برنامه کامل بازی‌های استقلال در فصل فوتبالی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ پرسپولیس برای جذب اخبار هر کاری می‌کند برنامه کامل بازی‌های پرسپولیس در لیگ برتر ۱۴۰۳-۱۴۰۴ زمان بازی استقلال و پرسپولیس مشخص شد چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) آقای گل لیگ برتر هم بازی مهدی قایدی| تشکیل یک زوج جذاب ایرانی در امارات سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟
سرخط خبرها

کاظمی: به هدفمان در بازی اول رسیدیم|قزاقستان را دست کم گرفته بودیم

  • کد خبر: ۱۱۷۰۱۴
  • ۲۳ تير ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۴
کاظمی: به هدفمان در بازی اول رسیدیم|قزاقستان را دست کم گرفته بودیم
ارسلان کاظمی امیدوار است شکست برابر قزاقستان را بتوانند جبران کنند.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، تیم ملی بسکتبال در رقابت‌های کاپ آسیا مقابل سوریه به پیروزی رسید. ارسلان کاظمی، بازیکان باتجربه تیم ملی بسکتبال درباره بازی ایران با سوریه گفت: شروع تورنمنت بود و سوریه هم آمده بود که بهترین بازی اش را انجام دهد. بازیکن تبعه این تیم حضور نداشت و به همین دلیل سایر نفرات با آزادی عمل بیشتری و راحت‌تر بازی می‌کردند و همین موضوع ما را سورپرایز کرد.
او در ادامه گفت: خوشبختانه در نیمه دوم توانستیم به آن بازی که می‌خواستیم برگردیم و کار خودمان را انجام دهیم و پیروز شویم.
کاظمی در رابطه با دیدار مقابل قزاقستان نیز گفت: در مسابقه انتخابی جام جهانی که باختیم، غیر از شرایط مسابقه، یک مقدار این تیم را دست کم گرفته بودیم و امیدوارم در این تورنمنت جبران کنیم و برنده شویم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->