توزیع ۲۰۰ هزار لیتر آب آشامیدنی بین موکب‌های دهه پایانی صفر توسط سازمان آرامستان‌های شهرداری مشهد مدیریت شهری مشهد نقش مهمی در خدمات‌رسانی به زائران دارد پاکسازی و بازپیرایی فضای سبز آسیب‌دیده مشهد پس از برگزاری مراسم شام غریبان معتمدی‌زاده: خدمات به زائران نشان‌دهنده برنامه‌ریزی دقیق مسئولان استانی و شهری است افزایش ۱۱ درصدی ورود و خروج زائران از پایانه‌های مسافربری مشهد زائران رضوی برای خروج از مشهد عجله نکنید (۲ شهریور ۱۴۰۴) خدمت‌رسانی ۵۱ مرکز اسکان موقت و اضطراری به زائران دهه آخر صفر پویش «نذر زمین» در مشهد؛ از آموزش ۳۰۰۰ نوجوان محیط‌یار تا پاکسازی مسیر زائران دهه پایانی صفر بسیج ۶ هزار اتوبوس برای خروج زائران رضوی از مشهد (۲ شهریور ۱۴۰۴) | هیچ مشکلی برای عملیات بازگشت مسافران وجود ندارد تسهیل بازگشت زائران در ایام پایانی صفر با برنامه‌ریزی شهرداری مشهد پیش بینی ترافیک سنگین در خروجی‌های شهر مشهد طی امشب (یکشنبه، ۲ شهریور ۱۴۰۴) موج بازگشت زائران از مشهد آغاز شد | اختصاص ۱۵۰ دستگاه اتوبوس شهری برای خروج اضطراری زائران + فیلم ویدئو | حال‌وهوای خیابان امام رضا(ع) مشهد مقدس در سالروز شهادت امام مهربانی‌ها (۲ شهریور ۱۴۰۴) | همراه با زائران خورشید پیش‌بینی ۶ هزار سرویس برای بازگشت زائران از مشهد | افزایش ۳۰ درصدی قیمت بلیت اتوبوس برنامه بازی‌های هفته دوم لیگ برتر فوتبال (فصل ۰۵-۱۴۰۴) | تقابل سرخابی‌های تهرانی با نمایندگان نصف جهان پیوست فرهنگی «زیارت با معرفت» در ایام شهادت امام رضا(ع) در مشهد اجرا شد سهولت دسترسی زائران به پایانه امام رضا (ع) با اتصال متروی مشهد فرهمندی: دهه پایانی ماه صفر، مانور بزرگ خدمت‌رسانی مدیریت شهری است ۱۶ هزار فضای پارک خودرو در مشهد برای دهه پایانی صفر آماده شد مشارکت بانک شهر با اجرای طرح «سقای شهر» در ایستگاه استقبال از زائر شهید محمدزاده شهرداری منطقه هفت مشهد مقدس خدمت‌رسانی ۲۵۰ دستگاه ون صلواتی در مشهد به صورت شبانه‌روزی
سرخط خبرها
معاون وزیر آموزش و پرورش خبر داد

خراسان‌رضوی پیشتاز کسب رتبه در جشنواره‌های هنری

  • کد خبر: ۱۱۵۴۲
  • ۲۱ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۵
خراسان‌رضوی پیشتاز کسب رتبه در جشنواره‌های هنری
علیرضا ظهیری - روز گذشته در مراسمی با حضور مسئولان کشوری و استانی از ۶۵۰ دانش آموز نخبه و برگزیده مناطق حاشیه شهر مشهد به ویژه منطقه آموزشی تبادکان قدردانی شد تا علاوه بر اینکه این دانش آموزان به آینده امیدوار شوند به همه نشان دهند که می‌توان در اوج محرومیت ها، فعل خواستن را صرف کرد و موفق شد.
معاون برنامه ریزی و نظارت دفاتر آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش وزارت آموزش و پرورش هم که برای این مراسم به مشهد آمده بود در گفتگو با شهرآرا اظهار کرد: توجه به مناطق محروم و حاشیه‌ای شهر‌ها یکی از اصول و برنامه‌های اصلی وزارت آموزش و پرورش است.
محمد شیخی ادامه داد: در حوزه فنی و حرفه‌ای و کارودانش توجه به افزایش تجهیزات، امکانات و اعتبارات در مناطق حاشیه‌ای وجود دارد و در این راستا یکی از برنامه‌های اصلی ما اعزام نیرو‌های متخصص به مناطق محروم و حاشیه‌ای است.
وی ابراز امیدواری کرد: همان طور که آموزش و پرورش به مناطق حاشیه‌ای شهر‌ها در حوزه ارائه مهارت‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش توجه می‌کند دیگر دستگاه‌ها هم به این مهم توجه داشته باشند.
شیخی با تأکید بر توسعه کمی و کیفی ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کارودانش در حاشیه شهر مشهد گفت: بیشترین رتبه در جشنواره‌های هنری کارودانش مربوط به خراسان رضوی بوده است و این استان در صدر کشور قرار دارد.
همچنین مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی در این مراسم با اشاره به کار بزرگ دانش آموزان نمونه منطقه تبادکان گفت: این منطقه و دانش آموزان آن، برخلاف اینکه در مناطق حاشیه‌ای تحصیل می‌کنند، در مسابقات مختلف جزو مناطق پرافتخار استان و کشور محسوب می‌شوند.
قاسم علی خدابنده انگیزه را موتور محرکه موفقیت دانست و افزود: برای موفقیت باید افراد در ابتدا خود و توانایی هایشان را بشناسند و پس از آن با مثبت اندیشی، انگیزه بالا، ذهنیت باز و انعطاف پذیر و تفکر خلاق به سمت قله‌های ترقی پیش بروند.
رضا صابری تولایی، معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش استان نیز در این مراسم با بیان اینکه این استان در مسابقات و جشنواره مختلف کشوری جزو استان‌های برتر کشور است، اظهار کرد: در موضوع توسعه متوازن در سال گذشته، آموزش و پرورش تبادکان با بیش از ۵۱ درصد، فاصله زیادی نسبت به میانگین استانی داشته است.
همچنین پیش از این مراسم، مدیرکل آموزش و پرورش استان به مناسبت روز جهانی معلولان در مراسم گرامیداشت این روز به جمع ۱۵۰۰ دانش آموز با نیاز‌های ویژه در مجتمع آیه‌های مشهد رفت. او در این مراسم نیز گفت: تحصیل ۱۷ هزار دانش آموز با نیاز‌های ویژه در استان و توجه به ارتقای کیفیت آموزشی این دانش آموزان خود حرکتی در تحقق عدالت آموزشی و سپس عدالت اجتماعی است.
خدابنده افزود: نیمی از دانش آموزان با نیاز‌های ویژه در مدارس طرح تلفیقی و فراگیر مشغول به تحصیل هستند و نیمی دیگر دانش آموزان با نیاز‌های خاص هستند که در ۷ گروه دارای معلولیت طبقه بندی می‌شوند و در مدارس خاص تحصیل می‌کنند و شناسایی این افراد اولین قدم برای کمک به آن هاست.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
آخرین اخبار پربازدیدها چند رسانه ای عکس
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->