نمره صفر خراسانی‌ها در ادوار المپیک! تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و فرانسه در نیمه‌نهایی یورو ۲۰۲۴ | نبرد غول‌کش‌ها دادکان گزینه جدید وزارت ورزش در کابینه احتمالی پزشکیان؟ خاطره تلخ هلند از انگلیس در جام ملت‌ها| سه تفنگدار لاله‌های نارنجی را پرپر کردند خاطرات حاضران در نیمه نهایی یورو از جدال با ایران دیدار اسپانیا و فرانسه در شهر خاطره انگیز برای ایرانی‌ها کناره‌گیری دو ملی‌پوش از ماجرای بیرانوند | دعوای او و پرسپولیس به ما ربطی ندارد سید حسین حسینی، تنها در کمپ حجازی کنعانی‌زادگان نمی‌تواند از پرسپولیس جدا شود سخنگوی فدراسیون فوتبال: از برنامه VAR عقب هستیم شوک به استقلال | احتمالا پنجره نقل و انتقالات آبی‌پوشان بسته خواهد شد! تکلیف پرسپولیس و رامین رضاییان روشن شد ادامه اردوهای ملی بازیکنان مشهدی در آستانه پارالمپیک پاریس | شاهی، رضایی، بابادی به خط شدند درویش: اسماعیلی فر می‌خواست برگردد تفتیان: ۹۰ درصد برای المپیک آماده ام کاپیتان استقلال جانشین بیرانوند می‌شود؟ لیموچی – پرسپولیس؛ در انتظار یک امضا
سرخط خبرها

یخچالی: ارمغانی از نظر شخصیتی و فنی فوق‌العاده است|بعد از کاپ آسیا به آلمان برمی گردم

  • کد خبر: ۱۱۲۷۵۱
  • ۲۵ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۳
یخچالی: ارمغانی از نظر شخصیتی و فنی فوق‌العاده است|بعد از کاپ آسیا به آلمان برمی گردم
بازیکن تیم ملی بسکتبال می گوید:کاملا مشخص است سعید ارمغانی به علم روز دنیا آگاهی دارد و خیلی با دانش‌ است.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بهنام یخچالی گارد تیم ملی بسکتبال پس از پیروزی بر ایران نوین گفت: با توجه به اینکه حدود 2 ماهی اسن بچه ها بازی نکردند و  این اولین بازی مان بود فشار تمرینات در این حدود ۳ هفته که تمرینات را شروع کردیم زیاد بود و بدن‌هایمان در لاکتیک و در افت است. تیم ب هم جوان‌های خوبی دارد که در لیگ بسیار خوب بازی کردند. در کل بازی خوبی بود.
او درباره کادر فنی هم گفت: پس از چهار پنج سال کادر فنی جدیدی داریم که خب زمان می‌برد برنامه‌های خود را پیاده کنند. شناختی از ارمغانی نداشتیم، ولی در این سه هفته هم از نظر شخصیتی هم از نظر فنی فوق العاده بودند. کاملا مشخص است به علم روز دنیا آگاهی دارند و خیلی با دانش‌اند. کمی نیاز به زمان دارند تا برنامه های خود را بتوانند در تیم ملی پیش ببرند.
یخچالی در ادامه گفت: دو بازی سخت پیش رو داریم. هیچ تیمی را نمی‌شود دست کم گرفت. ما پیش‌تر به سوریه و عراق هم باخته بودیم. یکی از آن باخت‌های بد را هم پنجره قبل مقابل قزاقستان داشتیم. امیدوارم با روند مثبت‌مان این باخت را جبران کنیم.انشالله به جام جهانی صعود می کنیم.
ملی پوش بسکتبال در باره نمدید قرارداد خود نیز گفت: یک فصل دیگر یا میتل‌دوچر تمدید کردم. بعد از کاپ آسیا به آلمان می‌روم تا یک سال دیگر هم آنجا باشم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->