آیا فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال شکایت کرده است؟ تمدید با اوسمار با نظر هیات مدیره جدید تلاش شبانه‌روزی درویش برای ماندن در پرسپولیس بیرانوند مقابل سپاهان هم غایب است؟ اوسمار این سه بازیکن را می‌خواهد| رضاییان در لباس قرمز؟ وحید امیری نمی‌خواهد به نیمکت برگردد یامگا در لیست فصل بعد نکونام تاریخ و ساعت بازی تیم ملی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | یک گام تا جام جهانی شجیع: فوتبال خراسان به باتلاق تبدیل شده است | اعضای مجمع هیئت فوتبال کجا هستند؟ مدیران جدید در راه استقلال و پرسپولیس اولیایی: خریداران سرخابی ضرر نکردند گل محمدی در آستانه شکایت از پرسپولیس تغییرات در پرسپولیس کلید خورد فرجی در آستانه جدایی از پرسپولیس شاید رفتن گل‌محمدی به تراکتور منتفی شود احتمال تکرار بازی جنجالی در لیگ یک بازگشت ماشاریپوف به تمرینات استقلال قرارداد طارمی و اینتر نهایی شد شکایت پلیس فراجا از دروازه‌بان استقلال نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آث میلان و اینترمیلان| جنگ خونین بر سر قهرمانی
سرخط خبرها

طاهری حکم سرپرستی استقلال را ندارد

  • کد خبر: ۱۱۴۲۶۸
  • ۰۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۳
طاهری حکم سرپرستی استقلال را ندارد
بیژن طاهری با اینکه در مراسم معارفه ساپینتو حضور داشت، اما هنوز به طور رسمی به عنوان سرپرست تیم استقلال برای فصل بعد برگزیده نشده است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، با مشخص شدن سرمربی استقلال هواداران انتظار دارند مدیریت دیگر بهانه‌ای برای تعلل در تعیین تکلیف کادر و بازیکنان نداشته باشد و قهرمان فصل گذشته را هر چه سریع‌تر آماده فصل پیش رو کنند. هفته گذشته خبری مبنی بر ماندن سرپرست خوش‌اخلاق استقلال بیژن طاهری برای فصل بعد روی نیمکت آبی‌ها منتشر شد و انتظار می‌رفت برای لیگ بیست و دوم نیز طاهری سرپرستی نیمکت آبی‌پوشان را برعهده داشته باشد.
 در همین راستا گفته می‌شد که سرپرست فصل گذشته آبی‌ها با سران استقلال به توافق نهایی نیز رسیده و بزودی قراردادش را برای یک فصل دیگر تمدید خواهد کرد. در عین حال در جلسه معارفه ساپینتو، سرمربی جدید آبی‌پوشان، سردار آجورلو از زحمات بیژن طاهری تقدیر به عمل آورد و حتی از حاضران در این نشست خواست طاهری را تشویق کنند و همه چیز از رضایت کامل مدیریت باشگاه از عملکرد سرپرست تیم در فصل گذشته حکایت داشت، اما بیژن طاهری در گفت‌و‌گویی که با ایران ورزشی داشت اعلام کرد که هنوز هیچ قرارداد تازه‌ای بین باشگاه و او منعقد نشده است. بیژن طاهری گفت: «هنوز هیچ حکم جدیدی از باشگاه استقلال نگرفته‌ام. هیچ صحبتی با من در این راستا نشده است. به احتمال زیاد تا آخر هفته تکلیف من با باشگاه استقلال روشن خواهد شد. یک استقلالی تمام عیار هستم و همیشه خودم را خادم این باشگاه می‌دانم.»
شاید این تعلل در تمدید و اعلام رسمی ماندن طاهری به این معنا باشد که برنامه‌های باشگاه تغییر کرده است و آجورلو در نظر دارد از این گزینه در پست دیگری استفاده کند و جایگاهش را در باشگاه تغییر دهد. از طرفی در روز‌های گذشته نیز شایعاتی در این زمینه وجود داشت که گفته می‌شد خسرو حیدری مشاور فعلی آجورلو پیشنهاد سرپرستی استقلالی‌ها را برای فصل جدید دریافت کرده است.
به هر حال باشگاه استقلال زمان آنچنانی برای خالی نگه داشتن این پست ندارد و باید ظرف روز‌های آتی تکلیف را مشخص کند. طبق برنامه‌ای که طراحی شده تمرینات استقلال بعد از بازگشت دوباره ساپینتو آغاز خواهد شد که تا آن زمان باید نام سرپرست جدید این تیم معرفی شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->