نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن تاریخ و ساعت بازی نساجی و تراکتور در لیگ برتر | جدال بحران زده‌ها استقبال خوب هواداران از بازی استقلال گل‌محمدی – تراکتور رسماً کنسل شد مشهد به دنبال میزبانی مسابقات کشوری بازوبند پهلوانی + ویدیو نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و افغانستان (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) | شمسایی جام ملت‌ها را با برد شروع کرد پخش زنده بازی ایران و افغانستان در جام ملت‌های فوتسال آسیای ۲۰۲۴ (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین تاریخ و ساعت بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین در لیگ برتر | برنامه‌های نکونام برای انتقام ویدیو گل مهدی طارمی به ویتوریاگیمارش ویدیو ضربات پنالتی بازی منچسترسیتی و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا نتیجه و ویدیو خلاصه بازی رئال مادرید و منچسترسیتی| عاقبت تعویض‌های پپ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و بایرن مونیخ| پرواز توخل به نیمه نهایی ترکیب رئال مادرید و منچسترسیتی مشخص شد (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | بازگشت دی‌بروینه و ثبات در چینش رئال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی الهلال و العین (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) | نوار پیروزی‌های الهلال بالاخره پاره شد! پخش زنده بازی بایرن مونیخ و آرسنال در دور برگشت لیگ قهرمانان (۲۹ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین
سرخط خبرها

ابومسلم قهرمان حذفی «فتح آبادان»

  • کد خبر: ۱۱۰۷۴۷
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
ابومسلم قهرمان حذفی «فتح آبادان»
گزارش دنیای ورزش از قهرمانی مشکی‌ها در یک جام سخت را در این مطلب می خوانید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ مجله دنیای ورزش در یکی از شماره‌هایش در دهه شصت گزارشی ویژه از قهرمانی ابومسلم مشهد در جام «فتح آبادان» منتشر کرده است. در این شماره به اتفاقات بازی فینال این تورنمنت که میان ابومسلم و توربو برگزار شد، اشاره شده که نشانگر سطح کیفی خوب این مسابقه است. در ادامه بخش‌هایی از این گزارش را از نظر خواهید گذراند:

مسابقات فوتبال حذفی «فتح آبادان» که به‌مناسبت پیروزی لشکر ۷۷ پیروز خراسان در جبهه‌های جنگ (شکستن حصر آبادان به امر امام امت خمینی بت‌شکن) از مدتی قبل با شرکت ۴۲ تیم از باشگاه‌ها و دستجات آزاد شروع شده بود، پس از انجام ۴۲ بازی تیم‌های ابومسلم و توربو با شکست‌دادن همه حریفان خود به مرحله پایانی این مسابقات راه پیدا کردند.

دیدار پایانی فوتبال حذفی «فتح آبادان» در مشهد با شکوه خاصی برگزار شد. در این مسابقه که با حضور فرمانده لشکر ۷۷ پیروز خراسان و جمعی از مسئولان برگزار شد، نخست آیاتی چند از کلام‌ا... مجید توسط قاری معروف، جواد رفیعی، قرائت شد که استادیوم تختی را حال و روحی دیگر داد. سپس گزارش مختصر از نحوه برگزاری این مسابقه به حضار ارائه شد و آن‌گاه بازی نهایی جام‌حذفی فتح آبادان با سوت علی اربابی آغاز شد. هنوز دو دقیقه از بازی نگذشته بود که روی فرار منصور شفیعی تیرک افقی دروازه ابومسلم به لرزه درآمد و یک خطر مسلم از بیخ گوش ابومسلمی‌ها رفع شد.

توربویی‌ها که از یک رقابت مشکل و طاقت‌فرسا به فینال رسیده بودند، خود را به آب‌وآتش زدند و تماشاگر مشهدی نیز در این روز بی‌دریع از توربو حمایت می‌کرد. نیمه اول بازی با وجود حملات بسیار دو تیم بدون گل، مساوی به پایان رسید.
دقیقه ۶۵ بازی بود که درپی شوت صیامی توپ به دست قاضی‌خانی، بازیکن تیم توربو، اصابت کرد که داور اعلام یک ضربه پنالتی به نفع ابومسلم کرد که محمد اعظم توپ را به بیرون فرستاد و یک شانس صددرصد گل از دست ابومسلمی‌ها به هدر رفت.

دقیقه ۷۵ سرانجام تنها گل بازی به‌ثمر رسید و این گل روی حرکات خوب محمد اعظم به‌دست آمد که پس از جاگذاردن سه بازیکن حریف، اعظم موفق شد دروازه حریف را فروبریزد و سرانجام ابومسلم با همین تک‌گل به مقام قهرمانی مسابقات حذفی دست یافت.
بازیکنان تیم ابومسلم: حسین پاس (دروازه‌بان)، علیرضا گیل‌عرب، اکبر میثاقیان، حسین عبادزاده، فتحعلی‌زاده، اصغر جانداری، کاظم غیاثیان، محمد اعظم، سعید صیامی، محمود محمدنژاد. مربی: علی روحانی.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->