تصادفات جاده‌ای نوروز تاکنون ۶۱۷ نفر را به کام مرگ فرو کشیده است (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) تداوم سرما و بارش در خراسان رضوی (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) سخنگوی وزارت بهداشت: هیچ خوداظهاری یا مدرکی دال بر بیماری روحی دکتر بخشی در دست نبود پشت پرده خرید و فروش اموال دزدی| دستگیری بیش از هفت هزار مالخر در یکسال! شدیدترین تصادفات رانندگی در کدام استان‌ها اتفاق افتاد؟ (۹ فروردین ۱۴۰۳) دغدغه‌ای برای اقامت زائران نوروزی در مشهد وجود ندارد اهدای عضو به سه بیمار در مشهد زندگی دوباره بخشید (۹ فروردین ۱۴۰۳) اعتراف تبعه خارجی به ۳۰ فقره سرقت سریالی (۹ فروردین ۱۴۰۳) کشف جسد زن غرق شده در گنجگون بویراحمد (۹ فروردین ۱۴۰۳) تردد از کرج و آزادراه تهران -شمال به سمت مازندران ممنوع شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) درگیری خونین در قبرستان یاسوج دو کشته برجای گذاشت (۹ فروردین ۱۴۰۳) ورود مسافران به مشهد از ۷ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر عبور کرد | میانگین ظرفیت اشغال واحد‌های اقامتی مشهد به ۴۱ درصد رسید+ فیلم ٣٨ خودرو طی ٢۴ ساعت گذشته در مشهد توقیف شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) افزایش تعداد کشته‌شدگان تصادف ۲ خودرو در محور دامغان - جندق به ۹ نفر + تصاویر (۹ فروردین ۱۴۰۳) ثبت نام آزمون‌های ورودی مدارس سمپاد و نمونه‌دولتی از ۱۸ فروردین آغاز می‌شود فروش بلیت قطار‌های نیمه دوم فروردین از امروز آغاز شد (۹ فروردین ۱۴۰۳) فرودگاه مشهد در رتبه دوم پر ترددترین فرودگاه‌های کشور در نوروز ۱۴۰۳ قرار گرفت بانک شیر مشهد در روز‌های کاری ایام نوروز فعال است خدمات‌رسانی به بیش از ۱۰۰۰ مسافر نوروزی در داروخانه‌های هلال احمر خراسان رضوی چرا مبالغ جریمه‌های رانندگی ۵ برابر شد؟
سرخط خبرها

جذاب‌ترین تفریحات دریایی کیش

  • کد خبر: ۱۲۵۰۳۷
  • ۱۹ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴
جذاب‌ترین تفریحات دریایی کیش
یکی از مقاصد گردشگری معروف ایران کیش است که به لطف وجود تفریحات مفرح و هیجان‌انگیز خاطرات خوشی را برای همه گردشگران ثبت می‌کند.

گزارش آگهی

یکی از مقاصد گردشگری معروف ایران کیش است که به لطف وجود تفریحات مفرح و هیجان‌انگیز خاطرات خوشی را برای همه گردشگران ثبت می‌کند. بسیاری از تفریحات آبی و غیرآبی کیش را در هیچ جای ایران نمی‌توان دید. تفریحات دریایی کیش به‌قدری متنوع‌ هستند که شاید در طول یک سفر نتوانید همه آن‌ها را تجربه کنید. در این مطلب جذاب‌ترین تفریحات دریایی کیش را به شما معرفی خواهیم کرد تا پس از رزرو هتل کیش و خرید بلیط هواپیما برنامه تفریحاتی خود را بچینید.

پاراسل کیش

پاراسل کیش نوعی چتر است که توسط یک قایق موتوری کشیده می‌شود. با سرعت قایق موتوری اوج  می‌گیرد و بر روی خلیج نیلگون فارس به حالت پرواز درمی‌آید. در هنگام پرواز با پاراسل وقتی به بالاترین حد ارتفاع برسید، به همه جای جزیره کیش می‌توانید دید کامل داشته باشید و در این لحظه می‌توانید جزیره مرجانی را به‌خوبی مشاهده کنید. این تفریح بسیار امن است و شما می‌توانید با خیال راحت وزیدن نسیم دریایی را در بین موهایتان حس کنید، بوی خوش دریا را استشمام کنید و از تک‌تک لحظه‌هایی که در زمان می‌گذرانید را در خاطرتان ثبت کنید. ممکن است در هنگام کشیده شدن توسط طناب‌های متصل شده، پایتان به آب برخورد کند یا تا کمر به زیر آب فرو روید که این امر می‌تواند لذت این تفریح را چندبرابر کند.

پاراسل کیش تک‌نفره، دو نفر و یا حتی سه‌نفره نیز انجام می‌شود و سپس توسط سنجش وزن دسته‌بندی می‌شود تا خطری متوجه گردشگران نشود. در هنگام پرواز با پاراسل در ارتفاع ۱۵۰ متری آسمان آبی دریای خلیج‌فارس، از شما توسط عکاس حاضر در مجموعه عکس گرفته می‌شود و بعد از تمام شدن باکیفیتی بالا تقدیم شما می‌کنند تا به یادگار داشته باشید. این تفریح هیجان‌انگیز در ۴ ساحل کیش اعم از ساحل مرجان کیش، ساحل دامون کیش، ساحل سیمرغ کیش و ساحل اسکله تفریحی کیش انجام می‌شود.

غواصی کیش

جذاب‌ترین تفریحات دریایی کیش

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که برای غواصی باید شناکردن بلد باشند و یا این تفریح رنج سنی خاصی دارد. اما اینطور نیست مهم نیست که شما کودک هستید یا جوان و بزرگسال و یا شنا بلد نیستید، درصورتی‌که از سلامت بدنی برخوردار باشید می‌توانید به دیدن شگفتی‌های زیر آب بروید. به دلیل آب‌وهوای خوب جزیره کیش غواصی در بهار، تابستان، پاییز و زمستان ممکن شده است؛ بنابراین شما می‌توانید در هر فصلی که دوست دارید به کیش بروید و از غواصی لذت ببرید.  

غواصی در کیش یکی از تفریحات محبوب است زیرا آب‌های شور به دلیل داشتن مرجان‌ها بسیار زلال و شفاف هستند؛ بنابراین می‌توانید شگفتی‌های زیر دریا را به‌راحتی ببینید. حتی غواصان حرفه‌ای در جزیره کیش هر بار که به زیر آب می‌روند با صحنه‌های جدید و زیبایی روبرو می‌شوند که در دفعات قبلی متوجه آن نشده‌اند. دنیای زیر آب واقعاً شگفت‌انگیز است.

اسکوتر زیردریایی کیش

تنها اسکوتر زیردریایی ایران در کیش قرار دارد. اسکوتر زیردریایی چیزی شبیه به موتور برقی است که یک کپسول اکسیژن را با خود حمل می‌کند. پس از تجربه غواصی در کیش، وقتش رسیده است که اسکوتر زیردریایی کیش را هم امتحان کنید. این اسکوتر زیردریایی با کمک پروانه‌ای که از یک موتور الکتریکی نیرو می‌گیرد، در زیر آب حرکت می‌کند و امکان تنظیم و تغییر سرعت را دارد. با این تفریح محبوب تا عمق بیست متر زیرسطح آب خواهید رفت و می‌توانید در ضیافت ماهیان و مرجان‌ها شرکت کنید. یک فرصت هیجان‌انگیز فراهم  می‌کند برای ملاقات با موجوداتی که شاید تا پیش‌ازاین، آنان را در دریاچه‌های مصنوعی و آکواریوم‌ها تماشا کرده‌اید.

نحوه کار با اسکوتر زیردریایی بسیار راحت است. تنها کافی است و حباب شیشه‌ای و شفاف اکسیژن را روی سرتان بگذارید. سپس پاهایتان را در دو طرف زیردریایی قرار دهید و با فرمان جهت حرکت خود را معلوم کنید. این تفریح بر خلاف غواصی برای افرادی که ۱۲ سال بیش‌تر ندارند و از ۱۵۰ سانتی‌متر کوتاه‌ترند، ممنوع است. برای افراد زیر نیز ممنوع است:

  • افرادی که فشارخون بالا دارند.
  • افرادی که بیماری صرع دارند.
  • افرادی که با مشکلات تنفسی و قلبی دست‌وپنجه نرم می‌کنند.
  • افرادی که سه ماه پیش از سوارشدن بر اسکوتر دریایی عمل جراحی کرده‌اند.
  • خانم‌های باردار

فلای بورد کیش

فلای بورد کیش نیاز به مهارت و تجربه دارد. افراد مبتدی بایستی حدود سی دقیقه آموزش ببینند و پس از آموزش می‌توانند در سانس‌های ۳۰ دقیقه‌ای حرکات نمایشی زیبایی را در ارتفاع انجام دهند. این وسیله مفرح با استفاده از نیروی جت اسکی و فشار آب، فرد را چند متر بالاتر از سطح آب‌روی هوا نگه می‌دارد. به‌وسیله پمپاژ آب و با حالت‌دهی به‌وسیله رکاب دستگاه شخص می‌تواند حرکات نمایشی زیبایی را در ارتفاع ۱۲ متری انجام دهد و با شیرجه به داخل آب و بیرون آمدن نمایش‌های جذاب و چشمگیری را خلق کند.

جت اسکی کیش

جذاب‌ترین تفریحات دریایی کیش

جزیره کیش یکی از بهترین مقصدها برای استفاده از  جت اسکی است. جت اسکی، تجربه‌ای پرهیجان  و مملو از آدرنالین و درعین‌حال آرام‌بخش از موج‌سواری بر روی آب‌های نیلگون را برای شما به ارمغان می‌آورد. این تفریح هیجان‌انگیز معمولاً به‌صورت یک‌نفره و دونفره انجام می‌شود. حداقل سن استفاده از جت اسکی به‌صورت انفرادی ۲۰ سال است و نباید وزن بالایی داشته باشید. همچنین استفاده کودکان از جت اسکی ممنوع است زیرا در هنگام دورزدن و سرعت بالا ممکن است حوادث ناگوار پیش آید. در صورتی نوجوانان امکان استفاده از جت اسکی را دارند که دونفره و به همراه دوستانشان یا یکی از اعضای خانواده که ۲۰ سال به بالا دارد باشند. درصورتی‌که نوجوانانی کسی را برای سوارشدن جت اسکی نداشته باشد، یک نفر را همراهش می‌فرستند، تا هیجان شگفت‌انگیز این تفریح آبی را تجربه کنند.

در آخر

سالانه بیش از یک میلیون گردشگر به دنبال رزرو تور کیش هستند. بهترین تور کیش از نظر گردشگران توری است که یکی از بهترین هتل‌های جزیره را برای اقامت مسافران در نظر گرفته باشد و امکانات رفاهی  بسیار خوبی را در اختیار آنها قرار دهد و در نهایت قیمت مناسبی داشته باشد. قیمت تور کیش برای مسافران اهمیت زیادی دارد زیرا در کیش تفریحات فراوان بسیار گرانی وجود دارد. به همین دلیل هر چه هزینه سفر به کیش کمتر باشد، مسافران می‌توانند هزینه بیشتری را به این تفریحات اختصاص دهند و در نتیجه سفری هیجان‌انگیزتر داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->