نیازمند چراغ خاموش در راه پرسپولیس ماجرای اخراج معاون حقوقی پرسپولیس چه بود؟ نتیجه بازی ایتالیا و سوییس در یورو۲۰۲۴+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی| پایان تلخ قهرمان مشهد، میزبان تورنمنت بین‌المللی چهارجانبه والیبال نشسته استعلام سربازی جلالی آمد| هافبک چپ پا در آستانه جدایی دغددغه‌های بجامانده دختر طلایی! کشتی‌گیر خراسانی: حریف تمرینی ندارم! تاریخ و ساعت بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | سه‌شیر‌ها به دنبال اعاده حیثیت استقلال این لژیونر را نمی‌خواهد| ساپینتو رفت، جایگاه مهری سست شد پخش زنده بازی آلمان و دانمارک در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین پخش زنده بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۹ تیر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین شانس مدعیان یورو ۲۰۲۴ برای قهرمانی در پایان مرحله گروهی چقدر است؟ + عکس مانوئل نویر، برگ برنده ژرمن‌ها در مرحله حذفی یورو لخ پوزنان در پی فروش علی‌قلی‌زاده پیشنهاد جدید برای علیرضا جهانبخش از سری آ ایتالیا نکونام دیگر شلوغ نمی‌کند| سکوت، استراتژی جدید آقای سرمربی هاراگیری به سبک بیرانوند | گلر ملی‌پوش پرسپولیس عجیب‌ترین روز‌های فوتبالی‌اش را می‌گذراند شوک به نکونام؛ ابوالفضل جلالی راهی اصفهان می‌شود
سرخط خبرها

بازسازی سپاهان آغاز شد| زکی‌پور زردپوش شد؟

  • کد خبر: ۱۱۴۱۴۳
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
بازسازی سپاهان آغاز شد| زکی‌پور زردپوش شد؟
باشگاه سپاهان بعد از اینکه برخی ستاره‌های خود را از دست داد، کار ترمیم تیم خود را آغاز کرده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، سکوتی که هواداران سپاهان را نگران کرده بود سرانجام شکست و مورایس به عنوان سرمربی جدید این تیم جانشین نویدکیا شد.
مربی پرتغالی به دنبال قهرمانی است و ظاهراً باشگاه هم به او قول داده تیم خوبی ببندد. سپاهان در شروع نقل و انتقالات منفعل بود و چند بازیکن کلیدی‌اش جدا شدند، ولی به نظر می‌رسد که این تیم در‌های خروج را محکم بسته و از این به بعد فقط شاهد ورود بازیکنان جدید خواهیم بود.
اولین خرید سپاهان یک مدافع چپ است؛ میلاد زکی‌پور با جدایی از گل‌گهر پیراهن زردپوشان اصفهانی را به تن می‌کند. در شروع فصل نقل و انتقالات او گزینه پرسپولیس بود، ولی سابقه استقلالی‌اش مانع این جابه‌جایی شد تا او به اصفهان تغییر مسیر بدهد.
سؤال بزرگ، اما این است که سپاهان با وجود امید نورافکن، مدافع چپ فیکس تیم ملی، چه نیازی به زکی‌پور دارد؟ بعید است که زکی‌پور برای نیمکت‌نشینی راهی سپاهان شده باشد و احتمالاً آن‌ها می‌خواهند از نورافکن در پست دیگری استفاده کنند. او فوتبالش را در استقلال به عنوان هافبک دفاعی شروع کرد و سابقه بازی در دفاع میانی را هم دارد. انتقال نورافکن به خط میانی می‌تواند هافبک سپاهان را تقویت کند.
البته تصمیم نهایی در این زمینه با مورایس است که هنوز کارش را شروع نکرده و دیدن دستپخت دستیار سابق مورینیو یکی از جذابیت‌های لیگ بیست و دوم خواهد بود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->