اکران مردمی فیلم آپاراتچی در مشهد با حضور بازیگران و عوامل فیلم (جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳) تئاتر "un۱۲"، با داستان رنج کردها از رژیم بعث در مشهد به روی صحنه رفت آغاز پخش بین‌المللی «اَبله» | روایتی از زندگی یک دختر کوتاه قامت در خوابگاه! معرفی اعضای جدید هیئت‌مدیره انجمن صنفی تهیه‌کنندگان فیلم بلند مشهد فصل جدید «زخم کاری» چه زمانی پخش می‌شود؟ سرمایه ادبی ایران | درباره سیدعلی موسوی گرمارودی، شاعر، نویسنده و محقق به بهانه زادروزش فصل ایران باستان سریال «سلمان فارسی» کلید خورد لئوناردو دی‌کاپریو و جنیفر لارنس در فیلم جدید اسکورسیزی هم‌بازی می‌شوند نقدی به رئالیتی شو «اسکار» مهران مدیری آیا عکس جدید احسان علیخانی در فضای مجازی، واقعی است؟ + عکس برنامه‌های بزرگداشت سعدی اعلام شد | گردهمایی سعدی‌پژوهان در شیراز انتقاد کمدین کهنه کار به نسل کشی رژیم صهیونیستی نخل طلای افتخاری کن به استودیو جیبلی ژاپن اعطا می‌شود فیلم‌های سینمایی آخر هقته تلویزیون (۳۰ و ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان رضا رشیدپور: دیگر نمی‌خواهم مجری برنامه سرگرم‌کننده تلویزیونی باشم
سرخط خبرها

استقبال مردم مشهد از «بدون قرار قبلی»

  • کد خبر: ۱۱۷۱۳۶
  • ۲۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۷
استقبال مردم مشهد از «بدون قرار قبلی»
عوامل فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» با حضور در چهار سینمای شهر مشهد، بیشترین تعداد اکران مردمی در یک روز را به این فیلم اختصاص دادند.

به گزارش شهرآرانیوز، پردیس های سینمایی هویزه، پارک بازار، ویلاژتوریست و برفی از روز گذشته (پنجشنبه) میزبان بهروز شعیبی کارگردان، محمود بابایی تهیه کننده، مصطفی زمانی بازیگر و محمد معتمدی خواننده فیلم بدون قرار قبلی در کنار مردم بودند.

مصطفی زمانی بازیگر فیلم که با حضور بر روی سن با تشویق مخاطبان مواجه شد، گفت: از شما عزیزان بسیار قدردانی می کنم که برای دیدن این فیلم به سینما آمدید. بسیار خوشحال شدم از کار کردن در کنار دوستان خوبم آقای شعیبی و بابایی عزیز و همچنین آقای معتمدی عزیز که پیش از این افتخاری آشنایی از نزدیک را با ایشان داشتم ولی تجربه همکاری نداشتم که لطف خدا شامل حال من شد که بتوانم در این پروژه با ایشان همکاری داشته باشم. امیدوارم که از قصه فیلم لذت ببرید. 

محمد معتمدی خواننده فیلم نیز افزود: امیدوارم که از دیدن فیلم بدون قرار قبلی لذت ببرید. من در این فیلم نقش بسیار کوچکی داشتم ولی افتخار بسیار بزرگی نصیب من شد که بتوانم در کنار دوستان و عوامل بزگوار فیلم باشم و خوشحالم که امروز در خدمت شما عزیزان و مردم خوب مشهد هستم. 

همچنین محمود بابایی تهیه کننده فیلم ضمن قدردانی از مردم به خاطر انتخاب بدون قرار قبلی برای تماشا، از حاضران در سالن درخواست کرد که برای این فیلم در فضای مجازی تبلیغ کنند زیرا بهترین تبلیغ است. 

بهروز شعیبی کارگردان فیلم نیز اظهار داشت: افتخار دارم که به همراه دو دوست خوبم مصطفی زمانی و محمد معتمدی عزیز در خدمت شما باشیم ولی افتخار بزرگتر برای من و همه ما این است که امشب استاد رضا صابری در جمع ما حضور دارند .بسیار خوشحالم که بار دیگر در خدمت مردم خونگرم مشهد هستم و امیدوارم که فیلم را دوست داشته باشید.

همچنین در این برنامه رضا صابری بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر ایران و دیگر بازیگر این فیلم در آخرین اکران در پردیس سینمایی برفی به عوامل فیلم ملحق شد و مورد استقبال قرار گرفت و گفت باعث افتخار است که در این فیلم با کارگردان صاحب فکر و صاحب سبکی چون بهروز شعیبی همکاری داشته ام. 

فیلم سینمایی «بدون قرار قبلی» به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی محمود بابایی، محصول بنیاد سینمایی فارابی با مشارکت موسسه تصویر شهر است که توسط پخش این موسسه از ۱۸ تیرماه در سینماهای سراسر کشور اکران شده است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->