مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟ فرگوسن: حضور رونالدو در جام جهانی ۲۰۲۶ قابل تصور نیست بازیکن مصدوم استقلال درانتظار امضای نکونام باشگاه استقلال فدراسیون فوتبال را تهدید کرد| سقف بودجه می‌شکند؟ بیرو، ز غوغای جهان فارغ! هلدینگ خلیج فارس برای بازیکنان استقلال سقف قرارداد تعیین کرد تردید علیپور برای پیوستن به پرسپولیس گولسیانی در پرسپولیس ماندگار شد دل کریم با پرسپولیس نیست | مدافع قطری در فکر بازگشت به کشورش درخواست نکونام برای جذب لژیونر پرسپولیسی کاروان چهل‌نفره ورزشکاران ایران در راه المپیک پاریس احتمال لغو سوپرجام قوت گرفت مربی میلان راهی عربستان شد هایجک استقلال به پرسپولیس
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

یک بازیکن ایرانی شاگرد قطبی در کانادا شد

  • کد خبر: ۱۵۲۵۲۱
  • ۰۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹
یک بازیکن ایرانی شاگرد قطبی در کانادا شد
یک بازیکن ایرانی که سابقه بازی در لیگ برتر را در کارنامه دارد به تیمی در لیگ کانادا پیوست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، افشین قطبی، سرمربی اسبق پرسپولیس که با وجود تلاش فراوان برای گرفتن هدایت یکی از تیم‌های لیگ برتری ایران با پیشنهادی مواجه نشد اخیرا راهی کانادا شده و سرمربیگری تیم فوتبال ونکوور اف‌سی این کشور را برعهده گرفته است. با حضور افشین قطبی، حالا پای سایر بازیکنان ایرانی هم به این تیم باز شده و نیما موذنی‌زاده هافبک ۲۵ ساله که سابقه بازی برای تیم‌های پیکان و بادران را دارد، شاگرد افشین قطبی شده است.

موذنی‌زاده که در پست هافبک مرکزی بازی می‌کند، علاوه بر توانایی‌هایش در زمین فوتبال، دارای مدرک لیسانس تربیت بدنی از دانشگاه تهران و یک مربی حرفه‌ای است.

او در مصاحبه با یک نشریه کانادایی در رابطه با پیوستن به تیم ونکوور اف‌سی گفت: از پیوستن به تیمی که هواداران علاقه‌مند زیادی دارد، هیجان زده و آماده این هستم که به مربیان و هم‌تیمی‌ها و حریفان، قابلیت‌های خود را نشان دهم.

فصل جدید لیگ برتر کانادا با حضور هشت تیم از روز ۲۶ فروردین آغاز می‌شود و شاگردان افشین قطبی در نخستین بازی به مصاف تیم پسیفیک خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->