آمادگی هتل های مشهد جهت استقبال از زائران دهه ولایت | افزایش قیمت نخواهیم داشت حفظ مشارکت شهروندان در نگهداری فضای سبز شهری مشهد کارگر فرودگاه مشهد کیف پول ۷۰۰ میلیونی را به صاحبش برگرداند خدمت‌رسانی ۳۸۰۰ دستگاه تاکسی در روزهای عرفه و عید سعید قربان در مشهد ایستگاه شریعتی مترو مشهد میزبان «مترو گالری» ۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته ترافیک سنگین در معابر بزرگراهی مشهد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) کیفیت هوای هفت منطقه کلانشهر مشهد امروز در شرایط «پاک» قرار دارد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) سیاحی که عکاسی را به جواهر تبدیل کرد ساکنان محله حرعاملی مشهد خواستار قلع ساختمان کج شدند+تصویر آمادگی مشهد برای همکاری با سازمان شانگهای در حوزه دیپلماسی شهری زمان اتمام پروژه سامان‌دهی کال و تعریض پل زرکش مشهد اعلام شد مشهدالرضا (ع)؛ مهیای جشن‌های ولایت | گل‌آرایی و نورپردازی شهر مشهد ویژه دهه «ولایت و امامت» مجموعه آبی شهید قربانی معیار خدمت در مناطق کم‌برخوردار مشهد معاون وزیر و مدیرعامل شرکت ملی پست ایران با شهردار مشهد مقدس دیدار کرد استقرار آتش‌نشانان در خیابان‌های منتهی به حرم امام رضا (ع) همزمان با روز عرفه و عید قربان شهروند خبرنگار | درخواست افزایش تعداد صندلی بانوان در برخی از خطوط اتوبوسرانی مشهد + پاسخ فاز یک خط سه متروی مشهد امسال به بهره‌برداری می‌رسد شهردار مشهد مقدس خبر داد: انتشار ۶ هزارو ۳۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت با عاملیت بانک شهر اعمال‌قانون ۱۵۳۶ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۴۲ نفر در تصادفات مصدوم شدند (۲۶ خرداد ۱۴۰۳) سرویس‌دهی صلواتی ناوگان اتوبوس‌رانی مشهد در روزهای عرفه و عید سعید قربان (۲۷ و ۲۸ خرداد ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

نگاه پیشگیرانه به پل‌های شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۱۳۲۰
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۴
نگاه پیشگیرانه به پل‌های شهر مشهد
همایش «نگاهی نو به سازه‌های بتنی با رویکرد دوام و پایایی»
مدیرکل نظارت بر نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری از تأسیسات شهرداری مشهد گفت: ۸۰ دستگاه پل و تقاطع غیرهم‌سطح در این شهر وجود دارد که نگاه ما از تعمیر و نگهداری و رسیدگی در وضعیت اضطراری، به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه آن‌ها تغییر یافته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بهنام خیاط در همایش «نگاهی نو به سازه‌های بتنی با رویکرد دوام و پایایی» با بیان این مطلب که هر ۶ ماه یک‌بار معاینات ادواری پل‌ها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: مصالح به ۲ نوع طبیعی و مصنوعی تقســـیم‌بندی می‌شود و آسفالت هم به‌نوعی بتن محسوب می‌شود.
وی افزود: امسال و سال آینده به سازه بتنی پل‌ها نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت تا محل حمله‌های اسیدی و نمکی که بیشتر در نزدیکی آب‌چکان‌ها قرار دارد، با بتن‌های خاص و مقاوم ترمیم شود.
مدیرکل نظارت بر نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری از تأسیسات شهرداری مشهد با اشاره به اینکه همایش تخصصی «سازه پل‌ها» نیز از سوی مدیریت‌شهری برگزار خواهد شد، ادامه داد: برای پل‌ها و تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر، عمر کمتر از ۱۰۰ سال متصور نیستیم و اکنون پل ستاری به‌عنوان قدیمی‌ترین پل مشهد با عمر شصت‌ساله در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->