تکمیل عملیات اجرایی احیا و بازپیرایی بازار فرش مشهد تا دی‌ماه ابلاغ خدمات ندادن به افراد بدحجاب در اداره‌ها و بانک‌های مشهد بهای نقدی خدمات اتوبوسرانی از امروز در مشهد ۳ هزار تومان شد خشکسالی دلیل تشدید توفان‌های گردو خاک در خراسان رضوی | گردو غبار دوباره به هوای مشهد برگشت کاهش دمای هوا در خراسان رضوی از امروز (۱۲ تیرماه ۱۴۰۱) حدود ۹۰۰ رای قلع بنا در کمیسیون ماده صد شهر مشهد صادر شد نخستین مرکز پدافند سایبری کشور در مشهد راه‌اندازی شود ۲۹ هزار حادثه در مشهد طی سال ۱۴۰۰ درباره گسل‌های مشهد  فصل دوم پویش مشهد مهربان با هدف کمک به کودکان بازمانده از تحصیل آغاز شد تشکیل ۴ هزار پرونده برای سند سکونتگاه‌های غیررسمی در مشهد آیت‌الله علم‌الهدی: کوچک‌ترین اشتباه در عرصه رسانه زمینه‌ساز بزرگ‌ترین انحرافات است ایجاد زیرساخت‌های لازم برای دوچرخه سواری بانوان در بوستان‌های شهر مشهد وضعیت عفاف و حجاب در ادارات مشهد توسط ارزیابان بررسی می‌شود | گزارش محرمانه به مدیر
خبر فوری
موفقیت شهرداری مشهد در تمدید گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد از موفقیت شهرداری مشهد در تمدید گواهینامه ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵ خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، جلسه اختتامیه ممیزی مراقبتی نوبت اول ISO ۹۰۰۱:۲۰۱۵ با حضور معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی، مدیرکل دفترنوسازی و تحول سازمانی، جمعی از مدیران ارشد، روسا و کارشناسان حوزه‌های برنامه ریزی ادارات مجموعه‌های مدیریتی شهرداری مشهد و ممیزان شرکت آرین توف پاسارگاد برگزارشد.
ابتدای جلسه " آیدا مهربان "معاون برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی با اشاره به اینکه ایزو ۹۰۰۱: ۲۰۱۵ یک استاندارد بین المللی شناخته شده برای ایجاد، اجرای و حفظ سیستم مدیریت کیفیت برای هر مجموعه ضروری می‌باشد بیان کرد: اجرای الزامات سیستم مدیریت کیفیت در شهرداری مشهد، توانایی آن را در ارائه خدمات و محصولات مطابق با الزامات و نیاز‌های شهروندان، برآورد می‌کند و هدف از استقرار این سیستم، افزایش رضایت شهروندان است.
مهدی یاراحمدی خراسانی، مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد نیزگفت: سیستم مدیریت کیفیت، مجموعه‌ای تعریف شده از فرآیندها، رویه‌ها و مسئولیت‌های دستیابی به سیاست‌ها و اهداف کیفیت می‌باشد و بدنبال ایجاد سیستمی است که کیفیت را در تمام مجموعه‌های شهرداری مدیریت کند.
یاراحمدی تصریح کرد: اصول مدیریت کیفیت در این استاندارد بر مبنای تمرکز بر مشتری، رهبری، مشارکت افراد، رویکرد فرآیندی، بهبود مستمر، تصمیم گیری مبتنی بر شواهد و مدیریت تحول می‌باشد.
مدیرکل دفتر نوسازی و تحول سازمانی شهرداری مشهد در خاتمه ضمن تشکر از همکاری و همراهی مجموعه‌های ستادی و منطقه ۸ که به عنوان نماینده مناطق ممیزی گردید، بیان کرد: نوسازی و تحول سازمانی مستلزم کوشش همگانی است و شناسایی و ارائه نقاط قوت در ممیزی استاندارد ایزو حاصل تلاش و تعهد تمامی همکاران در مجموعه‌های شهرداری می‌باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} {*End Google Analytics Code*}