۱۲ هزار گذر زیارتی در اداره گذرنامه خراسان رضوی جامانده است عضو شورای اسلامی شهر مشهد: تسریع در روند اجرایی پروژه‌ها باید با دقت و کیفیت باشد عضو شورای اسلامی شهر مشهد: پروژه‌های شهری باید در زمان مقرر و براساس برنامه زمان‌بندی تکمیل شوند درباره «شجاع‌السلطنه»، حاکم ۲۰۰ سال پیش خراسان تلاش شهرداری مشهد برای مکانیزه‌شدن نظافت بزرگراه‌ها | تجهیزات خدمات شهری به‌روزرسانی می‌شود اعمال‌قانون ۲۱۰۴ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۰ خودروی متخلف توقیف شدند (۲ مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در ابتدای بولوار کوثر، سه‌راه خیام و بزرگراه آزادی در مشهد (۲ مرداد ۱۴۰۳) هشدار درباره شیوع «سالک» در حاشیه شهر مشهد آخرین وضعیت پروژه انتقال آب از دریای عمان به مشهد آغاز مطالعات ایجاد شهرک متمرکز ضایعاتی‌ها در مشهد هوای کلانشهر مشهد امروز سالم است (۲ مرداد ۱۴۰۳) تعریف ۸۱ پروژه زودبازده برای محلات منطقه ۷ شهرداری مشهدمقدس اعمال تخفیف ۲۲درصدی درصورت پرداخت نقدی بدهی ساختمانی شهرداری مشهد تا پایان تابستان ۱۴۰۳ مطالبات کارکنان و پیمانکاران شهرداری مشهد باید پرداخت شود| هفت‌ساله‌شدن شورای ششم مطالبه عمومی است در صدوبیستمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس چه گذشت؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) درباره کوچه «حاج‌حسن» مشهد که قدمتی ۱۰۰ ساله دارد صدور مجوز استخدام ۵ هزار آتش نشان در سراسر کشور استیضاح شهردار مشهد از دستورکار شورا خارج شد + فیلم کشف جسد بدون هویت در شهرک مهرگان مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در بزرگراه آزادی، بولوار وکیل‌آباد و سه‌راه خیام در مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای پنج منطقه کلانشهر مشهد امروز پاک است (یکم مرداد ۱۴۰۳) گلایه شهروندان از سرریز آلودگی‌ قصابی‌ها به پیاده رو خیابان آیت الله عبادی مشهد
سرخط خبرها

آیت ا... علم الهدی: تثبیت عدالت؛ مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی

  • کد خبر: ۱۱۲۹۷۱
  • ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۲
آیت ا... علم الهدی: تثبیت عدالت؛ مهم‌ترین آرمان انقلاب اسلامی
دهمین اجلاس مجمع بسیجیان خراسان رضوی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) و شماری از بسیجیان جان برکف این استان برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ دهمین اجلاس مجمع بسیجیان خراسان رضوی با حضور نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، فرمانده سپاه امام رضا(ع) و شماری از بسیجیان جان برکف این استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی، آیت ا... سیداحمد علم الهدی در این مراسم گفت: هدف از انقلاب اسلامی، جهانی شدن اسلام و اندیشه های مبتنی بر دین بود تا حکومت در استخدام انقلاب قرار گیرد و بسیج در این عرصه باید یاریگر انقلاب اسلامی در مسیر تحقق اهداف باشد.

وی افزود: بسیجی بودن در ماهیت معنایی خود اقتضا می کند که هر عضو در موقعیت های گوناگون و فرازونشیب هایی که انقلاب اسلامی به آن دچار می شود، بی تفاوت و بی مسئولیت نماند و انقلاب اسلامی را در بحران ها یاری کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با تأکید بر اینکه در وضعیت امروزی انقلاب اسلامی، بسیجیان باید از تکلیفشان آگاه باشند و موضع گیری خود را مشخص کنند، بیان کرد: پس از مشخص شدن تکلیف و وظیفه، بسیجی بصیر دستورالعمل لازم برای عمل به وظیفه را هم مشخص می کند و در این باره آتش به اختیاربودن محور امور است.

وی اظهار کرد: معنای حکم آتش به اختیاری که رهبر معظم انقلاب مطرح کردند، به معنای رفتار بی منطق و خودسرانه نیست، بلکه به این معناست که تشکل های خدمتگزار نباید معطل سازمان های دولتی و نهادهای حاکمیتی بمانند و اگر قرار است گره از کار ملت باز کنند، در این حوزه باید آتش به اختیار عمل کنند.

آیت ا... علم الهدی مبارزه با مشکلات و مشکل آفرینان را محور راهبردی انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: انقلاب یک خط حرکتی اصیل دارد که گاه در جریان پیمودن آن مشکلات و موانعی حادث می شود، اما وظیفه و رسالت وجودی همه ما این است که آرمان انقلاب را حتی در گردنه های سخت آن حفظ کنیم و به مبارزه ادامه دهیم.

وی افزود: برخلاف برخی جریان های سیاسی که مدیریت داخلی کشور برای آن ها محور امور است و دانسته یا نادانسته فقط به دنبال تصدی امور و مسئولیت ها هستند، ما درصورتی می توانیم به موفقیت برسیم که در برنامه ریزی هایمان در دولت و نهادهای حاکمیتی در راستای پیشرفت انقلاب اسلامی حرکت کنیم.

وی ادامه داد: هدف از انقلاب اسلامی این نبود که پس از رژیم طاغوتی شاه، حکومت با بردگی بیشتر در پیشگاه سلطه گران عالم بتواند برای مردم رفاه ایجاد کند و به قیمت بذل عزت ملی، رونق اقتصادی ایجاد کند.

آیت ا... علم الهدی با بیان اینکه هیچ کس منکر ارزش ذاتی انتقاد نیست، افزود: بیان انتقادات و پرداختن به مشکلات و آسیب ها درصورتی ارزش دارد که به موازات آن، حرکت در مسیر انقلاب هم استمرار پیدا کند.

وی گفت: امروز دشمن به دنبال ایجاد مشغولیت در جامعه انقلابی کشور است تا ضمن بدبین کردن افراد و تفرقه افکنی، وجهه دینی و اخلاقی علما و بزرگان جامعه را مخدوش و هر حرکت اعتقادی در این کشور را لوث کند.

سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است

فرمانده سپاه امام رضا(ع) خراسان رضوی نیز در این مراسم گفت: ورود سپاه به عرصه های مختلف به منظور حل مشکلات و نیازهای جامعه است. سپاه هیچ گاه در موضع انفعال قرار نداشته و همیشه فعال بوده است.

سردار سیدهاشم غیاثی با بیان اینکه سپاه حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با هیچ شخصی در این باره تعارف ندارد، افزود: کارگروه های مجمع بسیج با استفاده از ظرفیت نخبگان بسیجی، اقداماتی با هدف ارائه راهکار و حل معضلات در قالب گروه های استانی و شهرستانی انجام می دهند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->