جابه جایی بیش از ۱۵ میلیون مسافر از طریق پایانه‌های مسافربری شهرداری مشهد در هفت ماه نخست سال ۱۴۰۴ درباره بنای مصلی‌ها که نمونه‌های بزرگ شده محراب‌ها هستند | شکوهی ۳۰۰ ساله در پایین خیابان گزارشی تاریخی از یک کاربری متفاوت برای بنای تاریخی کنار دروازه «پایین‌خیابان» | نشست دیپلماتیک در «باغ مصلی» جوانان افغانستان بربام فوتسال آسیا ایستادند بوستان خطی اسماعیل آباد در آستانه بهره‌برداری | افزایش ۷۲ هزار مترمربعی فضای سبز مشهد تا ماه آینده  شهردار مشهد مقدس خبر داد: بهره‌برداری از ایستگاه بسیج خط۳ مترو مشهد در دهه فجر ۱۴۰۴ + فیلم رئیس سازمان حفاظت محیط زیست خبر داد: نسخه مازوت کم‌گوگرد برای کاهش آلایندگی صنایع و نیروگاه‌ها + فیلم اضافه‌شدن ۳۰۰ اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی مشهد (۸ آبان ۱۴۰۴) انصاری: نظام ویژه استاندارد خراسان رضوی تدوین می‌شود | اعطای «نشان ملی زائر» از سال ۱۴۰۵ رئیس شورای اسلامی شهر مشهد: بهبود ترافیک و توسعه حمل‌ونقل، اولویت شورای ششم است شهردار مشهدمقدس: تقاطع انقلاب اسلامی گره‌گشای ترافیک مناطق جنوبی و مرکزی شهر است + فیلم تکمیل ۱۱ بخش از ۱۲ پروژه ساماندهی تقاطع انقلاب اسلامی مشهد مشهد در وضعیت قرمز آلودگی | امروز نفس‌کشیدن سخت شد! (پنجشنبه، ۸ آبان ۱۴۰۴) مسیر دسترسی بولوار امام‌خمینی(ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب اسلامی مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری
سرخط خبرها

نگاه پیشگیرانه به پل‌های شهر مشهد

  • کد خبر: ۱۱۳۲۰
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۴
نگاه پیشگیرانه به پل‌های شهر مشهد
همایش «نگاهی نو به سازه‌های بتنی با رویکرد دوام و پایایی»
مدیرکل نظارت بر نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری از تأسیسات شهرداری مشهد گفت: ۸۰ دستگاه پل و تقاطع غیرهم‌سطح در این شهر وجود دارد که نگاه ما از تعمیر و نگهداری و رسیدگی در وضعیت اضطراری، به تعمیر و نگهداری پیشگیرانه آن‌ها تغییر یافته است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، بهنام خیاط در همایش «نگاهی نو به سازه‌های بتنی با رویکرد دوام و پایایی» با بیان این مطلب که هر ۶ ماه یک‌بار معاینات ادواری پل‌ها صورت می‌گیرد، اظهار کرد: مصالح به ۲ نوع طبیعی و مصنوعی تقســـیم‌بندی می‌شود و آسفالت هم به‌نوعی بتن محسوب می‌شود.
وی افزود: امسال و سال آینده به سازه بتنی پل‌ها نگاه ویژه‌ای خواهیم داشت تا محل حمله‌های اسیدی و نمکی که بیشتر در نزدیکی آب‌چکان‌ها قرار دارد، با بتن‌های خاص و مقاوم ترمیم شود.
مدیرکل نظارت بر نگهداری، تعمیرات و بهره‌برداری از تأسیسات شهرداری مشهد با اشاره به اینکه همایش تخصصی «سازه پل‌ها» نیز از سوی مدیریت‌شهری برگزار خواهد شد، ادامه داد: برای پل‌ها و تقاطع‌های غیرهم‌سطح شهر، عمر کمتر از ۱۰۰ سال متصور نیستیم و اکنون پل ستاری به‌عنوان قدیمی‌ترین پل مشهد با عمر شصت‌ساله در حال خدمت‌رسانی به شهروندان است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->