حمایت جدی انجمن آثار و مفاخر کشور از پژوهش‌های مرتبط با حکیم ابوالقاسم فردوسی ارسال ۳۸۶ مقاله به سومین همایش حکیم ابوالقاسم فردوسی فرماندار مشهد: فردوسی بزرگ جایگاه خاصی در ذهن و روان همه ایرانیان دارد مسگرانی: نوجوانان و جوانان ما آشنایی خوبی با مفاخر فرهنگی به خصوص شخصیت فردوسی و شاهنامه ندارند رئیس انجمن آثار و مفاخر کشور: شاهنامه فقط برای دوره فردوسی نبوده، بلکه برای امروز و فردای ما است ادبیات امروز باید همچون شاهنامه مسئله محور باشد زمان پخش سریال «بامداد خمار» مشخص شد| ادغام دو قسمت پایانی سریال «آبان» تصویرگر تصنیف‌های زندگی | یادی از پرویز مشکاتیان استاد بی‌بدیل سنتور حکم تتلو شکسته شد +عکس سلام سینما؛ نسخه مجازی | درنگی در باب چرخش غیرحرفه‌ای بازیگری به سمت بلاگر‌ها فضای مجازی، سکوی پرتاب چهره‌های جدید | چگونه بلاگر‌های مشهدی راه خود را به تلویزیون و سینما باز کردند؟ لودمیلا اولیتسکایا، نویسنده مطرح و معاصر روس: به جنبه انسانی بیشتر علاقه مندم تا تحلیل سیاسی آموزش داستان نویسی | صحبت‌های بی آغاز (بخش دوم) صدور مجوز ساخت برای ۴ فیلم‌ساز در ستایش آرکتایپ و نگاه مینیمال مؤلفش | وقتی سلیقه، سالن‌ها را از عنصر دیدن خالی می‌کند بازی دروغ‌ها در روشنایی چراغ‌های کم‌سو | گزارشی از نمایش «بلوف زودرس» در پردیس تئاتر مستقل مشهد پرداخت ۲۲۰ میلیارد تومان تسهیلات به هنرمندان عضو صندوق اعتباری هنر اجلاس وزرای فرهنگ سازمان همکاری اسلامی برگزار می‌شود رونمایی از پوستر همایش ملی بزرگداشت فردوسی در نمایشگاه کتاب تهران با حضور وزیر فرهنگ امیر جعفری بازپرس کهنه‌کار سریال «کوری» شد
سرخط خبرها

سرمایه اصلی رسانه، اعتماد عمومی است

  • کد خبر: ۹۵۵۰۵
  • ۲۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۵
سرمایه اصلی رسانه، اعتماد عمومی است
سرتیپ دوم پاسدار سیدهاشم غیاثی - فرمانده سپاه امام رضا (ع)

در این روز‌ها که رهبر حکیم انقلاب، «جهاد تبیین» را وظیفه مهمی برای فعالان فرهنگی دانسته اند، ۲۱ دی ماه، سالروز شهادت شهید غلامرضا رهبر که سالروز تأسیس بسیج رسانه نام گذاری شده است، نماد و الگوی شاخص برای اصحاب رسانه است که با هدف روایت حقیقت، بصیرت افزایی و آگاهی بخشی و روشنگری، در جبهه جنگ نرم به جهاد تبیین بپردازند.

در این برهه حساس، ضروری است اصحاب رسانه با عزم و اراده دینی و انقلابی برای حفظ و تقویت غیرت دینی مردم جامعه، منافع و آرمان‌های اصیل انقلاب، در جنگ رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمن علیه نظام اسلامی، در سنگر فکر و اندیشه، نگذارند مرز‌های فکری جامعه جولانگاه جاعلان روایت‌ها شود.

ما در عصر جنگ روایت‌ها به سر می‌بریم و دشمن با ابزار‌های پیچیده و متنوع رسانه‌ای به جعل روایت‌ها می‌پردازد تا به جبهه انقلاب ضربه بزند؛ به فرموده رهبر معظم انقلاب «مؤثرترین سلاح بین المللی علیه دشمنان و مخالفین، سلاح تبلیغات و سلاح ارتباطات رسانه‌ای است»؛ لذا به منظور به اهتزاز درآوردن پرچم ارزش‌های دینی و انقلابی در مصاف با جنگ نرم استکبار جهانی و صهیونیسم بین المللی، جز تلاش جهادی رسانه‌ای برای خنثی سازی اهداف جبهه شیاطین، کاری متصور نیست.

این جانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و اصحاب رسانه و قدردانی از همت انقلابی همه فعالان رسانه‌ای که در عرصه‌های مختلف برای دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های امام و شهدا، افزایش سطح معرفتی و بصیرتی مردم انقلابی و همچنین ایجاد فضای مطالبه گری از مسئولان در تلاش هستند، تأکید می‌کنم که سرمایه اصلی هر رسانه ای، اعتماد عمومی است که این به واسطه اعتنا به باور‌ها و اعتقادات دینی مردم جامعه با حفظ کرامت، صداقت و خلوص در بیان و نیز شرافت و عزت نظام اسلامی به دست می‌آید.

امیدوارم رسانه‌ها برای تقویت غیرت دینی و اعتماد عمومی جامعه، هوشمندانه‌تر از گذشته در زمینه‌های کار رسانه‌ای و تبلیغاتی، به صورت حرفه‌ای و قوی ظاهر شوند و عمل کنند و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب، موتور محرک کشور باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->