کمبود حداقل ۱۴۰ هزار پرستار در کشور| تعرفه پرستاری باعث تبعیض شد تصادف دلخراش جاده زابل با ۱۳ کشته و مصدوم| سه کودک بین جان باختگان نجات ۷ شهروند از حادثه آتش سوزی در صادقیه مشهد (۱۵ آبان ۱۴۰۳) چاقوکشی مرگبار همسایه‌ها در تهران و دستگیری متهمان فراری بکارگیری غیرپرستاران در بیمارستان‌های خصوصی به علت کمبود پرستار تصادف شدید ۲ دستگاه تریلی کشنده با خودرو ام وی ام در بزرگراه کلانتری مشهد (سه شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۳) کشف ۱۳۶ کیلوگرم تریاک در مشهد (۱۵ آبان ۱۴۰۳) انفجار پالایشگاهی در «ازمیت» ترکیه ۱۰ زخمی برجای گذاشت (۱۵ آبان ۱۴۰۳) دستگیری ۲۰ فعال یک شرکت هرمی در مشهد (۱۵ آبان ۱۴۰۳) فوت دختر یازده‌ساله در کاشمر براثر ضرب‌وجرح بوده است در آغوش مرگ و در بند فقر: قصه تلخ کارگران سالن تشریح پزشکی قانونی توقیف پراید با راننده یازده‌ساله در اصفهان + عکس اعلام اولویت‌ها و هزینه اولیه حج ۱۴۰۴ جهانگیر: اجل مهلت نداد حکم شارمهد اجرا شود تهاتر بدهی‌های دارویی سازمان غذا و دارو و تأمین اجتماعی افراد تحصیل‌کرده کمتر به زوال عقل مبتلا می‌شوند بررسی یکی از علل سقط جنین در خانواده‌ها پیش‌بینی شروع پیک اول آنفلوانزا از اواخر آذر ۱۴۰۳ آغاز فاز جدید رتبه‌بندی معلمان از مهرماه ۱۴۰۴ تحول نظام سلامت در ایران در گرو هوش مصنوعی است این متن را با صدای آهسته بخوانید! پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان رضوی (سه‌شنبه، ۱۵ آبان ۱۴۰۳) | کاهش دمای ۱۱ تا ۱۵ درجه‌ای در انتظار استان پرونده سرم‌های آلوده دیالیز روی میز دستگاه قضا ۱۰ درصد سالمندان «کم‌ماهیچگی» یا «تحلیل عضلانی» دارند کمبود معلم، مانعی بر سر راه آموزش باکیفیت در مدارس ابتدایی | ثبت‌نام ۹ میلیون دانش‌آموز در مقطع ابتدایی عملکرد پزشکی قانونی خراسان رضوی در شش ماه اول ۱۴۰۳ | ۱۶۱ مرگ داغ در بهار و تابستان کاهش ابتلای بانوان به سرطان پستان و تخمدان از جمله تأثیرات مثبت فرزندآوری است چرا گردشگران ایرانی فقط استانبول و آنتالیا را برای سفر انتخاب می‌کنند؟ تنها مکان مطمئن برای عرضه دارو «داروخانه» است کاهش تدریجی قد یکی از علائم پوکی استخوان است 
سرخط خبرها

موبایل اپلیکیشن «تأمین‌اجتماعی من» رونمایی شد + فهرست خدمات (مشاهده فیش حقوقی، سوابق و ...)

  • کد خبر: ۱۱۶۶۷۵
  • ۲۱ تير ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶
موبایل اپلیکیشن «تأمین‌اجتماعی من» رونمایی شد + فهرست خدمات (مشاهده فیش حقوقی، سوابق و ...)
موبایل اپلیکیشن "تأمین‌اجتماعی من" که تنها اپلیکیشن رسمی و مورد تأیید سازمان تأمین‌اجتماعی است، رونمایی شد.

به گزارش شهرآرانیوز، عبدالله حسینیان رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی در مورد این اپلیکیشن و ویژگی‌های آن گفت: افزایش درگاه‌های ارائه خدمات غیرحضوری به‌منظور تسهیل ارائه خدمات و افزایش دسترسی خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی برای مخاطبان، از مهم‌ترین اهداف راهبردی سازمان است.

وی افزود: در این زمینه، برنامه‌های متنوعی در حوزه فناوری اطلاعات سازمان در دست انجام است که اپلیکیشن "تأمین‌اجتماعی من"، به‌عنوان بخشی از این برنامه‌ها، طراحی و پیاده‌سازی شده و کلیه بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان می‌توانند با مراجعه به نشانی hamrah.tamin.ir برای دریافت و دانلود نسخه اندروید اقدام کنند یا با مراجعه به نشانی فوق و همچنین نشانی اینترنتی es.tamin.ir/pwa از نسخه وب اپلیکیشن این نرم‌افزار که نیاز به دانلود ندارد، استفاده کنند.

حسینیان افزود: مهم‌ترین خدمات قابل ارائه در این سامانه شامل مشاهده و اعتراض به سوابق بیمه‌پردازی، مشاهده سوابق تلفیقی، درخواست انواع کمک هزینه‌های کوتاه مدت و هدیه ازدواج، انعقاد قرارداد بیمه دانشجویان، مشاهده نسخ خدمات درمانی، نمایش احکام و فیش حقوقی مستمری‌بگیران و انواع خدمات مرتبط با کارفرمایان است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات سازمان تأمین‌اجتماعی، اپلیکیشن "تأمین‌اجتماعی من" را تنها اپلیکیشن رسمی و مورد تأیید سازمان تأمین‌اجتماعی معرفی کرد و گفت: در حال حاضر برخی اپلیکیشن‌ها وجود دارند که با سوءاستفاده از نام سازمان، به‌صورت غیرمجاز و بعضاً با دریافت هزینه از مخاطبان، به ارائه برخی خدمات غیرمطمئن اقدام می‌کنند؛ لذا با توجه به اینکه کلیه خدمات سازمان تأمین‌اجتماعی به‌صورت رایگان ارائه می‌شود، به‌منظور جلوگیری از تضییع حقوق مخاطبین، با ارائه این اپلیکیشن، ضمن ایجاد امنیت خاطر برای ذی‌نفعان، اقدامات لازم به‌منظور جلوگیری از فعالیت سایر اپلیکیشن‌های غیرمجاز انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای طرح‌های بزرگی نظیر طرح ۳۰۷۰ با هدف ارائه ۳۰ خدمت به‌صورت غیرحضوری و کاهش حداقل ۷۰ میلیون بار مراجعه حضوری به واحد‌های اجرایی در سال، غیرفعالسازی سامانه‌های قدیمی (مثل سامانه samt که در ماه گذشته انجام شد) و جایگزینی آن‌ها با سامانه‌های جدید، هوشمندسازی لیست‌های حق بیمه ارسالی کارفرمایان و...، افزود: بعد از عملیاتی شدن نگارش اولیه موبایل اپلیکیشن سازمان که با محوریت مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تامین‌اجتماعی و مشارکت حوزه‌های تخصصی سازمان و شرکت مشاور مدیریت و خدمات ماشینی تأمین انجام شده است، اضافه‌شدن سایر خدمات سازمان در نگارش‌های آتی اپلیکیشن مذکور و تداوم توسعه هرچه بیشتر آن به‌منظور افزایش دسترس‌پذیری به خدمات غیرحضوری مورد تأکید است.

گفتنی است این نرم‌افزار در دو نسخه برای دانلود بر روی گوشی‌های هوشمند و نیز استفاده به‌صورت وب‌اپلیکیشن طراحی شده و در دسترس قرار گرفته است که نسخه وب اپلیکیشن آن، نیازی به دانلود یا به‌روزرسانی ندارد و کاربران می‌توانند با مراجعه به نشانی‌های اعلام شده، در هر زمان از خدمات قابل ارائه، استفاده و بهره‌برداری کنند.

براساس گزارش روابط‌عمومی سازمان تأمین‌اجتماعی، کلیه بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان در صورت داشتن سوال و ابهام و یا مواجهه با هر مسئله‌ای در زمینه استفاده از این اپلیکیشن، می‌توانند موضوع را از طریق سامانه ۱۴۲۰ به سازمان تأمین‌اجتماعی اعلام و پیگیری کنند.

خدمات ارائه شده در نسخه یک اپلیکیشن "تأمین‌اجتماعی من" که بهره‌برداری از آن آغاز شده، به شرح جدول ذیل است:

موبایل اپلیکیشن «تأمین‌اجتماعی من» رونمایی شد + فهرست خدمات (مشاهده فیش حقوقی، سوابق و ...)

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->