انتقاد حامد بهداد از الفاظ ناشایست علیه سینماگران

  • کد خبر: ۱۱۱۸۸۱
  • ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۲
انتقاد حامد بهداد از الفاظ ناشایست علیه سینماگران
حامد بهداد بازیگر مشهدی سینمای ایران در واکنش به توهین های اخیر علیه سینماگران انتقاداتی مطرح کرد.

علی صمدی جوان | شهرآرانیوز؛ حامد بهداد در حاشیه مراسم اکران خصوصی فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» در پردیس سینمایی هویزه مشهد با انتقاد از توئیت هایی که علیه او و دیگر سینماگران ایران زده شده است، این اقدامات را ناشایست خواند.

وی که برای آئین نکوداشت رضا صابری پیشکسوت تئاتر خراسان به مشهد آمده بود طی سخنانی گفت: گلایه کوچکی دارم از اهانتی که با کلمات زشت به اهل سینما و فرهنگ می‌شود. از هموطنان، دوستان، اهالی فرهنگ توقع داریم که این فضایی که با الفاظ زشت ما را خطاب قرار می‌دهند را به نحوی مورد مدیریت قرار دهند. از توئیت‌هایی که علیه سینما زده شده بود گلایه دارم. با الفاظ زشت و خشونت کلامی کاری از پیش نمی‌رود و این کار بزرگوارانه نیست. 

وی افزود: درباره اتفاقات بدی که هرکدام از ما را دلشکسته می‌کند حرفی نمی‌زنم. امروز توسط بهروز شعیبی و رضا صابری به مشهد دعوت شدم و حضورم بهترین کاری بوده که می‌توانستم انجام دهم. ممکن است احساس دردمندی بابت شنیدن اخبار سینمایی که در ایران اتفاق نیفتاده است داشته باشید، اما پیشنهاد میکنم بابت اتفاقات خوبی که در داخل کشور افتاده احساس خوشبختی کنید. وقتی مثبت نگاه کنیم اتفاقات مثبت شکل می‌گیرد و هنگامی که خوب نگاه کنیم، خوبی قوت می‌گیرد. به هرحال اگر هر اتفاقی افتاده که برای شما خوشایند نبوده، از جانب خودم از همه عذرخواهی می‌کنم و آرزوی موفقیت برای آینده سینما دارم. 

این سینماگر مشهدی همچنین در راستای تجلیل از رضا صابری که خود زمانی در مشهد شاگرد وی بوده است گفت: سال‌هایی که به خاطر می اورم تعهد استادم، رضا صابری را نشان می‌دهد. فشارهایی از همه جانب به هنرمندان، اهل فرهنگ، قلم و نمایش هم آن زمان که سن کمی داشتم احساس می‌شد و هم حالا؛ اما هنرمندانی امثال رضا صابری ثابت کردند که چه در فضای بسته و چه باز می‌توان همیشه متعهد بود، شاگرد تربیت کرد، نمایشنامه نوشت و بازی و کارگردانی کرد و از همه مهم‌تر انسان تولید کردند. 

 

انتقاد حامد بهداد از الفاظ ناشایست علیه سینماگران

 

بهداد خاطرنشان کرد: از جانب تمام شاگردانی که قبل و بعد از من در محضر رضا صابری آموخته‌اند، از او تشکر می‌کنم. او مرد فرهیخته، باسواد و پر از شوری است. همچنین اگر دقت کنید تمام ما خراسانی‌ها لبریز از شور هستیم؛ کافیست دقت کنید که ما چگونه دوتار می‌زنیم، شعر می‌گوییم و ذره ذره وجود خود را در کلام، بازیگری و شعر و کلام می‌گذاریم. این خاک لبریز از شور و هیجان است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->