حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان کره شمالی، موشک بالستیک جدید آزمایش کرد نماینده فلسطین: برای ناکام گذاشتن نتانیاهو نیازمند استقرار آتش بس در غزه هستیم لاوروف: بریکس پذیرش عضو جدید را موقتا متوقف می کند شهادت ۸۰ عضو خانواده هنیه از ابتدای جنگ رژیم صهیونیستی خشم کابینه نتانیاهو از مشاور امنیت داخلی به دلیل اعتراف به ناتوانی ارتش اسرائیل سفیر آمریکا: زمان آتش بس در غزه و پایان ناسازگاری حماس فرا رسیده است قالیباف: کناره‌گیری من شایعه است + فیلم حمله موشکی یمن علیه رژیم صهیونیستی با هدف قرار دادن یک کشتی (۵ تیر ۱۴۰۳) آمریکا: اسرائیل راه حل دیپلماتیک را بر درگیری با حزب الله ترجیح می دهد حماس: مردم فلسطین برای روز بعد از جنگ تصمیم می‌گیرند هنیه: توافقی که آتش‌بس و پایان تجاوزها را شامل نشود، قابل پذیرش نیست وزیر دفاع آمریکا:جنگ میان اسرائیل و حزب‌الله می تواند به جنگ منطقه‌ای منجر شود تلفات جسمی و روانی ۶۲ هزار صهیونیست‌ در جنگ غزه خصوصیات شخصیتی شهید جمهور همانند شهید بهشتی بود | وجود رابطه تعاملی میان مدیریت خراسان رضوی و دستگاه قضایی کانادا خواستار خروج شهروندانش از لبنان شد وزیر خارجه آلمان: تنها با راه حل سیاسی می توان به رنج غزه پایان داد تهدید کاخ سفید: اوکراین در نشست سران ناتو دعوتنامه عضویت دریافت نخواهد کرد زمان و محل حضور محمدباقر قالیباف در مشهد برای سخنرانی انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ مشخص شد + جزئیات واکنش تهدید آمیز نمایندگی ایران در سازمان ملل به تحریم های جدید آمریکا
سرخط خبرها

ماجرای نامه عذرخواهی رئیس صداوسیما به رهبر معظم انقلاب چیست؟

  • کد خبر: ۱۱۳۶۳۹
  • ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۹
ماجرای نامه عذرخواهی رئیس صداوسیما به رهبر معظم انقلاب چیست؟
در پی تذکر رهبر معظم انقلاب درباره برخورد یکی از برنامه های صداوسیما با یکی از توفیقات نیروی انتظامی، رییس رسانه ملی در نامه‌ای به معظم‌له، از غفلت پیش آمده عذرخواهی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، متن نامه پیمان جبلی بدین شرح است:

"باسمه تعالی

محضر مبارک رهبر معظم انقلاب‌؛ 
سلام علیکم، 

 فرزندان شما در رسانه ملی تذکر و گلایه شما را با گوش جان شنیدند. از غفلت و قصور پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم و بدیهی است که جبران خواهد شد. بی‌شک؛ ما سربازان شما در صدا و سیما همواره نیازمند تذکرات و نصایح راهگشایتان هستیم و یکی از شاخصه‌های تحول در رسانه ملی، توجه جدّی و پیگیری مجدانه هشدارها و رهنمودهای حضرتعالی خواهد بود.

با تجدید احترام - پیمان جبلی"

پیش از این رهبر انقلاب در سخنانی با انتقاد از عملکرد صداوسیما در ماجرای سرقت از صندوق امانات بانک ملّی فرمودند: 

"نیروی انتظامی تعدادی دزد را در ۴۸ ساعت پس از دزدی دستگیر می‌کند؛ خب باید تشویق بشوند. در رسانه ملی خود ما جوری حرف زده می‌شود کأنه سرزنش می‌شوند! مسلماً عمدی نیست، اما غفلت است این غفلت‌ها به سود دشمن تمام می‌شود. هرکس مردم را از آینده ناامید کند برای دشمن دارد کارمی‌کند؛ چه بداند چه نداند. "

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->