برخورد ۲ خودرو سواری در جاده اسفراین یک فوتی و ۲ مصدوم برجا گذاشت آپارتمان‌نشینی، نور خورشید و کمبود ویتامین دی! قتل غیرعمد با تماس یک مزاحم! حادثه در یک شهربازی| حدود ۳۰ نفر از چرخ‌وفلکِ وارونه، آویزان ماندند مرگ ۶ حاجی بر اثر گرمازدگی اغفال دختر جوان با شگرد ازدواج و مهاجرت به اروپا توسط شاگرد قهوه‌خانه تصادف پژو ۴۰۵ در روستای بوژان نیشابور پنج مصدوم برجا گذاشت (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل فجیع مرد ثروتمند به‌خاطر طمع ۱۴میلیاردی دوستانش! ضرب‌الاجل تعزیرات برای سازمان‌های هواپیمایی و حمایت سلول درمانی، درمان «زخم پای دیابتی» را ممکن ساخت دومین جسد حادثه معدن شازند از زیر آوار بیرون کشیده شد (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) بازگشایی جاده چالوس بعد از ۳ روز (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) قتل خونین به خاطر فحاشی! واکنش سردار کمالی به خبری در مورد کاهش مدت سربازی سودای شکار کبوتر بالای تیر برق، جان جوان مشهدی را گرفت! صدور مجوز تاسیس مرکز منطقه‌ای اقلیم سازمان جهانی هواشناسی در تهران ریزش معدن در محدوده جاده اراک-توره | ۴ نفر در زیر آوار (۲۷ خرداد ۱۴۰۳) جزئیات استخدام نیروی جدید در پلیس آیا گرمای هوا باعث تشدید میگرن می‌شود؟ ابتلای ۹۰ نفر به تب دنگی در کشور تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۳
سرخط خبرها

در فرودگاه‌ها ماسک بزنید | تاکید بر اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در ستاد و فرودگاه‌ها

  • کد خبر: ۱۱۷۶۰۹
  • ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰
در فرودگاه‌ها ماسک بزنید | تاکید بر اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در ستاد و فرودگاه‌ها
رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها، طی بخشنامه‌ای بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از ماسک و اجرای فاصله‌گذاری اجتماعی در محیط کار اداری و عملیاتی و همچنین ترمینال‌ها به‌منظور صیانت از جان مسافران در فرودگاه‌های کشور تأکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، «حمیدرضا سیدی» اعلام کرد: این بخشنامه باتوجه‌به هشدارها، گزارش‌ها و آمارهای رسمی ارائه شده توسط مراجع رسمی در خصوص گسترش شیوع کووید ۱۹ و همچنین مشاهدات میدانی در سطح شرکت و فرودگاه‌های کشور مبنی بر افزایش ابتلای کارکنان به بیماری کرونا صادر شده است.

بر همین اساس مدیران کل و مدیران فرودگاه‌ها به استناد بخشنامه‌ها و دستورالعمل‌های ارسالی از سوی مراجع ذی‌صلاح و با استفاده از اختیارات و ظرفیت‌های قانونی موجود موظف هستند حساسیت بیشتری نسبت به نظارت بر فرایند ورود مسافران توسط نمایندگان سازمان‌های مستقر و مسئول اعمال کنند.

در بخشنامه سیدی خطاب به مدیران و مدیران کل ستادی نیز بر اجرای اقدام‌های مرتبط در جهت رعایت همه شیوه‌نامه‌ها به‌ویژه استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و ... در زیرمجموعه سازمانی تأکید شده است.

به گزارش شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، باتوجه‌به این بخشنامه با کارکنانی که عادی انگاری کرده و الزام‌های مذکور را رعایت نکنند برابر ضوابط اداری برخورد خواهد شد.

منبع:پایگاه اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->