حال ناخوش کشتی مشهد حضور تماشاگران زن در بازی پرسپولیس و آلومینیوم ممنوع شد + عکس مشکلات بی‌شمار ورزشگاه تختی در دوره مدیریت هیات فوتبال | حتی کاور چمن هم نداشتند! ثبت نام مجدد کاندیدا‌های هیات فوتبال خراسان یک تخلف بزرگ است | اهمال کاری هیات در روند برگزاری انتخابات مسجل است  پرسپولیس در جستجوی جام حذفی| جمعه شب حساس سرخ‌ها در اراک واکنش درویش به برکناری از پرسپولیس حذف ستاره‌های لوگوی سرخابی در آئین واگذاری شمسایی: به اولین هدفمان که صعود به جام جهانی بود، رسیدیم یزدانی: حضور ورزشکارانی مثل تیلور اعتبار کشتی المپیک را بالا می‌برد نتیجه و ویدئو خلاصه بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا | سلام یوزهای ایرانی به جام جهانی خطیر: حق امضای استقلال همچنان با من است پرسپولیس و استقلال رسماً واگذار شدند وزیر ورزش و جوانان: امروز نقطه عطفی در تاریخ ورزش کشور است پائز نیامده والیبالیست‌ها را به خط کرد غیبت حسن یزدانی در اردوی تیم ملی کشتی آزاد سرمربی تیم ملی والیبال وعده المپیک پاریس را داد! پخش زنده بازی فوتسال ایران و قرقیزستان در جام ملت‌های آسیا (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین توافق بیغم با مس + عکس اسامی داوران جام حذفی اعلام شد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی آرسنال و چلسی| تحقیر بزرگ آبی‌ها
سرخط خبرها

سعید صادقی و پرسپولیس تمام شد

  • کد خبر: ۱۱۴۱۴۸
  • ۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۹
سعید صادقی و پرسپولیس تمام شد
بعد از کش و قوس‌های فراوان سرانجام سعید صادقی با باشگاه پرسپولیس به توافق نهایی رسید. این درحالی است که باشگاه استقلال به شدت خواهان این بازیکن بود، اما نتوانست این بازیکن را به خدمت بگیرد.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یک ماه است درباره سعید صادقی می‌شنویم. اینکه فولاد، سپاهان، استقلال، پرسپولیس و یک تیم اماراتی او را می‌خواهند و برخی از این باشگاه‌ها هم پیشنهاد‌های عجیب و غریب به او داده‌اند. یک روز او به استقلال نزدیک شد یک روز به پرسپولیس. روزی حضورش در امارات قطعی می‌شد روزی او را سپاهانی یا فولادی می‌دانستند. آخرین شایعه، اما حکایت از این دارد که او با پرسپولیس به توافق رسیده و بعید نیست امروز به‌عنوان هفتمین خرید یحیی برای فصل جدید از او رونمایی شود.
مدیربرنامه‌های صادقی در مذاکره با پرسپولیسی‌ها و رضا درویش ادعای جالبی را مطرح کرده است: «استقلال ۲۲ میلیارد تومان برای یک فصل به سعید صادقی پیشنهاد داده است. سپاهان اصفهان هم حاضر است ۲۵ میلیارد تومان برای یک سال به او بپردازد و گل‌گهر سیرجان تیم خودش هم ۲۷ میلیارد تومان می‌دهد. حالا شما چقدر می‌خواهید بپردازید؟».
اما آخرین پیشنهاد مالی پرسپولیس به صادقی ۱۲ میلیارد بود که مشابه رقم قرارداد ملی پوشانی، چون علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی است.
سعید صادقی در شهرخودرو شاگرد یحیی بوده و رابطه بسیار خوبی بین این دو برقراراست و دو طرف به تازگی تلفنی با یکدیگر صحبت کرده‌اند.
صادقی در این تماس تلفنی به یحیی گفته: «من و تمام اعضای خانواده‌ام پرسپولیسی هستیم و جای دیگری هم نمی‌خواهم بروم، اما باشگاه باید به خواسته‌های من توجه کند. در حال حاضر پیشنهادات خیلی بهتری بویژه از لحاظ مالی دارم، اما حاضرم با رقمی کمتر پرسپولیسی شوم.»
صادقی که پیشنهادات بالاتر از این رقم را هم در جیب داشت، ترجیح داد جایی بازی کند که دیده شود و به همین دلیل پیشنهاد مالی پرسپولیس را قبول کرد. توافق‌های بین پرسپولیس و صادقی انجام شده بود، ولی دلیل تأخیر این بازیکن برای امضای قرارداد اول به پیش پرداخت و بعد به حضور این بازیکن در شمال کشور برمی‌گشت. بالاخره پنجشنبه پیش پرداخت به حساب صادقی واریز شد و اگر اتفاقی رخ ندهد، سعید شنبه (امروز) به هواداران پرسپولیس معرفی خواهد شد. گفتنی است مذاکرات بین مدیران پرسپولیس و صادقی در محلی خارج از ساختمان باشگاه پرسپولیس انجام و توافق‌ها در آن جلسه نهایی شد.

آخرین خبر: سرانجام صبح امروز صادقی به مدت یک فصل با پرسپولیس قرار داد بست.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->