کارگردان آپارتچی: ما انتظار حضور پرشور مردم برای دیدن فیلم آپاراتچی را داریم  اکران مردمی فیلم سینمایی آپاراتچی در سینما هویزه مشهد+ فیلم واکنش «احسان علیخانی» به انتشار عکس جنجالی‌اش + تصاویر اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود
سرخط خبرها

برگزاری اولین دوره جشنواره هنر و روان در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۴۸۸
  • ۲۰ آذر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۹
برگزاری اولین دوره جشنواره هنر و روان در مشهد
اولین دوره جشنواره ملی هنر و روان در ۳ حوزه داستان کوتاه، عکس و فیلم کوتاه به همت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار می‌شود.
محمدرضا فیاضی بردبار، استاد روان پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ریاست این جشنواره را بر عهده دارد و مرکز تحقیقات روان پزشکی و علوم رفتاری، انجمن روان پزشکان ایران و سازمان کل بهزیستی استان خراسان رضوی ازجمله متولیان این جشنواره هستند.

جشنواره «هنر و روان» از هنرمندان کشور دعوت کرده‌است تا آثار خود را تا دهم دی ماه ۹۸ درباره جست وجوی سلامت روان در زندگی شهری و روستایی، ابتلا به بیماری‌های روان پزشکی و ادامه زندگی، فرهنگ عمومی و سلامت روان، معنویت و سلامت روان، شادمانی و اندوه، والدگری مثبت، ارتباط مؤثر، خشم و ترس، پذیرش تفاوت ها، تاب آوری روان شناختی، اورژانس‌های اجتماعی، حاشیه نشینی و اختلالات روانی، کودکان و دنیای روانی شان، کودک آزاری، مراقبت از زنان آسیب پذیر، سالمندان و اقلیت‌ها و کلیه حیطه‌های دیگر مرتبط با سلامت روان و بیماری‌های روان پزشکی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

عکس‌ها و داستان‌های کوتاه ارسالی به جشنواره نباید پیش از این در جشنواره دیگری برگزیده شده باشند و هر عکاس می‌تواند حداکثر ۸ عکس به این جشنواره ارسال کند.

فیلم کوتاه باید بین یک تا ۵دقیقه باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۳ فیلم کوتاه خود را به جشنواره ارسال کند.

داستان کوتاه نیز باید نهایتا ۳۰۰۰کلمه باشد و هر هنرمند می‌تواند حداکثر ۳ داستان کوتاه منتشرنشده خود را به جشنواره ارسال کند.

دبیرخانه این جشنواره در مشهد، میدان بوعلی، بولوار حرعاملی، بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی روان پزشکی ابن سینا، مرکز تحقیقات علوم رفتاری و سلامت واقع شده است. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۱۵۸۵۰۶۳۴۳ تماس بگیرند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->