استراحت دو روزه اوسمار به شاگردانش تغییر مالکیت پرسپولیس تنها راه نجات! حنانوف و بیرو در اراک هم نیستند سوال ویژه از دانیال اسماعیلی‌فر| مخاطب تو چه کسی بود؟! عالیشاه بازی با سپاهان را از دست داد نتیجه بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر(۳۱ فروردین ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| بازگشت به صدر ویدیو خلاصه بازی استقلال و شمس آذر قزوین(۳۱ فروردین ۱۴۰۳) پخش زنده بازی النصر و الفیحا در لیگ عربستان (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی استقلال و شمس آذر در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین یونس امامی به پاریس رسید | چهارمین سهمیه المپیک‌ برای کشتی آزاد ایران سورپرایز زنوزی برای هواداران تراکتور و استقلال| استراماچونی در تبریز؟ پخش زنده بازی تراکتور و نساجی در لیگ برتر (۳۱ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین حمله سرپرست هوادار به سرپرست پیکان| جنجال دقیقه نودی در نبردتهرانی‌ها شمسایی: تیم‌های کوچک آسیا بزرگ شده‌اند هشدار برای شاگردان شمسایی| قهرمانی آسان نیست نتیجه و ویدیو خلاصه بازی برگشت لیورپول و آتلانتا در یورولیگ| جام‌ها پر! نتیجه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان+ ویدیو گل‌ها(۳۰ فروردین ۱۴۰۳)| صدر سرخ شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و صنعت نفت آبادان(۳۰ فروردین ۱۴۰۳) بازکردن گچ دست بیرانوند عقب افتاد پخش زنده بازی صنعت نفت و پرسپولیس در لیگ برتر (۳۰ فروردین ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین معرفی رقبای کشتی‌گیران ایرانی برای المپیکی شدن
سرخط خبرها

شمارش معکوس برای رونمایی از کاوه رضایی

  • کد خبر: ۱۱۶۳۵۷
  • ۱۹ تير ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲
شمارش معکوس برای رونمایی از کاوه رضایی
در روز‌های آتی از کاوه رضایی به عنوان خرید جدید استقلال رونمایی می‌شود. دو طرف برسر تمام مفاد قرارداد به توافق نهایی رسیده‌اند و جذب این بازیک قطعی است.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، توافقات میان باشگاه استقلال و کاوه رضایی انجام شده و این بازیکن که خود را به تهران رسانده، به زودی در تمرینات استقلال حاضر خواهد شد. رضایی که سابقه پوشیدن پیراهن تیم‌های بزرگ فوتبال بلژیک را دارد، به رغم آنجه درسال‌های اخیر با مصدومیت‌هایی مواجه شد و نتوانست به درخشش خود ادامه دهد، اما همچنان یکی از بازیکنان مورد وثوق فوتبال ایران محسوب می‌شود وپیش ازآنکه با باشگاه استقلال به توافق برسد، مورد توجه پرسپولیس هم قرار داشت. رضایی دراین میان با پیشنهادی از سوی باشگاه سپاهان هم مواجه بود، اما سابقه بازی در استقلال و علایقی که این بازیکن به باشگاه سابق خود دارد، سبب شد او درنهایت با استقلال به توافق برسید.

در روز‌های اخیر موضوع گرفتن تست پزشکی نیز از این بازیکن مطرح شده که این مسئله حادی برای انجام توافق نهایی و عقد قرارداد میان رضایی و استقلال نیست و این بازیکن به مسئولان باشگاه استقلال اعلام کرده برای هرتستی آماده است و مشکلی با این ماجرا ندارد. درواقع رضایی را باید استقلالی دانست و مسئولان باشگاه استقلال نیز در روز‌های آتی قرارداد با او را رسانه‌ای خواهند کرد تا رضایی بعد از سال‌ها دوباره پیراهن استقلال را به تن کند.

باشگاه استقلال در تلاش است درعقد قرارداد جدید با رضایی هم منافع خود را در نظر بگیرد و هم منافع مهاجم استقلال را که سال‌ها قبل برای این بازشگاه زحمات بسیاری کشیده است. یکی از مواردی که درقرارداد رضایی لحاظ می‌شود بند جدایی است که اگر رضایی دوباره دراستقلال درخشید و مورد توجه تیم‌های خارجی قرار گرفت هم باشگاه استقلال به سود مالی برسد و هم این بازیکن دوباره فرصت بازی خارج ازلیگ ایران را پیدا کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->