برد سخت خیبر در مشهد+ فیلم مالکیت بانک‌های دولتی برای پرسپولیس و استقلال دردسرساز می‌شود؟+ ویدئو شوک به فوتبال ایران| بازیکن خارجی استقلال هپاتیت دارد! شکایت ارسلان مطهری از علی خطیر گل محمدی و مجیدی مربیگری در تیم امید ایران را قبول نکردند قایدی گلش را به طارمی تقدیم کرد جوانگرایی در تیم ملی فقط در حد حرف| قلعه‌نویی ریسک نمی‌کند جانشین تن هاخ کیست؟ | شیاطین در گلهٔ گرگ‌ها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برزیل و اسپانیا| درگیری در بازی دوستانه نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آلمان و هلند| ناگلزمن حریف می‌طلبد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی انگلیس و بلژیک| تساوی لحظه آخری! ویدیو گل اورونوف، بازیکن پرسپولیس با لباس ازبکستان نتیجه بازی ایران و ترکمنستان+ ویدیو گل(۷ فروردین ۱۴۰۳)| ضعیف و شکننده بردیم! ویدیو خلاصه بازی ایران و ترکمنستان(۷ فروردین ۱۴۰۳) احتمال جدایی ستاره پرسپولیس قوت گرفت فداکاری باهویی برای پرسپولیسی‌ها بارگشت احتمالی مهدوی‌کیا به ایران ایجنت سرمربی مطرح عوض شد! پخش زنده بازی ایران و ترکمنستان (۷ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حضور لیگ برتری‌ها و لژیونرها در جام فوتسال رمضان مشهد زنان هاکی ایران همچنان می‌تازند
سرخط خبرها

بیم و امید نسبت به مربیگری الکساندر نوری در استقلال

  • کد خبر: ۱۱۲۵۶۹
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸
بیم و امید نسبت به مربیگری الکساندر نوری در استقلال
الکساندر نوری، مربی ایرانی-آلمانی که گزینه سرمربیگری در باشگاه استقلال است، درحالی قرار است سکان هدایت استقلال را به دست بگیرد که نسبت به حضور او نظرات متفاوتی بیان می‌شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، باشگاه استقلال درتلاش است به غائله انتخاب سرمربی که بعد از استعفای فرهاد مجیدی به پا شد، پایان دهد. درحال حاضرالکساندر نوری به جدی‌ترین گزینه برای هدایت تیم استقلال تبدیل شده و باشگاه استقلال اگر بتواند موانع مالی پیش را از میان بردارد، این مربی دور رگه به استقلال خواهد پیوست. در عین حال که پروسه انتخاب نوری شکل جدی تری به خود گرفته، اما بسیاری همچنان براین باورند که جواد نکونام دراین شرایط گزینه مطلوب‌تری نسبت این نوری محسوب می‌شد و مدیران استقلال باید به هرشکل ممکن با این مربی به توافق نهایی می‌رسند. مدیران باشگاه استقلال، اما به هردلیل موفق به انجام این کار نشدند تا نوری به گزینه اول تبدیل شود وحتی در آستانه عقد قرارداد رسمی با باشگاه استقلال قرار بگیرد. بعد از جدی‌تر شدن ماجرا حضور نوری در استقلال بسیاری از هواداران این باشگاه به صفحه رسمی نوری هجوم بردند و واکنش‌های متفاوتی را نسبت به حضور او انجام دادند. میان کامنت‌هایی که برای نوری ارسال شده بسیاری از هوادارن استقلال برای او آرزوی موفقیت کرده‌اند وخواستار ساختن استقلالی درحد قهرمانی لیگ برتر شده‌اند. قلب‌های آبی درصفحه شخصی این مربی ایرانی_آلمانی به وفور دیده می‌شود، اما دراین میان هستند کسانی که از حضور این مربی چندان استقبال نکرده‌اند وبراین باورند که این مربی از تجربیات کافی برای قهرمان کردن استقلال برخوردار نیست. دلیل این افراد حضور نوری درتیم‌هایی است که غالبا برای سقوط نکردن تلاش می‌کردند. حرف این است که شاید او به دلیل فعالیت در چنین تیم‌هایی روحیه برنده شدن نداشته باشد و به دلیل شکست‌های متوالی به باخت عادت کرده باشد. درمیان نظراتی که داده شده البته طیفی هم هستند که دل به حضور طولانی او درفوتبال آلمان دوخته و اعتقاد دارند نوری توانایی رساندن استقلال به جایگاه مطلوبی را دارد. مجموع این نظرات نشان می‌دهد که نوری اگر سرمربی استقلال شود، درشرایطی سکان هدایت استقلال را به دست خواهد گرفت که درباره او نظرات واحدی وجود ندارد که باید دید این مربی که هیچ گاه در فوتبال ایران فعالیت نکرده و نه به عنوان بازیکن ونه به عنوان مربی تجربه‌ای نداشته آیا در استقلال به توفیق خواهد رسید یا خیر؟! به هرحال نوری شباهت‌هایی به افشین قطبی دارد. مردی که توانست پرسپولیس را دراولین فصل حضورش درفوتبال ایران قهرمان لیگ برتر کند.

نوری با بالاترین مدرک مربیگری

الکساندر نوری سرمربی ۴۲ ساله‌ای که نامش بیش از هر فرد دیگری به عنوان کاندیدای اصلی نشستن روی نیمکت تیم استقلال معرفی شده دارای بالاترین مدرک مربیگری اروپاست.‌ای مربی دو رگه در کلاس‌های مربیگری حرفه‌ای یوفا در سال‌های ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ شرکت کرده و توانسته با نمرات خوب این مدرک را دریافت کند. با این همه خیلی از طرفداران استقلال ظرف این مدت نسبت به توانایی‌های مربیگری الکساندر نوری و مدارک مربیگری او صحبت‌هایی را مطرح کرده و معتقد بودند نوری، مربی خارجی مورد نظری نیست که هواداران استقلال انتظار حضورش روی نیمکت تیم محبوبشان را داشته‌اند. اما تصاویر و مدارک موجود از سطح مربیگری نوری مشخص می‌کند او ۶ سال پیش موفق به اخذ بالاترین مدرک مربیگری اروپا شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->