برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین ۱۴۰۳ |«هویزه» مشهد در جمع پرفروش‌ها ماجرای شکایت صداوسیما از مهران مدیری به کجا رسید؟ «نردبان آسمان» به کتاب‌فروشی‌ها آمد صفحه نخست روزنامه‌های کشور - پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ تجلیل از کارگردان فلسطینی در جشنواره فیلم سارایوو فیلم‌های اولین هفته اردیبهشت ۱۴۰۳ (۶ و ۷ اردیبهشت) + زمان پخش
سرخط خبرها

جشنواره استعدادیابی در خراسان رضوی

  • کد خبر: ۱۱۴۰۶
  • ۱۹ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
جشنواره استعدادیابی در خراسان رضوی
رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی از ساخت سریال «نقش اول» با حضور تمامی برگزیدگان آن خبر داد و گفت: این سریال در ایام‌الله دهه مبارک فجر از شبکه استانی سیمای خراسان رضوی به روی آنتن می‌رود.
به گزارش شهرآرانیوز؛ علی‌اصغر رجبی ظهر امروز در نشست خبری جشنواره استعدادیابی نقش اول، از برگزاری دومین جشنواره نقش اول استعدادیابی، خبر داد و اظهار کرد: این جشنواره با شعار یک شهر، نقش اول در رشته‌های بازیگری مقابل دوربین، مجری‌گری تلویزیون و استندآپ کمدی در خراسان رضوی برگزار می‌شود.

رئیس سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی با بیان اینکه اندیشه‌های امام حسین (ع)، نظام، انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم باید در زبان هنر به‌خوبی به مردم معرفی شود، گفت: این مسئله‌ای است که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند در واقع ما قصد داریم در این جشنواره، فرهنگ اصیل ایرانی اسلامی را ترویج دهیم.

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره با حضور نوجوانان و جوانان هنرمند در دو گروه پسران و دختران و رده سنی ۷ تا ۷۰ سال و در ۴ گروه سنی ۷ تا ۱۰، ۱۱ تا ۱۴، ۱۵ تا ۱۸ و بالای ۱۸ سال برگزار می‌شود.

رجبی با بیان اینکه هزینه شرکت در جشنواره برای ثبت‌نام کنندگان ۶۵ هزار تومان است که آن نسبت به سال گذشته ۲۰ هزار تومان افزایش داشته دارد، متذکر شد: البته از هنرمندانی که مشکلات مالی دارند به‌صورت رایگان ثبت‌نام به‌عمل می‌آید.

مسؤول برگزاری دومین جشنواره «نقش اول» از استقبال خوب شهرستانی‌ها در دوره گذشته این جشنواره خبر داد و افزود: در دوره گذشته برگزیدگانی از نیشابور و باخزر داشتیم و تمامی برگزیدگان مشهدی نبودند.

وی همچنین از ساخت سریال «نقش اول» با حضور تمامی برگزیدگان آن خبر داد و گفت: این سریال در ایام‌الله دهه مبارک فجر از شبکه استانی سیمای خراسان رضوی به روی آنتن می‌رود.

رجبی تاکید کرد: برگزیدگان علاوه بر دریافت تندیس و تقدیر جشنواره و بسته ویژه، از دوره‌های آموزشی رایگانی که توسط سازمان بسیج هنرمندان خراسان رضوی برگزار می‌شود؛ شرکت داده خواهند شد.
 
منبع: فارس
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->