وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها
سرخط خبرها

پخش برنامه تلویزیونی «همسایه» در دهه کرامت

  • کد خبر: ۱۱۰۹۶۰
  • ۱۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹
پخش برنامه تلویزیونی «همسایه» در دهه کرامت
برنامه تلویزیونی «همسایه» در دهه کرامت از شبکه امید پخش می‌شود.

به گزارش شهرآرانیوز، تهیه کننده و کارگردان این برنامه در این‌باره گفت: ویژه برنامه تلویزیونی «همسایه» به مناسبت دهه کرامت و به سفارش بنیاد بین المللی امام رضا علیه السلام با موضوع نوجوانان از شبکه امید و خراسان رضوی پخش می‌شود.

حسین لطفی، افزود: این ویژه برنامه با هدف ترویج فرهنگ و سبک و سیره رضوی تولید و همه روزه در ایام دهه کرامت از شبکه خراسان در ساعت  ۱۷ و در شبکه امید ساعت ۱۵: ۱۹ پخش می‌شود.

او با بیان اینکه این برنامه ویژه قشر نوجوان و با نگاهی به تبیین صفات امام رضا (ع) تولید شده است، افزود: همسایه با هدف تولید مفاهیمی به دور از مباحث کلیشه‌ای و با نگاهی مصداقی ساخته شده است که در هر قسمت آن به یک صفت از صفات امام رضا (ع) پرداخته می‌شود تا یک محتوای غنی به مخاطب قشر  نوجوان ارائه کند.

تهیه کننده و کارگردان ویژه برنامه «همسایه» ابراز کرد: این برنامه از روز میلاد حضرت معصومه (س) به مدت ۱۰ روز  به روی آنتن می‌رود و در هر قسمت به مدت ۳۰ دقیقه بنا به نیاز  نوجوان و شرایط روز  به بیان محتوایی غنی از صفات امام رضا (ع)  پرداخته می‌شود.

به گفته او تأثیرگذاری این چنین برنامه‌هایی با محتوای غنی می‌تواند همچون تکه‌های کوچک پازل در کنار یکدیگر قرار گیرد و  خوراک فکری تأثیرگذاری برای نسل جوان باشد.

لطفی ساختار برنامه همسایه را گفتگو محور و بر دو اصل کرامت ورزی و خادم الرضا (ع) بودن عنوان کرد و گفت: همچنین در این برنامه سعی بر این بود علاوه بر محتوا، دکور برنامه نیز به دور از فضا‌های مرتبط با موضوع مناسبت‌های مذهبی باشد تا با ورود مهمان‌ها علاوه بر جذابیت بصری، بدون اطلاع از محتوای برنامه فضایی شگفتانه برای مخاطب ایجاد کنیم.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->