانی هم نداشت؛ اما پخش اولین قسمت واکنش‌های مثبت زیادی در بین کاربران فضای مجازی داشت. در همان دقایق ابتدایی مشخص می‌شود، جاوید (علی شادمان) قهرمان اصلی قصه است؛ پسری که برای گذران زندگی هم دزدی می‌کند و هم کشتی می‌گیرد.

قسمت اول «یاغی» بیش از همه به کام علی شادمان و امیر جعفری است. شادمان در نقش جاوید، خیلی زود تصورات درباره خود را تغییر می‌دهد و از پسری دزد به انسانی دوست داشتنی و حتی ترحم برانگیز تبدیل می‌شود. او سودای ازدواج با دختری خارج از منطقه زندگی خود را دارد؛ اما سدی بزرگ مقابل اوست: نداشتن هویت.

یکی از کاربران درباره بازی شادمان نوشته است: «سریال یاغی آن قدر کارگردانی، فیلم نامه و بازیگران خوبی دارد که هنوز شروع نشده همه را به هم ریخته است. به ویژه بغض گلوی علی شادمان و کلّاش بازی‌های امیر جعفری. تازه داستان شروع شده.»

کاربر دیگری نیز گفت: «‏پخش قسمت اول سریال ‎یاغی نوید یک سریال درجه یک پر کشش و پر تنش‌تر را برای مخاطب به همراه داشت، یک ‎علی شادمان جذاب و دوست داشتنی، یک ‎امیر جعفری کارکشته و باید منتظر حضور درخشان ‎پارسا پیروزفر و ‎طناز طباطبایی بود. الحق که ‎محمد کارت آدم کار درستی هست.» حالا باید دید آیا سریال تازه کارت می‌تواند مانند «قورباغه» هومن سیدی و «زخم کاری» محمد حسین مهدویان مخاطب جذب کند یا نه؟

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اميرعلي هدي
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۴/۱۴
0
0
بي نظيره علي شادمان عالي بازي مي كنه
فاطمه
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۱
0
0
عالی
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->