عبدالکریم حسن: در پرسپولیس می‌مانم باشگاه استقلال معوقات بازیکنان خارجی را پرداخت کرد مرگ دردآور بدمینتون باز ۱۷ ساله چینی + عکس قهرمانی تکواندوی ایران در جام جهانی پایان کار مورایس در اصفهان علی نعمتی پای میز مذاکره با پرسپولیس شجاعیان در انتظار تایید نکونام علیپور – پرسپولیس؛ خیلی دور خیلی نزدیک دبیر: این‌طور نیست که بگویند بفرمایید حسن‌آقا مدال طلا! احسان حدادی؛ رئیس جدید فدراسیون دوومیدانی مارکا هم پیشنهاد عابدزاده از ایران را تایید کرد + عکس معاون حقوقی سابق پرسپولیس: الحاقیه قرارداد را نوشتیم تا بیرانوند گچ دستش را باز کند! تاریخ و ساعت بازی فرانسه و بلژیک در یورو ۲۰۲۴ | نبرد همسایه‌های نه چندان مدعی! هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس!
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

دو پنالتی برای شهرخودرو سوخت + تصاویر

  • کد خبر: ۱۱۲۹۸
  • ۱۸ آذر ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۰
دو پنالتی برای شهرخودرو سوخت + تصاویر
امروز در بازی شهرخودرو مقابل سپاهان اصفهان دو صحنه مشکوک پنالتی به نفع شهرخودرو گرفته نشد که باعث اعتراض هواداران و کادر فنی این تیم شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم شهرخودرو در حالی در دقایق پایانی توانست بازی را مقابل سپاهان اصفهان به تساوی بکشاند که هواداران و کادر فنی این تیم اعتقاد داشتند دو پنالتی برای این تیم گرفته نشده است.

در ادامه این دو صحنه را با هم می بینیم:

دو پنالتی برای شهرخودرو سوخت + تصاویر

دو پنالتی برای شهرخودرو سوخت + تصاویر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->