تنوع و خلاقیت در تولید انیمیشن‌های آموزشی برای کودکان در مرکز انیمیشن سوره نقاشی دزدیده شده «اگون شیله» در حراجی کریستیز لندن فروخته می‌شود مرگ کیم سه‌رون، زنگ خطری برای فشار بی‌رحمانه بر سلبریتی‌های کره‌ای است ششمین پاتوق فیلم کوتاه انجمن سینمای جوانان مشهد| فیلم کوتاه نباید سکوی پرش برای ساخت فیلم بلند باشد برندگان بخش نسل جشنواره برلین ۲۰۲۵ اعلام شدند رسانه‌ها نقش کلیدی در حمایت از تولید ملی و رونق اقتصادی دارند موفقیت جهانی فیلم کوتاه «تنها کنار هم» | راهیابی به جشنواره‌های لهستان و ترکیه درخشش سینمای ایران در مالزی| جشنواره فیلم‌های ایرانی ۲۰۲۵ برگزار شد رسانه‌ها؛ پل ارتباطی میان صنعت و مردم رسانه‌ها دیده‌بان توسعه و افشاگر فساد هستند رسانه‌ها نباید در حوزه اقتصاد خط قرمز داشته باشند نگرانی هواداران از آینده «جیمز باند» پس از تصاحب آمازون پژمان بازغی تهیه‌کننده سریال می‌شود آمار فروش سینما‌های خراسان‌رضوی در هفته گذشته (۴ اسفند ۱۴۰۳) جشنواره بین‌المللی سیمرغ بازتاب هویت ایرانی با دیدگاه حماسی است آمار فروش نمایش‌های روی صحنه تئاتر در مشهد طی هفته گذشته (۴ اسفند ۱۴۰۳) تأکید جشنواره بین‌المللی سیمرغ بر اهمیت جایگاه حماسی فردوسی جزئیات رفع مشکل هم‌پوشانی بیمه اصحاب فرهنگ و هنر
سرخط خبرها

سرمایه اصلی رسانه، اعتماد عمومی است

  • کد خبر: ۹۵۵۰۵
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
سرمایه اصلی رسانه، اعتماد عمومی است
سرتیپ دوم پاسدار سیدهاشم غیاثی - فرمانده سپاه امام رضا (ع)

در این روز‌ها که رهبر حکیم انقلاب، «جهاد تبیین» را وظیفه مهمی برای فعالان فرهنگی دانسته اند، ۲۱ دی ماه، سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر که سالروز تأسیس بسیج رسانه نام گذاری شده است، نماد و الگوی شاخص برای اصحاب رسانه است که با هدف روایت حقیقت، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و روشنگری، در جبهه جنگ نرم به جهاد تبیین بپردازند.

در این برهه حساس، ضروری است اصحاب رسانه با عزم و اراده دینی و انقلابی برای حفظ و تقویت غیرت دینی مردم جامعه، منافع و آرمان‌های اصیل انقلاب، در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن علیه نظام اسلامی، در سنگر فکر و اندیشه، نگذارند مرز‌های فکری جامعه جولانگاه جاعلان روایت‌ها شود.

ما در عصر جنگ روایت‌ها به سر می‌بریم و دشمن با ابزار‌های پیچیده و متنوع رسانه‌ای به جعل روایت‌ها می‌پردازد تا به جبهه انقلاب ضربه بزند؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب «مؤثرترین سلاح بین المللی علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات و سلاح ارتباطات رسانه‌ای است»؛ لذا به منظور به اهتزاز درآوردن پرچم ارزش‌های دینی و انقلابی در مصاف با جنگ نرم استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی، جز تلاش جهادی رسانه‌ای برای خنثی سازی اهداف جبهه شیاطین، کاری متصور نیست.

این جانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و اصحاب رسانه و قدردانی از همت انقلابی همه فعالان رسانه‌ای که در عرصه‌های مختلف برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا، افزایش سطح معرفتی و بصیرتی مردم انقلابی و همچنین ایجاد فضای مطالبه گری از مسئولان در تلاش هستند، تأکید می‌کنم که سرمایه اصلی هر رسانه ای، اعتماد عمومی است که این به واسطه اعتنا به باور‌ها و اعتقادات دینی مردم جامعه با حفظ کرامت، صداقت و خلوص در بیان و نیز شرافت و عزت نظام اسلامی به دست می‌آید.

امیدوارم رسانه‌ها برای تقویت غیرت دینی و اعتماد عمومی جامعه، هوشمندانه‌تر از گذشته در زمینه‌های کار رسانه‌ای و تبلیغاتی، به صورت حرفه‌ای و قوی ظاهر شوند و عمل کنند و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، موتور محرک کشور باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->