قتل پسر همسایه به خاطر یک دختر ربودن زن جوان از خودروی همسرش +جزییات خودکشی متهم به سرقت از صندوق امانات بانک ملی ۱۲ هزار تماس مزاحمتی با آتش‌نشانی مشهد طی یک ماه! دستگیری پسری که مادرش را به خاطر سرزنش دیگران به قتل رساند + عکس موبایل‌قاپ حرفه‌ای در مشهد به دام افتاد (۱۶ تیر ۱۴۰۳) دستگیری ۱۱ سرشاخه یک شرکت هرمی در مشهد ۱۰ فایده گریه کردن | تا چه حد مجازیم که گریه کنیم؟ انجام مشاوره‌ ژنتیک در مرحله‌ پیش‌ از ازدواج، به همه‌ زوجین توصیه می‌شود درباره لطفعلی خان زند از تاج گذاری تا مرگ | یک تراژدی خون بار در چهار پرده یکی از راه‌های سوء استفاده از قانون معافیت سربازی سد شد آیا ضعف در برقراری ارتباط با دیگران سبب جذب همزیستی با حیوانات می­ شود؟ آداب سفر در فصل گرما جزئیات شهریه مدارس؛ شروع از ۱۰ میلیون تومان | شهریه ۲۵ درصد مدارس بالای ۳۰ میلیون تومان ابتلا به کیست مویی در بین مردان شیوع بیشتری دارد  روایت سرزده از اورژانس بیمارستان شهید هاشمی‌نژاد مشهد | رد خون انتشار نمرات دروس تصحیح شده امتحانات نهایی پایه دوازدهم از امروز (۱۶ تیر ۱۴۰۳) جزئیات پیش‌فروش بلیت‌های بازگشت زائران اربعین از مرزهای باشماق، خسروی و تمرچین با اجرای متناسب‌سازی، حقوق بازنشستگان چقدر افزایش می‌یابد؟ رتبه صعودی خانم‌های ایرانی در استفاده از لوازم آرایشی و چرایی آن | دفتر نقاشی‌هایی که راه می‌روند
سرخط خبرها

نامه قدردانی وزیر بهداشت به رهبر انقلاب | تقدیر عین اللهی از مردم و کادر‌ درمان

  • کد خبر: ۱۱۱۱۱۵
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۲
نامه قدردانی وزیر بهداشت به رهبر انقلاب | تقدیر عین اللهی از مردم و کادر‌ درمان
وزیر بهداشت در نامه ای به رهبر معظم انقلاب، دستاورد کشور در ثبت نخستین روز بدون فوتی کرونا را تبریک گفت.

به گزارش شهرآرانیوز، در پی ثبت آمار صفر تلفات روزانه کرونا برای نخستین بار از آغاز شیوع این بیماری در کشورمان، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، در نامه‌ای به رهبر معظم انقلاب، این دستاورد را به ایشان تبریک گفت و با اشاره به مقاومت ملت ایران، همت رئیس جمهور و دولت مردمی و مجاهدات کادر درمان به ویژه شهدای مدافع سلامت، بذل رهنمود‌ها و تدابیر حکیمانه معظم له را خواستار شد.

متن نامه وزیر بهداشت به رهبر معظم انقلاب

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای «ادام الله ظله الشریف»

سلام علیکم

همچنان که مستحضرید آمار روزانه فوت هموطنان عزیزمان بر اثر ابتلاء به بیماری کرونا متعاقب تزریق ۱۵۰ میلیون دز واکسن که به‌رغم نارسایی‌های ناشی از تحریم‌های ناجوانمردانه استکبار صورت گرفت، از چندی پیش به تک رقمی گرایید و در تاریخ پنجشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ پس از ۸۳۱ روز مقابله نفس‌گیر با همه‌گیری این ویروس، جمهوری اسلامی ایران، نخستین روز بدون مرگ ناشی از کرونا را به ثبت رساند.

هر چند مشکلات ناشی از شیوع کرونا همچنان پایان نیافته و افول این بیماری بر خاتمه قطعی آن دلالت ندارد، اما دستاورد حاضر که با مدد الهی، حمایت‌های آن رهبر عظیم‌الشأن و همت رئیس جمهور انقلابی و دولت مردمی حاصل گردید، نشان از قدرت ملت ایران، روحیه ایثار نیرو‌های جهادی درمان، اخلاص و ابتکار دانشمندان با ایمان و همبستگی عمیق مردم عزیزمان با دولت خدمتگزار سیزدهم و دیگر قوا و نهاد‌های انقلابی دارد.

از این رو وظیفه خود می‌دانم توفیق حاصله را به محضر شریف حضرتعالی تبریک عرض نموده، ضمن تجدید عهد با ارواح طیبه شهدای مدافع سلامت، بذل رهنمود‌ها و تدابیر حکیمانه و دعای خیر رهبر عزیزمان را برای ریشه کنی نهایی این بیماری مسألت نمایم.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->