استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

باشگاه استقلال به وریا غفوری: با هیچ بازیکنی مذاکره نکردیم!

  • کد خبر: ۱۱۴۱۶۶
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۲
باشگاه استقلال به وریا غفوری: با هیچ بازیکنی مذاکره نکردیم!
باشگاه استقلال اعلام کرده مذاکره با وریا غفوری به زودی انجام خواهد شد. مومنی، عضو هیات مدیره این باشگاه مدعی است با هیچ بازیکنی مذاکره نشده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، آیا استقلال با وریا غفوری وارد مذاکره خواهد شد؟ آیا این بازیکن فصل بعد هم در ترکیب استقلال خواهد بود؟ این سوال را محمد مومنی پاسخ داده است. عضو هیات مدیره باشگاه استقلال مدعی است به زودی با وریا تماس گرفته خواهد شد واو را به میز مذاکره خواهند برد. مومنی می‌گوید: «آقای غفوری کاپیتان ما هستند. من به ایشان می‌گویم که باشگاه با هیچ کس برای تمدید قرارداد مذاکره نکرده است. ما به غیر از بازیکنان خارجی با هیچ کدام از نفرات داخلی که قراردادشان تمام شده مذاکره‌ای نکردیم. ما افرادی مثل وریا غفوری را بازیکن استقلال و فرزند این باشگاه می‌دانیم و انشاالله به زودی این سوءتفاهم برطرف خواهد شد.» محمد مومنی درحالی این ادعا را مطرح کرده و به اظهارات هفته پیش وریا غفوری واکنش نشان داده که کاپیتان استقلال صراحتا در مصاحبه خود گفته بود باشگاه با برخی بازیکنان برای تمدید قرارداد مذاکره کرده است. این اظهارات از دو جنبه قابل بررسی است. اینکه شاید مومنی در جریان برخی مذاکرات دیگر تصمیم گیران باشگاه با برخی بازیکنان قرار ندارد و یا اینکه اساسا باشگاه استقلال تمایلی به تمدید قرارداد وریا ندارد و این اظهارات برای آرام کردن کاپیتان سابق است. به هرحال اگر باشگاه استقلال نمی‌خواهد با وریا قرارداد امضاء کند باید شفاف به این بازیکن اعلام کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->