۲ سریال جدید در راه شبکه نمایش‌خانگی

  • کد خبر: ۵۸۹۸۷
  • ۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۴
۲ سریال جدید در راه شبکه نمایش‌خانگی
به زودی دو سریال جدید به جمع مجموعه‌های شبکه نمایش‌خانگی افزوده می‌شوند. این روز‌ها سریال‌های «قورباغه»، «سیاوش»، «خوب، بد، جلف، رادیواکتیو» و «ملکه گدایان» درحال پخش درشبکه نمایش‌خانگی هستند و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی دو مجموعه «می‌خواهم زنده بمانم» و «گیسو» نیز پخش خود را در این مدیوم آغاز کنند.
شهرآرارنیوز - به زودی دو سریال جدید به جمع مجموعه‌های شبکه نمایش‌خانگی افزوده می‌شوند. این روز‌ها سریال‌های «قورباغه»، «سیاوش»، «خوب، بد، جلف، رادیواکتیو» و «ملکه گدایان» درحال پخش درشبکه نمایش‌خانگی هستند و پیش‌بینی می‌شود به‌زودی دو مجموعه «می‌خواهم زنده بمانم» و «گیسو» نیز پخش خود را در این مدیوم آغاز کنند.
 
 
۲ سریال جدید در راه شبکه نمایش‌خانگی
 

«می‌خواهم زنده بمانم»، مجموعه‌ای به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی و تهیه‌کنندگی محمد شایسته است. این دو که پیش از این در فیلم‌سینمایی «خانه دختر» با یکدیگر همکاری کرده بودند، در اثر جدیدشان به سراغ یک ملودرام عاشقانه با لوکیشن و پروداکشن‌های عظیم رفته‌اند که قصه‌ای در دل اتفاقات پر شمار دهه ۶۰ را روایت می‌کند. حامد بهداد و مهران احمدی از بازیگران خراسانی سینما و تلویزیون در این مجموعه حضور دارند. سحر دولتشاهی، پدرام شریفی و علی شادمان نیز از دیگر بازیگرانی هستند که در «می‌خواهم زنده بمانم» به ایفای نقش پرداخته‌اند.
 
۲ سریال جدید در راه شبکه نمایش‌خانگی
 
 
همچنین قرار است همایون شجریان برای سریال «می‌خواهم زنده بمانم»، با حال و هوایی عاشقانه بخواند. «گیسو» به کارگردانی منوچهر هادی دیگر سریال شبکه نمایش‌خانگی است که با پایان فیلم‌برداری‌اش انتظار می‌رود در هفته‌های آینده توزیع شود. در این سریال که قصه‌ای معمایی با رویکرد‌های اجتماعی دارد بازیگران مطرحی، چون محمدرضا گلزار، هومن سیدی، ساره بیات، هانیه توسلی، مسعود رایگان، بهاره رهنما و حسین یاری به ایفای نقش می‌پردازند. «گیسو» قرار است به صورت اختصاصی از پلتفرم نماوا منتشر شود.
 
 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->