نحوه اضافه کردن دوران سربازی به سوابق بیمه تامین اجتماعی اعلام شد تخلیه برخی از روستا‌های زیرکوه در خراسان‌جنوبی به‌علت سیلاب + عکس (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) فوق‌العاده حقوق معلمان حق‌التدریس از مهر ماه ۲ برابر می‌شود نارضایتی توأمان مردم و متولیان درمان از  تعرفه‌های جدید پزشکی تشکیل باند سرقت پس از آزادی از زندان | دزدی از ده‌ها خودرو پیش‌بینی هواشناسی خراسان رضوی و مشهد (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) | تداوم بارندگی‌ها تا شنبه هفته آینده خوراکی‌هایی که موجب کم‌آب شدن پوست می‌شوند تالاب کجی نمکزار نهبندان در خراسان جنوبی، ۳۰ درصد آبگیری شد همه مناطق آلوده به مواد مخدر در مشهد تا پایان سال برچیده می‌شوند اگر ضد آفتاب بزنیم آیا دچار کمبود ویتامین D می‌شویم؟ | بهترین عدد SPF برای ضد آفتاب زمان پرداخت معوقات حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی مشخص شد؟ دو کشته بر اثر حادثه رانندگی درمحور قدیم تهران-ساوه (۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) تشخیص سه سرطان مرگبار با هوش مصنوعی | خون خشک شده بهتر از خون مایع است تصویب افزایش حقوق نیروهای خدماتی وزارت آموزش و پرورش در لایحه بودجه ۱۴۰۳ تامین کامل امنیت آزمون سراسری ۱۴۰۳ در مشهد | گزارشی از تقلب ارائه نشده است
سرخط خبرها

کشف راز سیاه در انتهای روده بزرگ

  • کد خبر: ۱۱۴۴۶
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۱۶
کشف راز سیاه در انتهای روده بزرگ
محمد‌جواد ابوعطا - فریادهایش زودتر از خودش وارد بیمارستان شد. نای راه رفتن نداشت و مثل مارگزیده‌ها به خودش می‌پیچید. هر چه از او می‌پرسیدند چه شده فقط داد می‌کشید و از درد شکایت می‌کرد، مرد جوان را روی برانکار گذاشته و سریعا به اورژانس منتقل کردند. چهره‌اش از شدت درد کبود شده بود و لحظه‌ای آرام و قرار نداشت. معاینات آغاز شد، او تاب معاینه دکتر را هم نداشت، به هر قسمت شکمش دست می‌گذاشتند داد و فریاد می‌کرد.
پزشک اورژانس بلافاصله بیمار را به قسمت تصویربرداری فرستاد و از پرسنل این بخش خواست تا از ناحیه شکم بیمار عکس گرفته شود. دقایق به کندی پیش می‌رفت و هر لحظه حال بیمار وخیم‌تر می‌شد، تصویربرداری از شکم بیمار نیز اورژانسی انجام و عکس تهیه شده به دست پزشک معالج سپرده شد. در همان نگاه اول پزشک متوجه شد که بیمار دچار انسداد روده شده است و بلافاصله مرد جوان به اتاق عمل فرستاده
شد.
مأمور انتظامی پوشه‌ای زیر دستش بود و آنچه مشاهده کرده بود را روی برگه‌ای سفید یادداشت کرد. او و همکارانش ساعتی قبل در پی اعلام یک وضعیت مشکوک از کلانتری شهیدفیاض‌بخش به یکی از بیمارستان‌های هسته مرکزی شهر آمده بودند که با هدایت انتظامات بیمارستان به بخش جراحی مردان راهنمایی شدند. البته وضعیت بیمار مساعد نبود و برای همین یک ساعت منتظر شده و در این فرصت وضعیت جسمانی بیمار را از پزشک معالجش جویا شده بودند.
پزشک معالج در تشریح وضعیت بیمار اعلام کرده بود که مرد جوان با علائم دل‌درد شدید به اورژانس آمده و پس از معاینات اولیه و تصویربرداری از قسمت شکمش متوجه انسداد روده شده‌اند. با انتقال مرد جوان به اتاق عمل در یک عمل جراحی ۴۰ سانت از روده این بیمار جدا شد و ۲۲ بسته کوچک هروئین با وزن ۲۶۰ گرم که موجب انسداد روده بزرگ بیمار شده بود، بیرون کشیده شد.
مأموران با تحویل بسته‌های موادمخدر این محموله را ضمیمه پرونده کردند. بررسی‌های تیم تجسس کلانتری شهید فیاض‌بخش نشان داد که متهم مردی سی‌وسه ساله است که به قصد قاچاق هروئین اقدام به بلع این میزان مواد کرده است.
به گفته پزشک معالج این مرد جوان در یک قدمی مرگ بود و اگر دیرتر به بیمارستان می‌رسید احتمال هر اتفاقی وجود داشت.
با دستور سرهنگ عباس صارمی ساداتی، فرمانده انتظامی مشهد، متهم در بیمارستان تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گرفته و پس از بهبود، ادامه تحقیقات درباره این پرونده از این فرد آغاز می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->