مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ در تقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد بازگشایی شد پایان انتظار و نفس تازه در بولوار شهید فخرایی مشهد | ۵ سال خاک و تاریکی به آسفالت و روشنایی رسید ضرورت تأمین منافع مردم مشهد در طرح بلندمرتبه‌سازی شهر بازگشایی مسیر دسترسی بولوار امام خمینی (ره) به میدان حافظ درتقاطع غیرهم‌سطح انقلاب مشهد پیشرفت ۷۰ درصدی فاز اول بوستان جهانشهر مشهد بازرسان، دیده‌بانان امین خدمت و سلامت اداری کنفرانس برنامه‌ریزی و مدیریت شهری، برند علمی مشهد در تعامل میان دانشگاه و مدیریت شهری حادثه، مستأجر ساختمان‌های ناایمن شهر | گزارش آخرین وضعیت ۶۵۰ ساختمان ناایمن در بافت شهری مشهد بودجه حفظ و مرمت آثار تاریخی خراسان رضوی کمتر از نیازها | مرمت می کنیم اما به اندازه اعتبار یادمان «رستم و رخش» مشهد به دلیل اجرای پروژه چپ‌گرد شاهنامه جمع شد | نصب مجدد مجسمه پس از اتمام پروژه آلودگی شدید هوای مشهد طی روزهای آینده هم ادامه دارد | هوای امروز شهر، ناسالم برای همه شهروندان (چهارشنبه، ۷ آبان ۱۴۰۴) ضرورت توسعه فضا‌های شهری ویژه بانوان در مشهد مقدس رئیس شورای اسلامی شهر مشهدمقدس: یکی از تلاش‌های شورای ششم ایجاد امکانات مناسب برای بانوان است نقش شوراهای شهر در تحقق عدالت شهری و توسعه پایدار بوستان بانوان «شهربانو بسیج» مشهد کجاست و چه امکاناتی دارد؟ بوستان‌های بانوان مشهد، الگویی برای شهر‌های دیگر کشور «نگاه جنسیتی»، بزرگ‌ترین ظلم به زن در طول تاریخ است | تأسیس بوستان شهربانو، مصداق تحقق «نگاه هویتی» به زنان شهردار مشهد مقدس مطرح کرد: توسعه فضاهای سبز و بوستان‌های شهری در دوره ششم مدیریت شهری | تامین ۸۰۰ دستگاه اتوبوس از منابع داخلی + فیلم افزایش تعداد بوستان‌های بانوان مشهد به ۱۶ بوستان بوستان بانوان بسیج در مشهد افتتاح شد (۶ آبان ۱۴۰۴) | ترکیبی از طبیعت، ورزش و آرامش برای بانوان مشهدی
سرخط خبرها
معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

خراسان‌رضوی پیشتاز کسب رتبه در جشنواره‌های هنری

  • کد خبر: ۱۱۵۴۲
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
خراسان‌رضوی پیشتاز کسب رتبه در جشنواره‌های هنری
علیرضا ظهیری - روز گذشته در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از ۶۵۰ دانش آموز نخبه و برگزیده مناطق حاشیه شهر مشهد به ویژه منطقه آموزشی تبادکان قدردانی شد تا علاوه بر اینکه این دانش آموزان به آینده امیدوار شوند به همه نشان دهند که می‌توان در اوج محرومیت ها، فعل خواستن را صرف کرد و موفق شد.
معاون برنامه ریزی و نظارت دفاتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش وزارت آموزش و پرورش هم که برای این مراسم به مشهد آمده بود در گفتگو با شهرآرا اظهار کرد: توجه به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر‌ها یکی از اصول و برنامه‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است.
محمد شیخی ادامه داد: در حوزه فنی و حرفه‌ای و کارودانش توجه به افزایش تجهیزات، امکانات و اعتبارات در مناطق حاشیه‌ای وجود دارد و در این راستا یکی از برنامه‌های اصلی ما اعزام نیرو‌های متخصص به مناطق محروم و حاشیه‌ای است.
وی ابراز امیدواری کرد: همان طور که آموزش و پرورش به مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها در حوزه ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش توجه می‌کند دیگر دستگاه‌ها هم به این مهم توجه داشته باشند.
شیخی با تأکید بر توسعه کمی و کیفی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش در حاشیه شهر مشهد گفت: بیشترین رتبه در جشنواره‌های هنری کارودانش مربوط به خراسان رضوی بوده است و این استان در صدر کشور قرار دارد.
همچنین مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به کار بزرگ دانش آموزان نمونه منطقه تبادکان گفت: این منطقه و دانش آموزان آن، برخلاف اینکه در مناطق حاشیه‌ای تحصیل می‌کنند، در مسابقات مختلف جزو مناطق پرافتخار استان و کشور محسوب می‌شوند.
قاسم علی خدابنده انگیزه را موتور محرکه موفقیت دانست و افزود: برای موفقیت باید افراد در ابتدا خود و توانایی هایشان را بشناسند و پس از آن با مثبت اندیشی، انگیزه بالا، ذهنیت باز و انعطاف پذیر و تفکر خلاق به سمت قله‌های ترقی پیش بروند.
رضا صابری تولایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با بیان اینکه این استان در مسابقات و جشنواره مختلف کشوری جزو استان‌های برتر کشور است، اظهار کرد: در موضوع توسعه متوازن در سال گذشته، آموزش و پرورش تبادکان با بیش از ۵۱ درصد، فاصله زیادی نسبت به میانگین استانی داشته است.
همچنین پیش از این مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز جهانی معلولان در مراسم گرامیداشت این روز به جمع ۱۵۰۰ دانش آموز با نیاز‌های ویژه در مجتمع آیه‌های مشهد رفت. او در این مراسم نیز گفت: تحصیل ۱۷ هزار دانش آموز با نیاز‌های ویژه در استان و توجه به ارتقای کیفیت آموزشی این دانش آموزان خود حرکتی در تحقق عدالت آموزشی و سپس عدالت اجتماعی است.
خدابنده افزود: نیمی از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مدارس طرح تلفیقی و فراگیر مشغول به تحصیل هستند و نیمی دیگر دانش آموزان با نیاز‌های خاص هستند که در ۷ گروه دارای معلولیت طبقه بندی می‌شوند و در مدارس خاص تحصیل می‌کنند و شناسایی این افراد اولین قدم برای کمک به آن هاست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->