وقتی «برمودا» رازهای کامران نجف‌زاده را هم افشا می‌کند! تمساح خونی و سال گربه زیر سایه «مست عشق» «لوران کانته» کارگردان فیلم کلاس درگذشت فیلم‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) برگزاری کنگره شعر توس تا نیشابور + جزئیات نگاهی به مضمون بهار در شعر معاصر «پدر قهوه» سریال جدید مهران مدیری در راه شبکه نمایش خانگی چندخطی درباره‌ی کتاب «فلسفه‌ی پیاده‌روی» نوشته‌ی فردریک گرو | بجنبید، منتظرمان هستند! بازگشت بهروز افخمی با «هفت» به تلویزیون + زمان پخش تئاتر کمدی «هشتگ، بچه‌شهرستانی‌ام» روی صحنه می‌رود + پوستر و زمان اجرا انعکاسی از مظلومیت غزه در «خاورمیانه» | گفتگو با احمدرضا عبیدی (ججو) به مناسبت انتشار موزیک ویدئو جدیدش فردوسی و «شاهنامه» در نگاه محمدعلی اسلامی ندوشن «صحبت یار» در نگارخانه فردوسی + عکس اضافه شدن شخصیت «غرغر خان» به باغ شادونه نقد کامل فیلم تلماسه ۲ (Dune 2) | زیبایی و وحشت «پهلوان هرگز نمی‌میرد» و «پهلوان واقعی» در تلویزیون + زمان پخش
سرخط خبرها

رونمایی از فراخوان جشنواره «سلیمانی شو» در مشهد

  • کد خبر: ۱۱۵۸۴۴
  • ۱۵ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۸
رونمایی از فراخوان جشنواره «سلیمانی شو» در مشهد
فراخوان جشنواره خاطره‌نگاری و تولید هنری ابعاد زندگانی و مکتب حاج قاسم با عنوان «سلیمانی شو» ویژه دختران و پسران مقطع متوسطه اول و دوم با حضور جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ رونمایی شد.

حسین زوارزاده|شهرآرانیوز؛ رئیس حوزه هنری خراسان رضوی در این مراسم گفت: فلسفه تشکیل حوزه هنری در واقع گردآوری محافل هنری است یعنی باید در انواع مختلف به دنبال ایجاد پاتوق اهالی فرهنگ هنر و رسانه باشد، حال چه بهتر که تولیدات هنری و تربیت نسل هنرمندان انقلاب اسلامی حاصل این فرآیند باشد.

مجید عسگری تصریح کرد: در حوزه تربیت هنرمند در حوزه هنری برنامه‌ریزی‌هایی کرده‌ایم که در بازه زمانی ۵ تا ۱۰ ساله همین نوجوانان امروز را به هنرمندان متعهد انقلاب تبدیل کنیم تا در آینده از وجود این استعداد‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه تشکل‌ها و نهاد‌های مختلفی در عرصه تربیت نوجوانان فعالیت دارند افزود: اصلا به دنبال موازی‌کاری نیستیم بلکه به عنوان نقش حوزه هنری به عنوان نماد حاکمیتی بر اساس رسالتی که داریم به دنبال کشف استعداد‌های نوجوان برای آموزش و بهره برداری در آینده هستیم.

عسگری خاطرنشان ساخت: جشنواره «سلیمانی شو » در واقع یک اقدام پنج ساله است که با همکاری حوزه هنری و حسینیه هنر از بین تشکل‌های تربیتی نوجوانان استعدادیابی خواهد کرد و نتیجه این استعدادیابی‌ها قطعاً در سال‌های آینده نمایان خواهد شد.

عشقی، دبیر جشنواره سلیمانی شو نیز در ادامه این مراسم گفت: علاقه‌مندان به حضور در این جشنواره باید تیم‌های سه تا پنج نفره و یک نفر را به عنوان سرپرست یا مربی از طریق سایت art.bahman.ir ثبت نام کنند تا در ساماندهی کارگاه‌های آموزشی و جشنواره تولیدات مشارکت داشته باشند.

به گفته وی، پس از اتمام بخش تولید، آثار منتخب در کتاب سلیمانی شو به چاپ می‌رسد و بخشی دیگر در سایر قالب‌های هنری نظیر استندآپ، تئاتر، سرود و ... تولید و عرضه می‌گردد.

عشقی در پایان از برگزاری ۱۴ کارگاه آموزشی در مشهد به چه کارگاه آموزشی در خارج از شهر خبر داد.

 
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->