سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟ ۴۰ درصد مراجعه کنندگان به داروخانه‌های مشهد غیربومی هستند تصادف مرگبار پژو پارس و سوناتا در جاده‌های سمنان (۹ فروردین ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اولین هم اندیشی صنعت گردشگری مشهد بعد از بحران کرونا برگزار شد

  • کد خبر: ۱۱۳۳۰۸
  • ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۱
اولین هم اندیشی صنعت گردشگری مشهد بعد از بحران کرونا برگزار شد
اولین هم اندیشی مدیران گردشگری استان و فعالان برتر گردشگری، هتلداران و صاحبان سامانه‌های رزرواسیون و آژانس‌های مسافرتی در سطح ملی و استانی ۲۶ خردادماه در هتل پردیسان مشهد برگزار شد.

گزارش آگهی

به گزارش شهرآرانیوز، این نشست که با حضور معاونت گردشگری استان و به همت آژانس تبلیغات و دیجیتال مارکتینگ راتین، از پیشگامان حوزه تبلیغات دیجیتال کشور و گروه توسعه سرمایه و مدیریت ملکا فعال در حوزه ی مشاوره ی  مدیریت و چالش زدایی سازمانی  برگزار شد که هدف آن آسیب شناسی و تعیین نقشه راه برای اولین کنفرانس ملی "توسعه بازار و مدیریت نوین سازمان در صنعت گردشگری" بود که به تاریخ ۲۳ تیرماه امسال و در اولین مقصد گردشگری ایران، یعنی مشهد مقدس  برگزار خواهد شد‌.

در این دیدار ابتدا جناب آقای سید علی علیزاده مدیرعامل آژانس راتین به شرح اهداف برگزاری کنفرانس و عزم راتین برای همکاری و همراهی با فعالان عرصه گردشگری سخن گفت.

سپس دکتر رضوان ملکی مدیریت گروه ملکا با بیان آسیب‌ها و بحران‌های متاثر از همه گیری کرونا بر لزوم بازنگری در مدیریت و استراتژی‌های سازمانی در صنعت گردشگری تاکید کردند.

در ادامه معاونت گردشگری استان جناب آقای دکتر بیدخوری به بیان پتانسیل‌های موجود و واقعیت‌های گردشگری سطح استان پرداختند و بر همراهی نهاد دولتی و خصوصی در این زمینه سخن گفتند؛ و اقایان امیرکلالی، فرهاد دوایی از فعالان خصوصی گردشگری استان به بیان آمارها، چالش‌ها و مسائلی پرداختند که در دوران کرونا گردشگری استان با آن دست و پنجه نرم کرده است.

اولین هم اندیشی صنعت گردشگری مشهد بعد از بحران کرونا برگزار شد

در ادامه این دیدار و بعد از سخنان نمایندگان ایرلاین‌های مطرح کشور، سرکار خانم دکتر تیموری، دبیر گردشگری اتاق بازرگانی خراسان رضوی و از اساتید دانشگاه با بیان اینکه ایجاد ارتباط و اعتماد مابین صاحب منصبان و فعالان گردشگری و شرکت‌های دیجیتال و دانش بنیان برای نوین سازی و بازنگری سیاست‌های اقتصادی و گردشگری از اولویت برخوردار است، از شرکت راتین و دکتر جاهدی، به عنوان ریاست پردیس ICT پارک علم و فناوری خراسان درخواست کردند در این زمینه فعالانه‌تر و جدیدتر اقدام صورت پذیرد.

در این هم‌اندیشی علاوه بر مدیران‌گردشگری استان خراسان، اقایان دکتر احمدی مدیریت آژانس مسافرتی آتی و آقای مهندس سایه بان مدیر هتل اطلس به نمایندگی از جامعه حرفه‌ای هتلداران استان حضور داشتند.
در ادامه جناب آقای قاسمی مدیر رزرواسیون مهر و جناب آقای حکمیون از استان اصفهان به عنوان فعالان با سابقه در رشد و توسعه سازمان‌های مرتبط با گردشگری به ایراد سخن پرداختند.

همچنین با توجه به اهمیت بحث حامل‌های انرژی و و هزینه‌های تامین سوخت برای اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در سال‌های پیش رو، جناب مهندس حسینی مقدم از فعالان و مدیران اثرگذار حوزه انرژی به دعوت دکتر رضوان‌ملکی در این دیدار به بیان دغدغه‌های تامین انرژی و راهکار‌های حل چالش‌های اقتصادی تامین انرژی برای عزیزان پرداختند.

در ادامه مهندس بهرامی نماینده وزارت ارتباطات و فناوری آمادگی ICT استان را برای همکاری با فعالان این عرصه اعلام کردند و ضمن تشکر از شرکت‌های راتین و ملکا برای حضور در مشهد و اهمیت قرار دادن آسیب شناسی این حوزه، آماری از رشد شرکت‌های فناوری اطلاعات در بحث گردشگری ارائه کردند.

در پایان مهندس علیزاده و دکتر ملکی با جمع بندی مباحث هم اندیشی، از برگزاری پنل‌های آموزشی و تخصصی در حین برگزاری کنفرانس در ۲۳ تیرماه و آسیب شناسی راهکار محور و عملگرایانه صنعت گردشگری به عنوان هدف اصلی آن سخن گفتند.

اولین هم اندیشی صنعت گردشگری مشهد بعد از بحران کرونا برگزار شد

لازم به ذکر است کنفرانس ملی «توسعه بازار و مدیریت نوین سازمان در صنعت گردشگری» اولین رویداد از مجموعه رویداد‌های پرواز خواهد بود که به همت این دو شرکت در صنعت گردشگری برگزار خواهد شد. دومین رویداد در جزیره کیش و سومین رویداد آن با توجه به اهمیت گردشگری بین المللی در شهر استانبول ترکیه برگزار خواهد گشت.

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->