هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

مطهری به دنبال ماندن در استقلال

  • کد خبر: ۱۱۳۴۴۸
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
مطهری به دنبال ماندن در استقلال
ارسلان مطهری، مهاجم استقلال قصد دارد همچنان در استقلال باقی بماند. این انگیزه درحالی شکل گرفته که زمزمه جدایی او هم مطرح شده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، در روز‌های گذشته موج تازه‌ای از اخبار ضد و نقیض درباره ماندن یا جدایی مطهری منتشر شده است. برخی منابع خبری مدعی شده‌اند اگر سرمربی جدید استقلال مهاجم خارجی با خود بیاورد، مطهری از استقلال جدا می‌شود، اما این خبر صحت ندارد، چون مطهری در لیست بازیکنان فصل بعد قراردارد و باشگاه استقلال نیز مذاکراتی با این بازیکن انجام داده است. خود مطهری هم به مسئولان باشگاه استقلال گفته اولویتش تمدید قرارداد است و می‌خواهد همچنان به بازی در این باشگاه ادامه دهد.

با توجه به اینکه مطهری قابلیت بازی درچند پست را دارد و رودی ژستد نیز از استقلال جدا شده و وضعیت کوین یامگا نیز مشخص نیست، تمدید قرارداد با این بازیکن یک اقدام عاقلانه و آینده نگرانه از سوی باشگاه استقلال خواهد بود.

ضمن اینکه مطهری بار‌ها به همه ثابت کرده که درصورت نیمکت نشینی نیز مانند یک سرباز وظیفه شناس برای استقلال بازی می‌کند وهیچ گله و شکایتی بابت ماندن روی نیمکت ندارد. بدون شک بودن چنین بازیکنانی در استقلال تصمیمی درست و منطقی است و سران باشگاه استقلال هم همین عقیده را دارند وخود بازیکن هم به دنبال تمدید قرارداد با باشگاه استقلال است.

مطهری تنها در شرایطی از استقلال جدا می‌شود که مسئولان باشگاه استقلال به این باور برسند که مهاجمی بهتر از او را به خدمت خواهند گرفت، وگر این بازیکن همچنان در ترکیب استقلال باقی خواهد ماند و یک فصل دیگر باید شاهد حضور او بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->