بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان؟ برنامه ریزی عجیب سازمان لیگ برای هفته آخر | استقلال خارج از تهران مهمان پیکان می‌شود؟ محرومیت حسینی بخشیده نشد! تعیین سهمیه کشور‌ها در فصل آینده | ایران با ۱+۲ سهمیه در آسیا رسانه پتروشیمی جدایی خطیر را تایید کرد استقلال و پرسپولیس چقدر دارایی دارند؟+ ویدیو نتیجه بازی مس و پیکان در جام حذفی+ ویدئو ضربات پنالتی| برد بزرگ نویدکیا قایدی – استقلال؛ جدی شد ژاوی رسما در بارسا ماندنی شد نحوه خرید بلیت بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس + لینک و قیمت انتقاد جواد خیابانی از واگذاری سرخابی‌ها در برنامه زنده تلویزیونی شمسایی: ایران-ازبکستان جذاب‌ترین بازی جام ملت‌ها است وحید امیری برای استقلال کری نمی‌خواند لیگ برتر فوتبال با کیفیت HD پایان بارگذاری مدارک حرفه‌ای پرسپولیس حضور حزباوی در جمع برترین‌های لیگ قطر مهدی مهدوی وارد دنیای مربیگری شد تاریخ و ساعت بازی فوتسال ایران و ازبکستان در نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا | یک قدم تا فینال تاریخ و ساعت بازی تراکتور و ذوب آهن در جام حذفی | رونمایی از مطهری در تبریز
سرخط خبرها

مشهد میزبان مسابقات بوکس قهرمانی جوانان ایران

  • کد خبر: ۱۱۵۲۹۲
  • ۱۲ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۸
مشهد میزبان مسابقات بوکس قهرمانی جوانان ایران
رئیس هیئت بوکس خراسان رضوی گفت: بوکسور‌های جوان ایران برای رسیدن به پیراهن تیم ملی و حضور در مسابقات اسپانیا، به مشهد می‌آیند.

احسان سرفرازی|شهرآرانیوز، امیرحسین اخوان در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی بوکس جوانان کشور، انتخابی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات جهانی اسپانیا، برای اولین بار به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: بیش از ۳۰۰ ورزشکار و مربی از ۳۱ استان در این مسابقات شرکت خواهند کرد و کادرفنی و مربیان تیم ملی جوانان نیز برای انتخاب نفرات برتر در این رقابت‌ها حضور خواهند داشت. همچنین ۵ داور از خراسان رضوی نیز به همراه سایر داوران در این رقابت‌ها، شرکت دارند.

رئیس هیات بوکس خراسان رضوی با اشاره به برگزاری این رقابت‌ها با حضور تماشاگران اظهار کرد: این رقابت‌ها از ۱۴ تیرماه در مجموعه ورزشی شهید بهشتی مشهد آغاز می‌شود و تا ۱۸ تیرماه نیز ادامه خواهد داشت. شرکت کنندگان در این رقابت‌ها در ۱۳ وزن با یکدیگر رقابت خواهند کرد و با توجه به میزبانی مشهد، و بنا به موافقت فدراسیون بوکس، مشت زنان خراسان رضوی در تمامی اوزان روی رینگ خواهند رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->