پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش «مست عشق» رکورد مخاطب روز نخست اکران را شکست سخنان «زهره حمیدی» از دست و پنجه نرم کردن با سرطان ماجرای حواشی پوستر «مست‌عشق» چیست؟ جایزه افتخاری جشنواره لوکارنو ۲۰۲۴ به «جین کمپیون» رسید آیا سریال «شوگان» فصل دومی هم خواهد داشت؟ تقدیر از دکتر سلمان ساکت، همراه همیشگی مرکز آثار، مفاخر و اسناد دانشگاه فردوسی مشهد (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) ماجرای سخنان جنجالی مدیر نماوا درباره بی‌تعهدی بازیگران و واکنش سینماگران سریال «مامان اشتباه می‌کند» روی آنتن تلویزیون + زمان پخش و تکرار «محمد صادقی» بازیگر جنجالی از ایران رفت + عکس حادثه سر صحنه فیلمبرداری برای «ادی مورفی» رادیو، صدای ماندگار است رونمایی از پوستر جدید «سال گربه» + عکس
سرخط خبرها
در قاب تلویزیون

تدارک گرم تلویزیون برای فصل سرد سال

  • کد خبر: ۱۱۳۲۴
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۱
تدارک گرم تلویزیون برای فصل سرد سال
۳ سریال جدید، روی آنتن شبکه‌های سیما می‌روند
شکیبا افخمی‌راد| با نزدیک شدن به آغاز فصل زمستان، رسانه ملی فصل جدیدی از سریال‌ها را برای پخش از شبکه‌های مختلف تدارک دیده است؛ سریال‌هایی در ژانر‌های گوناگون که هرکدام می‌توانند مخاطبان خاص خود را پیدا کنند. در ادامه به سه سریالی نگاه می‌اندازیم که تا این لحظه در جدول پخش برنامه‌های صداوسیما قرار گرفته‌اند.

سریالی با ۲ بازیگر خراسانی
با پایان سریال «فوق‌لیسانسه‌ها»، شبکه ۳ سیما از یکشنبه ۱۷ آذر پخش سریال «وارش» به کارگردانی احمد کاوری که بخش زیادی از فعالیت‌های هنری‌اش را در مشهد گذرانده، آغاز کرده است. «وارش» که در ۳۴قسمت به قلم جابر قاسمعلی نگارش شده است، اقتباسی از رمان مطرح «مهاجران» هاوارد فاست است. این درام تاریخی‌عاشقانه با نام قبلی «بهترین سال‎های زندگی ما» روایت قصه پرفرازونشیبی است که از دهه۳۰ آغاز می‌شود و به دهه حاضر می‎رسد. بازیگران مطرحی در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند که ازجمله آن‌ها می‌توان به هدایت هاشمی و برزو ارجمند، دو بازیگر خراسانی و همچنین بازیگرانی، چون علیرضا کمالی، بهنام تشکر، امیررضا دلاوری، داریوش کاردان، شهرام قائدی، رحیم نوروزی، رامین راستاد، مهدی امینی‌خواه، سهیلا رضوی و نیلوفر شهیدی اشاره کرد. مجموعه تلویزیونی «وارش» هر شب ساعت۲۰:۴۵ روی آنتن شبکه ۳ می‌رود.

یک کمدی اجتماعی؛ روی آنتن شبکه یک
با پخش قسمت آخر سریال «به رنگ خاک» در شب گذشته، از جمعه ۲۲ آذر، شبکه یک سیما مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» به کارگردانی بهمن گودرزی را روی آنتن خواهد برد. براساس جدول پخش پیش‌بینی‌شده، سه‌شنبه ۱۹آذر خلاصه قسمت‌های یک هفته قبل و چهارشنبه ۲۰آذر پشت‌صحنه «به رنگ خاک» نمایش داده می‌شود و درنهایت از جمعه، آنتن شبکه یک دراختیار مجموعه تلویزیونی «زیر همکف» قرار می‌گیرد. این سریال یک کمدی اجتماعی است که معضلات روز جوان‌ها و دغدغه‌هایشان را از زبان دیگری به تصویر می‌کشد. هومن شاهی، خاطره حاتمی، بهادر مالکی، عزت‌ا... مهرآوران، محمود جعفری، ویدا جوان، نگین معتضدی و سامان دارابی ازجمله بازیگران این مجموعه بیست‌وسه‌قسمتی هستند. «زیر همکف» از جمعه تا چهارشنبه هر شب، پس از بخش خبری ساعت۲۱ از شبکه یک پخش می‌شود.

«از سرنوشت»؛ روی آنتن شبکه ۲
شبکه ۲ نیز قرار است سریال جدید «از سرنوشت» به کارگردانی سیدمحمدرضا خردمندان را از ۳۰ آذر و هم‌زمان با شب یلدا روی آنتن ببرد. این مجموعه تلویزیونی در ۵۰ قسمت و سه فصل، تهیه و تولید شده است. به‌گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، این روز‌ها دو فصل اول این سریال، مراحل تدوین و صداگذاری را سپری می‌کند و تصویربرداری فصل سوم آن نیز ادامه دارد. این مجموعه تلویزیونی با بازی بازیگرانی، چون پوریا پورسرخ، مجید واشقانی، لیلا بلوکات، حبیب دهقان‌نسب، حسین پاکدل، مائده طهماسبی، سیدمهرداد ضیایی، علیرضا استادی، فریبا نادری و مهدی صبایی به سرنوشت دو کودک از سن کم تا جوانی می‌پردازد و محوریت آن، امیدبخشی و تلاش برای رسیدن به آرزو‌هاست. دارا حیایی، کیسان دیباج و فاطیما بهارمست نیز جزو بازیگران جوان این سریال به‌شمار می‌روند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->